24. 7. 2015

My trip to Netherlands, Belgium and Luxembourg

Vůbec se mi nechce věřit, že už je už skoro polovina prázdnin za mnou. Tento měsíc sice neskutečně rychle utekl, ale moc jsem si ho užila. Sice jsem nestihla skoro nic z toho, co jsem si naplánovala (třeba uklidit si pokoj, nejspíš jsem trochu přecenila svoje schopnosti), ale za to jsem zvládla spoustu jiných věcí, které už v mých silách byly. Třeba docela úspěšně začít pracovat, teda rozdávat letáky. Větu Dobrý den, můžu vám nabídnout letáček říkám dokonce i ze spaní. 
Taky jsem stihla podniknout tradiční prázdninový výlet s babičkou. Tentokrát jsme se rozhodly, že by jsme se ráda podívaly do Holandska a Belgie. Takže jsme si našly zájezd do celého Beneluxu (Nizozemí, Belgie, Lucembursko). Neskutečně jsem se tam těšila a rozhodně jsem neodjížděla zklamaná. Právě naopak. Bylo to jedno z nejkrásnějších míst, která jsem kdy navštívila. Nedá se to snad ani popsat slovy, a proto jsem pro vás nafotila spoustu fotek. Takže si snad na chvíli budete připadat jako když sedíte na lavičce v Amsterodamu nebo se procházíte po úzkých zapadlých uličkách v Bruselu.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/07/my-trip-to-netherlands-belgium-and.html#more

 Starbucks nesměl samozřejmě chybět.


 Dokonce i k moři jsem se podívaly. Byla to strašně krásná pláž. Jenom jsem při pohledu na tu ledovou vodu málem umrzla. A představte si to, někdo se tam dokonce koupal!


Skoro v každém městě bylo neskutečné množství krásných kostelů.
 

Jeden z nejkrásnějších západů slunce v Amsterodamu.


 Ve všech třech zemích bylo neuvěřitelné množství Mini Cooperů. A ty jsou moje velká láska, takže si asi dovedete představit moje nadšení. 


 Na takové domy bych se mohla koukat pořád! 



Snad nejkrásnějším místem které jsme navštívily byly Brugy. Je to hrozně staré město v Belgii. Byly tam všude mosty, cihlový domy, vafle a jedna z nejlepších káv, co jsem kdy pila (a to už jsem jich pila hodně).


 Samozřejmě jsme musely navštívit i Amsterodam. Ten mě asi jako jediný trošku zklamal. Bylo tam hrozně moc lidí a všichni ti lidé měli kola. A rádi přejížděli turisty, nebo se o to alespoň snažili.


V Amsterodamu jsem byla na krásné projížďce po kanálech. Byl už večer, takže všude panovala úžasná atmosféra. 


V Amsterdamu jsme se taky šly podívat do muzea filmů. Krása!


Zastavily jsme se i v Naardenu. Tam je pohřben Jan Amos Komenský.



Taky jsem navštívily hlavní město Lucemburska - Lucemburk. 


Byly tam hrozně dlouhé hradby a z nich byl krásný výhled.




Jeden den jsme navštívily květinovou burzu.Víc kytek pohromadě jsem v životě neviděla!


V jednom malém městečku se každý týden (myslím) pořádají tradiční sýrové trhy. Všichni jsou tam v krojích a váží sýr.


Tohle je místo, kde se odehrávala bitva u Waterloo. Nechápu jak se mi povedlo vylézt ty schody, ale ten výhled stál rozhodně za to. V areálu bylo taky moc hezké muzeum. Bylo tam třeba 3D kino a hlavně tam nebylo horko. Venku bylo totiž na padnutí. 


Na každé ulici bylo hned několik čokoládoven. Měly tam tuny a tuny čokolády. Ráj!



Tyhle kola jsou ve všech třech zemích naprosto všude. Jsou sice nádherný, ale je to vražedná zbraň. Několikrát jsem jenom tak tak uskočila, jinak bych už tenhle článek nepsala a to by vás moc mrzelo.


Tulipány nesmí chybět. I když jsou umělý.


To snad ani nepotřebuje komentář, že ?!



Popravdě vůbec nevím kde jsem tuhle fotku fotila, každopádně tyle domy naprosto miluju a mohla bych je fotit pořád!


Tohle byl jeden z mála mlýnů, co jsem v Holandsku viděla. Nevím kde všichni vzali, že jsou tam všude.


Nejkrásnější a největší náměstí v Bruselu.


Taky jsme se zajely podívat k Atomiu, které se nachází na okraji Bruselu. Asi půl hodiny jsem hledala místo, z kterého by se dalo vyfotit celé, protože je prostě obří. Fakt. Myslela jsem si, že je to jenom nějaká malá stavbička.



Doufám, že se vám fotky líbily. Článek byl neskutečně dlouhý a jestli jste se pročetly až sem tak vás obdivuji. Ale nemohla jsem prostě vymazat jedinou fotku! Jak už jsem psala, byl to jeden z nejhezčích výletů, na kterém jsem byla. Snad se tam jednou zase vrátím. Vůbec by mi třeba nevadilo tam na rok studovat. To bych si líbit nechala (mám malé nároky, já vím). 
Užívejte si prázdniny a mějte se krásně.
B.

12 komentářů:

  1. Krásný článek! :) Jednou bych se do Bruselu taky chtěla podívat!
    NÁŠ BLOG!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky ! a načo si upratovať izbu ! Kašli na to ! :D hlavne, že si si užila krásny výlet a máš aj brigádu s rozdávaním letákov :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. omg to jsou naprosto úžasné fotky! muselo to tam být překrásné :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný článok, milujem cestovanie! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný článok! Ja úplne zbožňujem tie fotky malích uličiek a domov, takže si asi vieš predstaviť, čo so mnou tvoje fotky robili :D Muselo to tam byť nádherné - rada by som sa tam šla niekedy pozrieť!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok a úžasné obrázky :) Čím fotíš?:))

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky :)

    http://vogue-chick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Holandsko mě z těchto tří zemí láká asi úplně nejvíc. Jednou bych chtěla určitě navštívit Amsterdam, protože je tam naprosto nádherně a tvůj článek mě o tom ještě více přesvědčil! :) Taky mě dost láká Brusel, takže i ten nesmí chybět na mém cestovatelském seznamu.

    P.S. Moc krásné fotografie!

    OdpovědětVymazat
  9. Já zas i ze spaní říkám: "Dobrý den, kartička Billa máte?" :D ..doslova už mi z toho hrabe :D
    Fotky jsou přenádherné, do zemích beneluxu bych se taky někdy chtěla podívat, stejně jako do dalších desítek zemích :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. to poznám, tristo vecí stihnem, ale upratať si izbu fakt malokedy :D inak skvele fotky, to su krajiny, ktoré by som tiež jedného dňa chcela obzrieť a z fotiek na mňa najviac čarovne pôsobí luxembursko.

    OdpovědětVymazat
  11. Mega dokonalé fotky:) Úplně ti věřím, že to byl jeden z tvých nejlepších výletů:)

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou kouzelné fotky!

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat