5. 8. 2015

Fall in love with summer

Zamilovala jsem se do léta. Nevím kdy se to stalo. Vždycky jsem léto nenáviděla. Ale letos si ho hrozně užívám. Dokonce i brigáda mě docela baví. Poslední dobou mi přijde, že jsem víc pozitivní (někdy až moc) a veselá. Ale jsou i dny kdy bych nejraději ležela v poseli a koukala na Gilmorova děvčata (nejlepší seriál ever!). Jenomže takových dní je čím dál méně. Většinou se najde něco, co mě dokáže rozveselit nebo potěšit. Nemusí to být nic velkého. Stačí i maličkost a z nudného dne se muže stát den plný nezapomenutelných zážitků.


Zmrzlina k létu neodmyslitelně patří. Tahle byla sice neskutečně přeslazená, ale v těch vedrech mě zachránila.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/make-your-own-future.html#more



Nebojte, nejsem žádný alkoholik. Ale cider je nutnost. A tenhle naprosto miluju.


Léto je ideální čas pro zkoušení nových věcí. Já jsem třeba poprvé zkusila avokádo. Docela mi to chutnalo, ale každý den bych to teda jíst nemusela.


Další věcí kterou na létě miluju je focení. Máte čas na focení a máte co fotit. Třeba lidi.
Tohle je prosím můj bratranec. Potom co jsem ho vyfotila, mě sice totálně celou polil vodou, ale ta fotka za to stála.



V létě mám taky spoustu času na vaření a pečení. Koupila jsem si tuhle knížku. Je hrozně inspirativní a jsou tam samé zdravé recepty.


Když už jsem u toho pečení, vyrobila jsem tenhle nutelovo-kokosový cheescake. Byl skvělý! Jedla jsem ho u Kačky a moc mi chutnal, takže jsem se rozhodla upéct ho taky.


V létě jsou ty nejkrásnější západy slunce. Třeba jako tento. Dokázala bych ho sledovat hodiny a hodiny.


Měli jsme doma na hlídání tohle nejroztomilejší štěně. Byla neskutečně živá, všechno ohryzovala. A všechno počůrávala. Třeba mou postel.


Rozhodla jsem se, že dočtu Girl Online. Sice si musím překládat každé druhé slovo, ale co bych pro to, abych uměla dobře anglicky neudělala. 


Další věcí jsou karty. Když jsem byla u babičky, tak jsme je hráli pořád. I když jsem hráli jenom 
válku a žolíka. Nic jiného totiž neumím.


Nebojte se, nepiju pivo (jenom někdy trošku). Za to děda ho pije pořád, takže jsem si vždycky malinko ochutnala, ale přiznávám, že se mi po celém dni (a dvou ciderech) pěkně motala hlava.


Doufám, že vás můj článek potěšil nebo rozveselil. Proto jsem ho napsala. Právě to mě na psaní článku baví. Můj článek může třeba někoho povzbudit nebo se jim někdo muže dokonce i inspirovat. Ale dost bylo filozofických myšlenek. Užívejte si léta!
   B.

18 komentářů:

  1. Krásný článek! :) Karty s babičkou a dědou hraji hrozně ráda! :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka...je kouzelná ♥ úplně se mi vybavilo, když jsme s dědečkem a babičkou hrávali, vždycky na verandě při západu slunce, každé léto...to jsem milovala :)
    Vypadá, že si léto krásně užíváš, to mám radost :)..a avokádo...lidem většinou napoprvé nechutná ANI trošku :D...já bych ho ale mohla jíst pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky :3
    Jednou jsem ochutnala avokádo a už víc bych ho jíst asi ani nechtěla :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  4. Girl online mám takisto a veľmi sa mi páčila :) Cider moc nemusím, zdal sa mi príliš sladký :D ale tá forma v tvare srdca je krásna ! :) a tá "lyžička" je super takisto :) a avokádo je láska ♥ pokvapkané s citrónovou šťavou a trochu korenia :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! :) Já jsem avokádo také minulý týden poprvé ochutnala a s citronem, solí a pepřem to byla mňamka! ..ale zas pořád bych to taky jíst nemusela ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky sú strašne pekné aa avokádo som aj ja skúšala toto leto prvý krát :DD

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :) tyjo, karty už jsem nehrála hodně dlouho, měla bych si těch pár her které s nima umím taky oprášit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé fotky. Štěňátko je roztomilé až teda na to očurávání všeho. :-D Válka a Žolík jsou skvělé hry a ještě Prší. Když je nuda, tak taky někdy vytáhneme karty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Avokádo mi nechutná, knížka GirlOnline mě zaujala a přemýšlím o její koupi:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky, a celkovo aj celý blog. :) Leto je úžasné, len škoda, že sa nám už pomaly končí.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotky! spravila si mi chuť na avokádo a zároveň si mi pripomenula, že som ho už veky nemala. A je to sčasti aj preto, lebo som si všetky svoje avokáda natoľko vážila a odkladala na horšie časy, že mi všetky pohnili, haha
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Girl Online teraz číta moja sestra, ja som ju prečítala niekedy začiatkom tohto roka a páčila sa mi. No musím niekde zohnať knihu od Elly, lebo už som po nej niekoľkokrát pozerala :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nutelovo-kokosový cheescake musel být boží ♥

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné! miluji vaše fotky :) <3

    OdpovědětVymazat