25. 8. 2015

It's always darkest before the dawn

Pokud bych měla být upřímná, tak mě tolik nemrzí, že končí léto, jako spíš prázdniny. Jak už víte, tak podzim je pro mě nejdokonalejší, ať už jde o počasí nebo atmosféru. V létě je totiž jenom vedro, pořádně se nedá kombinovat žádný outfit a pokud nemáte to štěstí, abyste si tropická vedra užili u moře, nedá se dost dobře dělat nic jiného, než sedět v kavárně nebo doma (ne, že bych s tím měla problém, haha!). Takže vám oficiálně oznamuji, že tohle je poslední outfit léta. Tímhle bych vás zároveň chtěla podpořit ať nezoufáte, že zase začíná škola, protože to nemá vůbec cenu. Proč se trápit nad něčím, co nemůžeme změnit? Neříkám, že se tam těším, ale jsem člověk, co má rád, když se něco děje. A věřím, že spolu s úmornými hodinami ve škole na nás čekají další a další hodiny plné toho, co nás baví. Třeba pití kávy.
P.S. všimli jste si mého neuvěřitelného talentu ukončovat každý úvod nějakou větou o kávě?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more



 Tenhle outfit se mi do těch hrozných veder hodil úplně úžasně! Tílko jsem sehnala ve slevě asi za 80 Kč nebo tak a to předtím stálo kolem 600! Šortky už mám dlouho a jsou hrozně pohodlné.



 Tady si připadám jako na focení ve škole, jak mám ty ruce, haha!


Fotky se mi docela líbí, protože už zapadalo slunce, když jsme je fotily, takže mají super atmosféru. :) Užívejte poslední týden volna a nebuďte smutní, čekají nás Vánoce, haha.
K.

12 komentářů:

  1. To tílko je úplně super! Na fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ti to pristane, takýto letný outfit je najlepší do teplých dní, ktoré škoda, že už skončili :/ :)
    Pozývam ťa na giveaway :) THE COLORFUL THOUGHTS - Firmoo glasses giveaway!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten top je ůžasný ,ta barva.. Já jsem taktéž ráda že končí vedro,suchá zem a dusno.. Snad bude letošní podzim krásný jako předchozí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji k takovému super úlovku v podobě tílka! Moc Ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky:) to tílko je skvělé:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  6. to tílko je fakt super úlovek, vypadá úžasně! :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  7. Asi jsem divná ale já se do školy těším:) Na kamarády, našeho třídního a tak... Outfit je krásný a to tílko byl naprosto parádní kup!!

    OdpovědětVymazat
  8. slusi:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. ohromně ti to sluší, vypadáš tu nádherně :)

    OdpovědětVymazat