9. 8. 2015

It's about creating yourself.

Vedro. Zima. Déšť. Vítr. Nezáleží na tom, jak je, pokud jste na tom správném místě a s těmi správnými lidmi. (Někdy stačí jenom mít v ruce kafe). Jakýkoli okamžik můžete vždycky udělat dokonalým nebo si prostě užít nedokonalost věcí kolem vás. Jenom vy rozhodujete, co uděláte se svým životem a jaké vzpomínky si vytvoříte. Někdy svého rozhodnutí litujeme, ale jak jinak bysme se měli naučit něco nového? Teď nemluvím o písemkách. Rozhodně by ale mělo být víc zážitků, na které si vzpomeneme rádi. 
P.S. Právě mi v hlavě vynořilo asi sto trapasů, co jsem zažila za svůj život, eh...  

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more


Podruhé v životě s linkama.


 Náhrdelník je Kačky (ze země deště a nádherného přízvuku, aneb z Anglie), ale od čeho jsou sestry, že.



 Náramek - Stradivarius
(Pořád se nad ním rozplývám)



Všechny fotky nafotila Kate (snad jediný člověk na planetě, který mě dokáže vyfotit, tak abych vypadala jako normální člověk), takže doufám, že se líbily. 
Jinak jaké je počasí u vás? Těšíte se na podzim nebo doufáte, že léto nikdy neskončí?
Terka

17 komentářů:

  1. Ty jsi nádherná, Terezko :3 ♥ Připomínáš mi jednu kamarádku :))
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky ! :) veľmi ti to pristane :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že léto nikdy neskončí! <3
    A sluší ti to!
    A taky děkuju <3!!!!:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi taková jemná a dívčí. Linky určitě nos, sluší Ti :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší na všech fotkách!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú vážne podarené;)

    OdpovědětVymazat
  7. vaaau, úžasné fotky a taktiež ty si na nich krásna! :)
    nečudujem sa ti, že sa rozplývaš nad tým náramkom, je bohovský
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotky! Ta barva ti strašně sedí :) A líbí se mi, že nosíš přirozenost, osobně se taky moc nemaluji, hlavně make-up nesnáším a hlavně v létě, to mi to potem stejně všechno steče :D Zrovna jsem ve Švédsku a dneska nám tu první den od noci prší.. ale pro mě pořád snesitelnější než ty vedra teď v Čechách.

    OdpovědětVymazat
  9. veľmi pekné, jemné, decentné doplnky! :).
    inak, fotky sú skvelé a nesmierne ti to na nich pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. Súhlasím s Tebou. Je jedno aké je počasie, dôležité je byť so správnymi ľuďmi :)
    Krásne fotky. Naozaj Ti to na nich veľmi svedčí :)

    Janka
    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně lidi dělají hrozně moc :) A máš krásnej úsměv, takže se musíš hodně smát :)

    OdpovědětVymazat
  12. strašně moc ti to sluší :). podzim mám ráda, ale jsem ráda že si ještě nějaký čas můžeme užívat sluníčka a tepla <3
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  13. nádherné fotky :) jsi kočka a linky ti moc sluší, dělej si je dál :)

    OdpovědětVymazat