31. 8. 2015

August favourite

Úplně se mi to příčí psát, takže takhle: Jak víte skončilo období klidu a nicnedělání a začíná, však vy víte co. A protože dopis z Bradavic nedošel ani tento rok a na to co přichází se mi nechce ani myslet, zaměřím se na minulost a současnost. Abych to s těma metaforama nepřehnala. Budu psát o věcech, které mě za poslední měsíc potěšily. Navíc mi snad pomůžou překonat i to co mě čeká. Ok, možná trochu přeháním, tak zlý to není, ale pořád bych se raději učila obranu proti černé magii a jezdila bradavickým expressem. No, budu se muset spokojit s kávou a dojížděním tramvají.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more
Dobře, tričko i náhrdelník mám teprve asi měsíc, ale obojí je až moc dokonalý, na to abych se s tím nepochlubila. Tričko je sice úplně obyčejný, ale podobné mi scházelo v šátníku už celou věčnost,
takže jsem akorát ráda. A náhrdelník je od Bety, co dodat. Díky. :)


Po nevím jak dlouhé době jsem se konečně rozhoupala a koupila si rtěnku. Je od essence a kupodivu jsem si i zvládla vybrat dobrou barvu. (Až doma jsme zjistily, že ségra má úplně stejnou. Dvojčata se prostě nezapřou)


V Olympii (obchodní centrum v Brně) otevřeli novou kavárnu Coffeeshop company, a protože kafe nám prakticky koluje v žilách, samozřejmě jsme ji musely vyzkoušet. Nezklamala nás a navíc je jedna pobočka i blíž centra, takže už vím, kde utratím další kapesný.
Chai Latte ♥


Kromě pití kafe a hledání rtěnky, jsem ale dělala i další věci. Třeba jsem četla, nebo jsem se aspoň snažila. A ze všech knížek se mi nejvíc líbilo Havraní bratrstvo.
Fotka není moje. Byla totiž z knihovny a já ji nestihla vyfotit. (Fňuk, slzy v očích) Prostě nádherný obal.


Kdybych mohla, každý den by probíhal takto: Vstát, kafe, počítač, kafe, spotify, Halsey. Objevila jsem ji už před pár měsíci, ale až teď jsem ji začala víc poslouchat. Jak mám být v té škole produktivní, když mi v hlavě hrajou písničky?

Co jste si za poslední měsíc oblíbili vy? Co máte nového? Co teď posloucháte? Nejoblíbenější kavárna?
Terka

13 komentářů:

  1. tieto články s favoritmi mám veľmi rada ! :) Tá knižka vyzerá veľmi zaujímavo a ten náhrdelník je krásny :)
    THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) Co mám nového a co jsem si oblíbila? Nové mám dva svetříky, jeden mint a jeden pastelově růžový a mám z nich strašnou radost, ale ještě jsem neměla příležitost je unosit, čekají na podzim :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Tak nového mám dost, ale hroznou radost mám ze šály co jsem si pořídila :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké nákupy! Moc se mi líbí náhrdelník :) Jaké je kafčo? The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jeste pořád marně čekám na dopis od Brumbáls :-( No co, pomalu se hold musíme smířit, že jsme mudlové ;-) ... Věci jsou.fajn, také jsem se v srpnu snažila číst a ono prd :D ... Kavárnu mám ráda mamacoffee, ale spokojím se i s kávou z řetezců Costa, Starbucks, kde mi káva vážně chutná, ale prostory kaváren nemají svou atmosféru.... nebo často neodolám velkému karamelovému macchiatu, které je u nás v jednom McCafé za 35.- (bylo za 30 a ti barbaři to zdražili :D)..
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlas! Taky tak vidím svůj den, akorát bych kafe vyměnila za čaj :)
    Já miluji sypané čaje, teda pila a milovala jsem je i dřív! Ale v tom horku jsem nějak přestala, a teď si bez toho nedokážu představit den :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  7. Knížka vypadá zajímavě:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle rtěnku jsem zrovna včera držela v obchodě v ruce, ale nakonec odešla bez ní.. ale mohla jsem si ji vzít rovnou, protože mi mohlo být hned jasný, že si ji stejně dřív nebo pozdějš koupím :D

    OdpovědětVymazat
  9. ten rúž! a tá kniha má úžasnú obálku :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. tak to je easy... zabal to ve škole a staň se ochutnávačem kávy!!! No dobrá, tak ten gympl bys mohla dodělat. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. pekny nahrdlenik:)

    http://www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat