27. 8. 2015

Little moments of summer

Čím dál víc miluji věci, které dělám. A nejspíš je to tak dobře, ne? Mohla bych hodiny vykládat o tom, co na focení tak miluji nebo proč mě tolik baví psaní a co všechno se s tím dá dokázat. Ale zatím nejsem žádný velký umělec, takže místo toho, abych uspořádala výstavu nebo napsala knihu, kde bych se s vámi podělila o záblesky mého léta, udělám to tak jako vždycky. Napíši článek. Pro vás. O všem. Abych vás naučila, že každý malý zážitek a drobnost se počítá.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more

Tyhle dokonalé a vysněné brýle jsem sehnala ve slevě za 70 Kč. Připadají mi hrozně tumblr.


Mohla bych tyhle fotky fotit znovu a znovu. Pak bych se na ně podívala, vyklonila se z okna a udělala další.



Všechny tři jsme si udělaly výlet na zámek Letovice, kde je dokonalé prostředí na focení, takže vřele doporučuji - zamilujete si tu starou atmosféru.



Staré věci mají své kouzlo (viz článek Terky...) a já ho rozhodně umím ocenit. Ať už kupováním starých dopisů nebo focením psacích a šicích strojů.




Asi jsem divná, ale tahle creepy atmosféra mě naprosto dostává. Prosím, víc takových míst!



Výlet do Mikulova. Tohle je foceno z vinařství Sonberk, kde mají dokonalou architekturu, výhled a víno.


Pokud někdy navštívíte Café Fara nezapomeňte i na muzeum kávy, jsou tam dokonalé kávovary a zdi, haha!


Při naší návštěvě Prahy jsme došly až na Rašínovo nábřeží, kde se každou sobotu konají trhy a společnost vám tam dělají krásné labutě. Bylo jich tam snad přes patnáct, tolik jsem jich pohromadě nikdy neviděla!


A musela jsem si z Prahy také něco dovézt, ne? A to tenhle mini kondicionér od Body Shopu, z tohohle obchodu je to moje první věc, tak se těším až ho zkusím! :)


Blíží se mi taneční (ehm, pomlčíme), takže určitě budu potřebovat nějakou malou kabelku, že ano?


Už se blíží škola (já vím!), a tak jsem se jako správná sledovatelka Back to school videí vrhla na nějaké to DIY, doufám, že to vyjde a ukáži vám je v nějakém článku! A tenhle sešitek je naprosto dokonalý, nemyslíte? Až bych ho spapala.

Já osobně zbožňuji psaní randomů, tak doufám, že to tak máte i vy s jejich čtením. A pokud máte depky z blížící se školy, dejte si hrnek kávy, ta vyřeší vše.
K.

8 komentářů:

  1. Jé, tak tie fotky sú nádherné ! :) Ja som sa posledné týždne takisto viac a viac zamilovala do toho čo robím - písanie, fotenie.. :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A gratulujem k 300 pravidelným čitateľom - veľmi si to všetky tri zaslúžite :) Vaše články sú jednoducho úžasné!

      Vymazat
  3. Opět úžasné fotky, ta žárovka je super, ale ta fotka s postelí je boží! :3 ♥
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  4. Ty brýle jsou skvělé, mám takové podobné♥ :D a ta fotka labutě je skvělá:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat