28. 7. 2015

My room, my palace

Je to vážně neuvěřitelné, jak ubíhá čas. Nechápu, jak se stalo, že už nejsem v prváku (a že jsem ten prvák přežila) a že je léto a to znamená, že už budu ve svém pokoji rok. Přijde mi to jako včera, když jsme se stěhovaly a to mě trochu děsí. Ale radši zabrzdím, abych tady nějak moc neoverthinkovala (ano, právě jsem doslova počeštila anglické slovíčko) a přejdu k tomu zábavnému. Mám pro vás room tour! Nebo tak něco. Protože se mi fotky nakonec moc nelíbily a radši vám někdy udělám video. Nebo prostě budete bez něj. Takže jsem to poupravila a spíš uvidíte jenom malé části/dekorace. Ale lepší než nic, ne? Jo a mrzí mě jedna věc. Na žádné fotce není kafe.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/07/my-room-my-palace.html#more



Jo, přála bych si, aby mi na tom stolečku seděl doopravdový Connor, ale co se dá dělat. Ale i bez něho se mi moc líbí. Hlavně ten rámeček, budík, ale i ta lampa - sakra, já si nevyberu! Prostě všechno.


Takhle vypadá celá moje (úžasná) postel. Teď mám ty polštářky trochu jinak, vlastně i ten stoleček, ale co. A ano, jestli si myslíte, že ta deka je to nejměkčí, co jste kdy viděli, tak vám to rozhodně nebudu rozmlouvat.


Na minulé fotce jste viděli kousek skříně. Je to taková ta typická čtverečkovaná (ehm, odborný název, že ano) z Ikea. A v jednom ze čtverečků mám svůj make-up. Moc toho není, ale mně to stačí!


Vedle stolu (který je přesně na druhé straně než postel) mám dvě komody. Na jedné mám klec s Bellou (moje morčátko, kdo neví!) a na druhé tohle. Mám tam svoje prstýnky, řetízky a zároveň i svoji DIY inspirativní nástěnku.


Pořád výzdoba na komodě. Ten svícen jsem si vyrobila už hrozně dávno a vzadu můžete vidět kytičkovanou dózičku, ve které mám kafe! Abych mohla fetovat.


Další bližší pohled. Můžete obdivovat moji pokladničku na cestu do NY, nebojte jsem trpělivá!



Na stěně vedle postele mám dvě poličky na obrázky. Na jedné mám třeba tohohle slona, kterého jsem pracně vyrobila a dalším obrázkem je tahle nejznámější a nejotřepanější, ale pro mě nejkouzelnější fotka New Yorku.


V dalším čtverečku mám dokonalou krabičku (od ségry), kde schraňuji všechny ústřižky, lepící pásky a další blbiny na kreativitu. Normálně na ní ještě sedí můj foťák, ale v tu chvíli byl v mých rukách, ha! Nejsem divná.


Další čtvereček je skoro vánoční. Ale já prostě miluji soby a to i v létě a lucerna je prostě kouzelná. Svícen vepředu jsem dostala od maminky k svátku a je na něm moje jméno.

To by bylo zatím vše, Jestli chcete třeba někdy fakt video, tak mi to napište, ale nic vám neslibuji, protože můj hlas na kameře = horor. Ale pro vás všechno, že jo. My jsme momentálně na tom táboře, tak na nás myslete, ať nás nesežerou komáři a malý děti.
K.

12 komentářů:

  1. Páni, máš úžasný pokojíček, a zajímalo by mě, jaká je ta knížka od Connora? :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, Kači, ta první se mi nejvíc líbí! :3 a potom ty poslední dvě :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Rýchlo to ubieba,že? Ja teraz tiež idem do druhého ročníka na gymku :D Mimochodom tvoja izba je fakt super!

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásný pokoj! Vždycky se mi líbil bílý nebo černý nábytek <3 a lampička s "tahátkem" je ultra rozkošná!!! A ohledně NY fotky nemůžu než souhlasit!!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš vážně suprovej pokoj:) Jde vidět, že jsi si s výzdobou dala hodně práce. Ale vážně je nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  6. To vypada nadherne!😇

    http://natalislife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. krásna izba :)))

    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Super detaily :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  9. veľmi pekná izbička ! :) room tour mám vždy veľmi rada :)
    pozývam ťa na giveaway na blogu COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je tak krásný pokojíček, že mám chuť se k tobě hned nastěhovat :D!

    OdpovědětVymazat