3. 8. 2015

Make your own future.

Vzhledem k tomu, že jsem člověk (překvapivě), tak se v životě snažím řídit různými myšlenkami, nápady a citáty (znovu překvapení, kdo by to byl u mě čekal). Většinu z nich jsme vám ve článcích už zmínily. Všímat si maličkostí, vidět věci z té lepší stránky a být sami sebou... Další věcí, kterou se snažím řídit je, abych žila pro dnešek. Nezatěžovala se minulostí a nepromeškala den pouhým myšlením na budoucnost. Na některé zážitky však vzpomínáme rádi a stejně tak, máme právo snít o budoucnosti a těšit se na to, co nás čeká.


A já se jako obvykle nemůžu dočkat spousty věcí.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/make-your-own-future.html#more

Za dva týdny se v Brně bude konat koncert Ostravské filharmonie, což by pro mě nebylo nic tak úžasnýho, kdyby ovšem nehráli filmovou hudbu. To znamená znělky z Harryho Pottera, Pirátů z Karibiku, Jamese Bonda, Titanicu a já nevím z čeho ještě. A protože 80% mého mozku tvoří filmy, tak si jistě dokážete mé nadšení představit.


A když už jsme u té hudby. Troye Sivan (jeden z mých nejoblíbenějších youtuberů) oznámil, že vyjde jeho druhé album WILD. Předchozí album TRXYE znám už snad nazpaměť, takže kdybych mohla dělala bych salta a podobně. (Místo toho jsem seděla u notebooku a snažila se neječet moc nahlas).


Další věc, které se nemůžu dočkat, není tak úplně jistá. Už na začátku prázdnin jsme se doma rozhodly, že toto léto prostě musíme jet do Prahy. Jen zatím není jistý kdy. To mé nadšení samozřejmě nijak neomezuje.


Už jsem se zmínila o tom jak moc miluju filmy? Protože na další návštěvu kina se těším pořád. A to doslova. Tentokrát především na The Scorch Trials - knížku jsem četla a byla úžasná, Paper Towns - kdo by se netěšil a taky na druhou část Hunger Games: Mockingjay - taky žádný překvapení.


Tohle je sice trošku předčasné, vzhledem k tomu, že je teprve polovina prázdnin, ale už se nemůžu dočkat podzimu. Já nejsem letní člověk a nikdy jsem moc nebyla. Prostě žiju pro teplé svetry, svíčky a horký čaj, na tom se nejspíš nic nezmění do konce mého života.

Na co se těšíte vy? Máte nějaké plány do budoucna? Na co chcete zajít do kina? 
P. S. Taky se nonstop nemůžu dočkat dalšího kafe, ale to je vám asi jasný.
Terka

12 komentářů:

  1. Plánujem toho veľa ! :) Ale teraz najbližšie takisto poslednú časť Hier o život v kine :) Krásne fotky !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se až do městské knihovny přidají spáleniště:zkouška, protože u mě je zbytečné kupovat knížku, přečtu jednou a potom už mě nebaví, do budoucna mám plán jet s kamarádkou do Brna. Do kina jsem chtěla jít na papírové města, ale u nás dávají až od 8 večer a v mém případě bych se domů dostala kolem půl 11. Ne díky tohle není lákavá nabídka :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Zas a znova perfektné fotky! :)


    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  4. Moje plány jsou ted okolo dovolené a jak si ji udělat co nejlepší a nejlevnější. A Pak hned do toho kina!
    https://krystofsyry.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Kino miluju, ta atmosféra se prostě nedá nahradit jen tak doma u televize, a proto tam velmi ráda chodím. Já už se nemůžu dočkat na poslední Hunger Games a ještě bych chtěla stihnout Paper Towns, kde mě hodně zaujala role Cary, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja s kamarát,i plánujeme ísť ku koncu leta niekde stanovať, tak dúfam, že sa nám to podarí :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Já se nemůžu dočkat nové řady American Horror Story s Gagou :D <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, tak ten koncert ti veľmi závidím! Ja som priam posadlá filmovou hudbou (raz by som sa ňou chcela živiť), takže... A inak v tej poslednej veci -že máš omnoho radšej jeseň- to mám úplne rovnako! :) Skvelý článok!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. tak ten koncert znie fakt super, tiež som filmová duša. inak pekne napísaný článok, ja som skôr letný človek, ale aj tá jeseň má svoje čaro. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten koncert Ostravské filharmonie musí být naprosto úžasný zážitek:) Já jsem byla na něčem podobném, kde taky hráli písničky z filmů a bylo to naprosto dokonalé ♥

    OdpovědětVymazat