14. 8. 2015

Inspirational wishlist

Každý si něco přejeme. Ať je to malé, velké nebo nepodstatné. Já  mám samozřejmě i vyšší cíle než jen oblečení, ale tohle má pro mě zvláštní kouzlo. Jsem totiž nehorázný puntičkář a tak si užívám nejen plnění přání/nakupování, ale také vymýšlení. Tedy v mém případě spíš sepisování, dělání čtverečků a odškrtávání (ano, až tak). A protože jen tak náhodou píši blog, na kterém se o své sny můžu podělit, tak to také udělám. Není snad krásné sdílet sny?
P.S. Už vás slyším, jak si říkáte, že moje deepself je zase zpátky
P.P.S. áno, správně
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more

 Začneme tím menším. Bralet asi už všichni známe a myslím, že ji snad i všichni chceme. Hrozně se mi líbí takhle pod tričkem, samotnou bych asi nenosila, tedy asi určitě. To by moc nedopadlo. Další položkou jsou slip-on boty. Nejen, že mi připadají pohodlné, ale navíc i stylové. Jsou pro mě něco jako elegantnější tenisky. Další věc je velká černá kabelka. Protože upřímně, kdo z nás nepotřebuje v životě velkou černou kabelku? A klobouk (ano, jak jinak než černý) by byl dokonalý na doplnění jakéhokoli outfitu!



 První větší věcí je kožená bunda. Já sice jednu mám, ale za chvíli bude vypadat, jako kdyby si ji pes spletl s jídlem. A to asi není zrovna ten vzhled, který bych chtěla nosit. Určitě dokážete pochopit, proč miluji tenhle typ bundy. Je černá (ehm!), myslím, že je to snad nejjednoduší bunda která dokonale doplní snad cokoli a navíc, když jsem zadala leather jacket na tumblr, vyjely my samé obrázky Toma Hiddlestona, Iana Somerhaldera a Roberta Pattinsona. Jo, to poslední je asi největší důvod, jak jsme jistě všichni pochopili.


Další věc po které slintá snad každý. Boyfriend džíny mám na wishlistu nejmíň rok, ale prostě se nedokážu dokopat k tomu abych za ně dala tolik peněz. Takže trpělivě číhám a čekám až na mě odněkud vyskočí ty dokonalé, které jsou mi souzené. Ano, já vím, píšu jenom o džínách.


Jsem milovník šatů. A přesto jich zase tolik nemám. Takže musím rozšířit sbírku, ne? Shirt dress mi padly do oka, ani nevím jak. Ale z obrázků určitě pochopíte, proč se mi tak líbí. Vypadají naprosto elegantně, ale uvolněně a ledabyle zároveň. Prostě dokonalá kombinace.

A poslední věc. Možná budete zklamaní, že je to něco tak obyčejného. Ale určitě budete vyděšení, protože vám sděluji, že normální bílé tričko nevlastním. A hrozně mě to štve. Hodí se totiž naprosto ke všemu, dá se sladit naprosto se vším a to se ani nezmiňuji o all white trendu, který je teď tak oblíbený. Takže mi prosím nenadávejte, hodlám se napravit.

Líbil se vám wishlist? Máte podobný? Vážně si musím alespoň ty nejdůležitější kousky pořídit, protože nesnáším, když mě napadne nějaký outfit. Až na to, že část toho outfitu nevalstním, haha! Stává se vám to taky? Zítra jedeme s Terkou do Prahy (Bety trajdá pořád v Norsku), tak se moc těším. Užívejte vedra, haha (sarkasmus nadevše).
K.

9 komentářů:

  1. Ach, presne si sa trafila do môjho vkusu! Koženú bundu a slip-ony mám a neviem si ich vynachváliť :)
    U mňa na blogu teraz prebieha Giveaway, veľmi by ma potešilo, ak by ste sa zapojili!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Také potřebuji černý křivák a černou velkou kabelku!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Stává se mi často, že mě napadne outfit, ke kterému ani vše nemám! Wishlist je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  4. s těmi boyfriendkami to mám úplně stejně jako ty, ale na letošní podzim už si je prostě seženu! :D a moje milovaná kožená bunda už by taky potřebovala novou kamarádku :D. ten wishlist má pěkně originálně zpracovaný, takhle jsem to ještě snad u nikoho neviděla :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobný wishlist :) Novou koženou bundu potřebuju jako sůl a boyfriend džíny chci taky už hrozně dlouho :D A teď jsem zjistila, že asi taky nemám obyčejné bílé tričko ! :O :D #ostuda

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Buď klidná taky nemám čistě bílé tričko!
    Pěkný článek. :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy si chcem kúpiť také to basic biele tričko ale nakoniec vždy odídem s bielym tričkom a na ňom nejaká potlač :D Nejde to proste :D
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  8. Kožené bundy mám moc ráda, mám dvě a zatím si s nimi vystačím :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat