17. 7. 2015

My skill is in eating

Jsem si zcela jistá, že už všichni víte o mojí závislosti na kávě. Napsala bych na kofeinu, ale problém je v tom, že ten mě zase tolik nezajímá (i když - příští rok mám mít ve škole dvakrát na sedmou, takže...), jde mi o tu chuť. A taky o to, co pro mě káva znamená - odpočinek. A tenhle význam už pro mě bude mít navždy. I kdybych jednou měla běhat po New Yorku s kafem v ruce, jenom pro to, abych nepadla únavou - pořád mi ta chuť připomene relax. Ale bohužel, není to moje jediná úchylka. A teď se vám tady nechci představovat, jako bych byla nějaký tlouštík, ale musím se přiznat - jídlo miluji. Ať už jeho přípravu, ochutnávání nebo jen pouhé hltání očima. A to znovu ze stejného důvodu - užívám si to. Někdo si asi ťuká na čelo, proč si proboha užívám míchání tvarohu s mlíkem, ale je to tak. A protože mě to dělá šťastnou, tak se o to s vámi taky musím (typická blogerka) podělit.
P.S. ne, celý tenhle článek nebude jenom o míchání tvarohu
P.P.S. a ne, nechápu, proč vám tady vysvětluji, že miluji jídlo, když už to všichni dávno víme, že

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Začneme tím, na co jsem nejvíc pyšná. Ano, je to tak, díváte se na můj vlastní Oreo cheesecake. Podle receptu od Eat run love a můžu říct, bylo to perfektní.


Co by to bylo za léto bez pořádné nálože jahod? A dobře, tady sice vidíte moji oblíbenou kombinaci tvaroh/mléko, ale vážně, nejím to k snídani každý den. Jen tak každý druhý. S výjimkami. 
 

Další můj výtvor. Tvarohový koláč, trošku se nafoukl a bylo ho fakt hodně, ale to mě v ničem nezastavilo.


Dobře, dobře,  můžeme se jen na chvíli pozastavit nad tím, že už je to třetí fotka, na které je zase to kafe? Ehm... Každopádně můžete znovu vidět slavný tvaroh, jahody a jako bonus burákové máslo!


Hele, čaj! A k tomu výborný koláč, tentokrát od babičky! A kdybych náhodou nebyla plná, tak tam na mě čekal ještě ten jogurt.


Zkoušela jsem skvělou jahodovu limonádu a byla jsem nadšená!


Tvaroh, kokos, banán a kafe - klasika.


Není nad pořádné čerstvé maliny! :)


Jo, tohle jím, pokud nemám po ruce tvaroh. Když ono je to tak dobrý!


A občas taky nejím zase tak zdravě (občas, jo?). Tohle bylo od mamky, ale spíš to vypadalo (a chutnalo), jako odněkud z Itálie!


No a pokud nemám tvaroh ani jogurt, snídám křupinky. Stará dobrá klasika! A já gurmán si tam přidám ještě zakysanou smetanu, hihi. A jo, vím, že je ta miska vánoční, no a co.


A pořádná podívaná pro oči nakonec. Nevím, co bych dodala, protože ta roztékající se Nutella mluví za vše. Ne?

Ani nevím, co ještě napsat, jen asi to, že si uvědomuju, že to není všechno nejzdravější a cosi kdesi, ale když na to mám chuť, tak to sním! Jo a jen ještě jedna věc mě napadá.
Už máte hlad?
K.

19 komentářů:

  1. Já jsem s pořád říkala co všichni na té kavě vidí, že ji tolik pijí ateď už to naprosto chápu :) Jinak wau, ten oreo cheesecake vypadá božsky, ten se ti povedl, tak ten musím také zkusit ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Takový chutě jsem měla, když jsem tento článek četla, no ještě aby ne, protože všechno vypadá tak úžasně. Nejvíc asi ten oreo cheesecake, který musím prostě někdy zkusit (protože na oreu jsem trošku závislá) :D
    A jahodová limonáda vypadá hrozně osvěžující, přesně na horké letní dny ;)

    http://styleinthewords.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam tak to vyzerá super !! Lievance na raňajky milujem ♥ Ja som na raňajky skôr na ovsené kaše, ale tvaroh mám tak či tak každý deň ako takú svačinku :) S arašidovým maslom je to najlepšia kombinácia ! A řecký jogurt je fakt bomba. Neboj, nie si jediná, ktorá miluje dobré jedlo :) Ja som doteraz kávu nepila, prepadla som tomu asi tak pred mesiacom, ale nijako ma bohužiaľ nenakopáva, nedáva mi energiu. Pijem ju len preto, lebo mi chutí a ako hovoríš ty, je to taký relax pri nej :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná inspirace a nádherný fotky! ♥ Všechno to vypadá hrozně chutně:3
    http://meadelaida.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. mam to rovnako, nepijem kávu kvôli únave, ale kvôli chuti a ako spôsob relaxu. a jedlo, to je pre mňa vášeň, aj keď nejaký extrémny skill v jeho príprave zatiaľ nemám :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten ''nafouknutý'' tvarohový koláč mě šíleně láká!! A jo, naprosto všechno bych si nechala líbit, máme podobný vkus :D :) Líbí se mi, jak jíš krásně zdravě a sdílím Tvou lásku k tvarohu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam mám na to strašnou chuť. Ale nechápu jak někomu může chutnat tvaroh??

    OdpovědětVymazat
  8. máááááám hlaaaaad :D:D hned bych si dala
    http://agaandaga.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. no ten oreo cheesecake vypadá báječně! a jo, z tohohle článku mám hlad :D:D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  10. To je úplná pastva pro oči. Chci se do toho všeho hned zakousnout. :D
    Taky miluju kafe, takže nejsi určitě sama. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Před deseti minutami jsem obědvala a už mám zase hlad:D Všechno vypadá šíleně dobře:)

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, mňam, mňam! Dala bych si snad všechno, ty si teda jíš! :D :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ha, jsem na tom tak nějak stejně. Jak s kafem, tak s jídlem všeobecně. Nejvíc hrdá jsem na svoje domácí housky z kynutýho těsta, to byl vážně ,,majstrštyk". :D A ten Oreo Cheescake vypadá parádně. Já jsem kalsickej ani jinej cheescake ještě nikdy neměla a tenhle Oreo je vyložene výzva!

    OdpovědětVymazat
  14. zase vidím len skvelé fotky, ako to robíš? :) bomba blog :)


    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  15. Mám chutě :D nádherné fotky i blog!
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. mňam, vypadá to všechno výborně :)

    OdpovědětVymazat
  17. mňamka, najväčšiu chuť si mi spravila pri pohľade na grécky jogurt a na arašidové maslo, achhhhhhh <3
    p.s.: som hladná
    p.p.s: tak dík no (:D)
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovědětVymazat