29. 8. 2015

Just eat them all

Celkem chápu, že se mi tyhle články píší tak dobře. Je to tak snadné, jako když se bavíte s někým, s kým si doopravdy rozumíte a máte hodně společného. Prostě to jde samo. Když máme něco rádi nebo nás něco baví, jde to o to snáz. Protože chceme. Teď jsem na sebe hrdá, že jsem napsala tak hrozně deep úvod k článku o jídle. Ale já nikdy netvrdila, že nerada jím, tak čemu se divíte? Jsem kreativní člověk a to v mnoha ohledech. A to i v jídle. Takže ano, donutím se i brzo ráno vyběhnout schody zpátky do pokoje, jen abych si donesla foťák a vyfotila další a další tvarohy, křupinky a kávy. Jen tak. Protože chci. A dělá mi to radost.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more

Ještě poměrně zdravá svačina. Vážně, jak to jednou zkusíte, tak už se toho nezbavíte. Chutná to skoro líp než croissant s Nutellou. Skoro. Hehe.


Opět moje typická snídaně. Tvaroh, mléko, burákové máslo, kokos...však už to znáte. Ne, vážně, je tady ještě někdo jiný, kdo je závislý na tvarohu? Prosím?


Nejspíš mi neuvěříte, ale tohle je bábovka. Tvarohová (ehm). Mám novou dortovou formu z Ikea a má tam i takový udělátko (ach ty vyjadřovací schopnosti) a to vám vlastně vyrobí obří donut. Jako bábovka to nechutnalo, spíš jako buchta, ale dobrý to bylo, tak co!


Každý máme nějakou malou úchylku. Tak třeba tyhle čokoládové polštářky. Jako malá jsem je hrozně milovala a nějak mi to zůstalo. Vždycky, když si je do křupinek nedám, tak si připadám, jak jsem hrozně zdravá, haha. Logika.


Další tvaroh v dokonalé mističce od kamarádky z Francie! A ty čokoládový kuličky jsou zdravý, ne?


A začíná food dokumentace z výletu v Praze. Jestli někdo víte, kde je Angelato, tak hned vedle je takový candy shop. Teď nevím název. A myslím nemusím nic dodávat. Prostě jsme neodolaly.


Již zmíněné Angelato. Neuvěřitelně dobrá zmrzlina, krásná malá cukrárna a všichni tam byli moc hodní!


V Praze jsme navštívily i farmářské trhy a neodolaly jsme těmhle roztomilým makronkám!


Nedaleko Rašínova nábřeží se nachází jedna malá dokonalá kavárna s názvem I Need Coffee! Není moc na sezení, spíš na kafe s sebou, ale rozhodně se budete cítit jako ve fotce z tumblr.



Možná někdo znáte obchod My Food. U nás v Brně je, tak nevím, jestli i jinde nebo ne. Ale prodávají tam samé zdravé věci, tak jsem zkusila tenhle farmářský jogurt, ale bohužel nic moc. Byl hrozně kyselý!


Rozhodla jsem se, že budu pít víc vody. A Bety to asi vytušila, protože mi z cest dovezla tenhle dokonalý hrníček!


A klasický salát se vším, co jsem doma našla plus citrón, pepř, sůl a troška oleje.

Docela jste psali, že se vám tyhle články líbí, tak snad to tak pořád je! Normálně jsem z toho dostala hlad, tak s tím půjdu něco udělat! Užijte si poslední momenty prázdnin a nezoufejte, vždycky když něco skončí, tak zase něco dalšího a neočekávaného začne.
K.

12 komentářů:

  1. Mňam, mňam ! Všetko by som asi zjedla hneď ! :) Ten croissant hore vyzerá super, len ja by som si ho dala v sladkej forme :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. všetko vyzerá tak mňamózne :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Udělala jsem chybu prohlížet to večer :D Teď mám na něco strašnou chuť, vypadá to totiž všechno skvěle :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Uf, jediné moje štěstí je, že jsem právě dojedla pizzu, jinak bych asi už teď stála u ledničky :D
    Jíš samé mňamky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje dokumentace jídla me baví, jen mam z ní hlad :)

    OdpovědětVymazat
  6. mňaaaamkkkaaaaa skvelé fotky :)

    Izabella | my diary

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím si, že by jsi si mohla založit třeba tumblr s inspirativnímy fotkami s mňamkami:) Fotíš krásně a rozhodně si umíš jídlo vychutnat a hlavně ho máš ráda a baví tě, jak jsi zmínila:) Samozřejmě ti do ničeho nechci kecat a říkat co máš dělat... to jsou jen mé myšlenkové pochody:D Taky si užij poslední momenty léta:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ááá, to mi nedělej, takové dobroty! :)

    Jinak, ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    OdpovědětVymazat
  9. Z tvýho postu jsem dostala hlad :D nádherný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam :) pěkný článek :) do I need a coffee určitě zajdu, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat