7. 8. 2015

Me and my morning

Každý má nějakou rutinu. Vemte si třeba tu ranní. Všichni ji máme. A nemusí to být vyloženě jako vystřižené z videa nějaké Youtuberky. Ale opakování nějaké činnosti se asi nikdy nevyhneme. A já jsem tak divná, že mi to vůbec nevadí, právě naopak. Ty malé věci, které potkávám znovu a znovu každé ráno, jsou to, co moje ráno tvoří. Díky nim si užiji začátek dne a tím pádem i jeho zbytek. A protože jsem velký zastánce toho, že ve všem obyčejném máme hledat něco výjimečného, ukáži vám, jaké běžné, nesmyslné i bezvýznamné věci tvoří moje ráno.


 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/make-your-own-future.html#more

Tohle není úplně doslovná fotka, takže nebojte, nemám nějakou divnou úchylku, při které bych každé ráno očumovala svoji ruku. Ale přece jen tak nějak vystihuje to, jak se ráno cítím. Tedy když je ono ráno dobré. Miluji obzvlášť ty dokonalá letní rána. Sluneční paprsky, čerstvý vzduch a pocit něčeho nového mám pak na denním pořádku. Zatímco v zimě se budím jenom do tmy. Br.


Mám to štěstí, že mám krásný pokoj. A ještě větší štěstí, že je v něm umístěn koberec, kam můžu pokaždé zabořit bosé nohy. To je taky štěstí, že je mám. A u toho se můžu rozhodovat, jaký bude nadcházející den.


A není nic lepšího (no dobře, pár věcí by se našlo, ale ticho), než se ráno osvěžit a probudit. A zároveň udělat něco pro svoji pleť. Tři v jednom, ne?


Nejlepší část (řekněme si to na rovinu) je snídaně. Opět - léto má něco do sebe. Takže vychutnat si takovou ňami snídani v ještě ranním vánku je k nezaplacení.


Jestli  někdo pochyboval o mé loajalitě ke kávě, tak teď se mu pravděpodobně ulevilo. Protože chápu, že když píši článek o svém ránu a už v úvodu se nezmíním o té dokonalosti (to jest káva), tak se nejeden člověk lekne.


A pak popadnu hrnek a přesunu se k počítači. Což pro mě není zrovna nejlepší nápad, protože ano, setkáváte se s člověkem, co vylívá kafe den za dnem a když má štěstí, tak si u toho zničí počítač nebo například zeď. Ale zpět k počítači. Vždy si zkontroluji emaily (ehm), nová videa a samozřejmě, blog. Teď se mi naskytla příležitost vám poděkovat, protože v posledních dnech jste prostě neuvěřitelní, děláte nám radost a víc než to.


Pro někoho je to povinnost, pro někoho práce a pro mě je to potěšení. I když to třeba někdo nepochopí, já si chystání a malování se užívám.


A ještě lepší je vymýšlení outfitů. I když to můžou být i muka, jak všichni víme. Že? Ale stejně, mít na sobě ten správný outfit je nejlepší pocit.


 V téhle chvíli už jsem většinou nachystaná na to, co mě ten den čeká a můžu vyrazit. A i když se za celý dlouhý den může stát nespočet katastrof, aspoň vím, že jsem prožila svoje dokonalé ráno.

Snad vás inspirace neminula a třeba si teď svoje ráno užijete ještě víc. Je to přece základ celého dne. :) 
P.S. A nezapomeňte na giveaway, která pořád běží! :)
K.

15 komentářů:

  1. Krásné fotky, mám z nich pocit, že tvá rána rána jsou příjemná a asi také jsou. Závidím ti, že ti vstávání nevadí. :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! A miluju když si dám po ránu čaj! (kávu spíš až odpoledne)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super článek a skvělé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, super post! a tá prvá fotka je nádherná :) musím opäť skúsiť clean&clear, kedysi som používala nejaké produkty, ale nijak extra nepomáhali :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní článek:) Nebojím se říct, že lepší, než všechny ranní rutiny youtuberů. Tohle mi připadá daleko kreativnější:) Hned si budu užívat každé ráno více!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky :) letní snídaně na terase/balkoně jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásny článok ! :) milujem na youtube pozerať ranné rutiny. Ráno je pre mňa taká magická časť dňa, všetko sa prebúdza a milujem ten čerstvý vzduch. Som ranný človek, vstávam dosť skoro a vôbec mi to nevadí, pretože tie rána stoja za to ! :) a raňajky sú najlepšou časťou. Mohla by som raňajkovať celý deň :D najviac milujem, keď si idem ráno zabehať :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně krásný článek i fotky. Neskutečně mě bavil!

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný článok! :) Je krásne že stále sú ľudia ktorý sa dokážu tešiť z drobností ako je huňatý koberec :) A že nie som jediná, ktorá si nedá na raňajky kulinárske umenie ale cereálie :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taková rána mívám jen o prázdninách, jinak je to vstát půl hodiny před odjezdem busu a dospat se v metru :D

    OdpovědětVymazat
  11. Je sobota ráno, sedím na terase a popíjím kávu (popravdě dnes už druhou)... Nejsi ty moje příbuzná, nebo tak něco? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů máš to skvěle nafocené :) Máš nádherně (opravdu nádherně!) napsaný článek ♥♥ Já, když se ráno v létě probudím, tak se cítím strašně unavená a ještě bych spala dál, nevím proč :((
    Souhlasím! Někdy absolutně netuším, co si obléct, ale když už něco vyhrabu, je skvělý pocit vědět, že to k sobě ladí a že to vypadá dobře! :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  13. skvelý článok :) taký fialový koberec by som chcela aj ja, vyzerá úžasne ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný článek mám na svém blogu soutěž tak se koukni !
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek. :) Takhle, když je to s fotkama a né video to vypadá víc zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat