30. 7. 2015

If you look closer, nothing is ordinary

Protože v tomhle článku vám pokaždé říkám, jak jsou malé a neobyčejné věci důležité, tak tentokrát to vynechám. Protože už byste si to mohli sakra pamatovat!  Ne ale vážně. Řekl to i Marc Jacobs. A to je v podstatě synonymum slova bůh, takže. Ale zpět k tématu. Nedávno jsem byla na návštěvě u příbuzných a měla jsem s sebou foťák (jak jinak) a prováděli mě po jejich staré farmě/stodole/králíkárně. A nakonec řekli, že tam toho na focení asi moc není. Ale to nevěděli. Nevěděli, že když jsme procházeli starou dílnou, kde byly staré okenice, spousta starých věcí a kostkované košile, nebyla jsem v dílně, ale v nebi. Protože jsem viděla všechny ty místa, věci a stíny, které stály za zachycení. A tak by to měl mít každý. I bez foťáku.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/07/my-room-my-palace.html#more

Kdokoli je jen trochu kreativní, měl by vlastnit tuhle knížku. Vážně.


Jo, tak normálně, když se vám morče uvelebí skoro až na krku.



Miluji náš balkon. A to nejen proto, že je fotogenický, ale protože jsou tam úžasné snídaně, stejně tak jako letní večery.



Konečně jsem se dostala k tomu, abych si předělala nástěnku. Starbucks je základ!


Když mám konečně čas, tak musím tvořit, vyrábět nebo alespoň fotit každý den!


Jo, já vím, nejdokonalejší ponožky na téhle planetě. A to za 29 Kč. Prostě dokonalost.


Nový kraťásky! Původně na běhání, i když nemůžu popírat, že už strávily i pár večerů na židli u počítače, Ups.


Už jsem přečetla hodně knížek z knihovny a nedávno jsem si byla nabrat další. Druhý díl The Carrie Diaries mám doma a jedničku jsem nečetla (teda, teď už jo), tak jsem si ji půjčila! Doporučuji!



Málem ji pak přejelo kolo. Ha. 


Nejlepčejší (proč mám pořád potřebu si vymýšlet nová slova nebo je nějak komolit?)  nakonec. Tvarohovo-kokosovo-nutellový cheesecake (neboli ''chésekáke''). Ano, můžu potvrdit, že chutnal stejně, jako vypadá - výborně.


Co děláte vy? A všímáte si maličkostí? Doufám, že ano. Zaslouží si to.

K.

14 komentářů:

  1. Ach, ten cheesecake vyzerá ozaj výborne!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, hlavně to morče♥

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotky:))
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, Carrie diares se mi také moc líbily :-)))) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou opravdu povedené, baví mě:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se tak dívám na tvé krásné fotky, říkám si, že bych měla provětrat taky foťák. Přes školu na to nemám čas tak bych měla alespoň teď... A to morčátko je naprosto rozkošné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych v takovém místě asi umírala blahem! :3 Mít možnost fotit staré téměř polorozpadlé věci!! Jezus! :3
    Ta první fotka a potom ten strom je dokonalost! :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky! :) balkón vyzerá úžasne, ja by som tam strávila celé leto ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou optavdu krásné, uvažuju o koupi té knížky od Connora :D
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  10. vážně krásně fotíš! jéé :) the carrie diaries miluji jak knihu, tak seriál :)

    OdpovědětVymazat