20. 7. 2015

You know, that summer feeling

Já stejně asi vždycky budu podzimní člověk. Ne jen, že miluji vrstvení, vymýšlení nových outfitů a kombinací nebo jenom nošení nadkolenek a ohrnutých džínů, ale zároveň mi i připadá, že mám takovou povahu. Jestli to dává smysl. Večerní čaje, podzimní vzduch a svíčky prostě vytváří atmosféru, kterou bych nejradši nosila všude s sebou. Ale to neznamená, že nemám ráda léto. Protože, když celý rok okukuji americké Youtuberky, jak skáčou po pláži v crop topu i o Vánocích, tak ano, začne mi chybět léto. A crop topy. Takovou atmosféru já totiž taky můžu - sluníčko, letní vánek a zmrzlinu (nebo dvě).

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Takhle nějak bude pravděpodobně vypadat můj outfit, když mě potkáte kdykoli v létě. Protože nemůžu moc kombinovat něco složitého, abych se neupekla, zvýrazňuji outfit jen třeba řetízky. Tady mám dva stříbrné, které ale asi nejdou moc vidět. Ups.





Já prostě miluji sukně ( i když po boyfriend džínách slintám už nějakou tu dobu), protože se dají nosit jak v létě, tak i v zimě, jak se svetrem, tak s takovýmhle crop topem (který je mimochodem z Primarku, ehm).



Ty poslední fotky jsou tak trochu navíc, protože jsem zjistila, že většina fotek je nepoužitelných, ale myslím, že to znáte, tak prosím o odpuštění.

No. Trošku kratší článek. Trošku míň fotek. Ale vyskytlo se v něm slovo zmrzlina (teď už dvakrát!), tak snad mi to odpustíte. Jinak příští týden to bude zajímavý, protože jedeme všechny tři na tábor. Ale my to nějak vymyslíme. Jo, když už jsem u toho, zajímalo by mě, kolik z vás si všimlo, že blog píšeme tři! Napište, fakt by mě to zajímalo! #stalker
K.

17 komentářů:

  1. Skvelý outfit. Veľmi sa mi páči tvoja sukňa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je nádherná! ♥

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Že jste tři, tak to byla první věc, které jsem si všimla :) Jinak ten outfit je skvělý, jednoduchý, ale super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super letni look :)

    xxx

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris, Prague

    OdpovědětVymazat
  5. aww, ta sukně je krásná! moc se mi líbí barva <3. ta poslední fotka je super :)

    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  6. tá sukňa je kráásna ♥ :) a outfit takisto !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Ta vínová sukně je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si toho všimla hned:-) Jinak ten top ti sluší, měla bys takové nosit často:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasná sukně a ta poslední fotka je nádherná:)

    OdpovědětVymazat