12. 8. 2015

Nobody's perfect

Trochu netradični článek. Ne, že by takový nebyl náš každý druhý. Bety totiž odjela na cestu za zimou/teplem do Norska, Finska a podobných končin a jediné co nám po ní zbylo jsou tyhle fotky. Ne, dobře, jsem trochu morbidní, uznávám. Chci jenom jinou cestou říct, že nestihla napsat článek, ale to vůbec nevadí, protože jak jistě víte (víte?), tak jsme tři. A sice jsem to takhle nikdy neudělaly, ale nevadí. Budeme předstírat, že jsem Bety a tohle je můj outfit. A taky budeme dělat, jakože minulý článek outfit nebyl. A nebo nebudeme předstírat nic, budeme k sobě upřímní a prostě si přiznáme, že nikdo není dokonalý.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more





K podrobnostem ohledně outfitu vám toho asi moc neřeknu, ale podle mě je moc pěkný a hodí se i do těch pekelných veder.

Snad jsem vás nějak nepohoršila tou změnou identity a užijte si pomalu mizící léto. Ne vážně, proč jsem tak morbidní?
K./B.

8 komentářů:

  1. Skvěle napsaný článek! ..vlastně vůbec nezáleží, kdo je na fotce a kdo to píše, protože Bety to bude slušet pořád stejně :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já umírám i v plavkách ! -_- Ale musím říct, že to kimono je opravdu krásné :3
    Mějte se v lásce, holky,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Mas krásné husté vlasy ^_^
    www.lifestylebyilu.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je moc fajn, co je ale tady nejúchvatnější jsou tvoje vlasy:-) Krásné.

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sandálky jsou krásné♥:) moc ti to slusší:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj baby :) nominovala som vás do Tagu Tag liebster award a budem veľmi rada ak ho napíšete :)
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/08/tag-liebster-award.html
    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ten úvod článku mě vážně pobavil:D Outfit je vážně praktický do těch tropických teplot:)

    OdpovědětVymazat