7. 9. 2015

A Tour Of My Brain

Ve skoro každém článku se o nás můžete dozvědět něco nového. Od těch důležitých informací (jako, že nejsme sérioví vrazi a milujeme kafe) až po naprosto random fakty (například to, kolika naprosto nepotřebnými věcmi se obklopuji každý den). Za tu dobu, co blog máme se těch informací celkem nakupilo, tak proč to všechno neshrnout? Ok, všechno ne, to by tu nastal zmatek, nepořádek, konec světa a tak.
Nápad na článek mám ze dvou videí, na které se můžete kouknout tady a tady.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more





Jako první tu máme moje základní trio: knihy, filmy a hudba. Skoro pořád mám rozečtenou alespoň jednu knížku a můj BookWishlist je nespíš nekonečný. Pak tu je moje úžasná schopnost pamatovat si nejrůznější jména filmů, herců a režisérů. Velmi užitečné. Navíc mám v hlavě neustále zapnutý přehrávač. Vždycky mi v hlavě hraje písnička, ať už se mi to líbí nebo ne. Můj život je v podstatě hudební video. Co dodat.


Teď k mým dalším závislostem. (Aneb další věci, které jsou ve většině mých článků, protože si prostě nemůžu pomoct.) Tady máte seznam:
1. Citáty 
2. Kamínky
3. Deníčky
4. Svíčky
5. Seznamy (ehm)


Ráda o sobě myslím, jako o kreativním člověku, ale stejně skoro pořád trpím nedostatkem inspirace a leností. Stejně ale miluji něco tvořit. Cokoli. Ať už je to focení, vytváření tapety na obrazovku, tanec nebo jenom čmárání si do sešitu. Vidět, jak se z ničeho stává něco je nejlepší pocit na světě. (A pomáhá mi to cítit se trochu víc produktivně a užitečně).


Spousta lidí chce v životě co nejvíc cestovat. Já nejsem výjimka. Roadtrip po USA, vidět co nejvíc z Evropy, Japonsko a odstěhovat se do Anglie, to vše je na mém ToDoList. Takové ty věci jako kde seženu peníze a jak to provedu jsou vedlejší.


Další věc je celkem jasná. Internet. Mám blog? Mám. Trávím většinu času prohlížením obrázků a fotek a koukáním na videa? Ano. Mám problém? Nejspíš. 


Pak tu jsou ty dvě další osoby, které taky píšou tenhle blog. Moje dvojče Kačka (aka Kate) a Bety. Když nad tím tak přemýšlím, tak by měly být v mém srdci (nebo tak něco) spolu s mojí rodinou a dalšími kamarádkami, ale co, dáme je všechny sem. 


A zbytek... Yaaay.

Tak to byl Tour to my brain. Doufám, že se vám článek líbil. Co máte v mozku vy? (Já vím, že to zní divně, ale chápete mě ne?) Jakými závislostmi trpíte vy? 
Terka

16 komentářů:

  1. Moc hezký článek ;) Já jsem zase závislá na hudbě a instagramu :D
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně přijde podle tohoto článku, jako bys byla moje dvojče, to je neskutečné, kolik toho máme společného. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Originálny článok, ešte som taký nečítala..čiže super! Tiež sme si v tej kreativite podobné ☺
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mooc hezký a opravdu jedinečný článek! A pěkné odpovědi :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný nápad a provedení článku od písemné formy po obrázky :) Velmi mě to zaujalo ;) Možná se nechám inspirovat... :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi, jako kdyby jsi ukradla myšlenky z mojí hlavy, teda až na ty kamínky, na ně nějak extra nemyslím :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Wau úžasný článok Konečne niečo iné :))

    OdpovědětVymazat
  8. Super článok :) Ani ma teraz nenapadne, či mám v hlave niečo inak :D Roadtrip po USA by bol úžasný :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je skvělý článek a hlavně moc originální! jen tak dál♥
    Já jako modelka pro MBPFW!

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek. Líbí se mi vaše práce! A kdo by nechtěl žít v Anglii? Sen!
    Srdečně zvu vás i vaše fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak zěejmě sdílíme ty samé závislostí! :) Mimochodem, CDéčko od Eda je naprosto perfektní!! :)

    Jsem zde poprvé, ale máte krásný blog :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. vo väčšine som sa našla, takže ťa celkom chápem že chceš všetko stíhať a do všetkého ísť naplno..:)
    hrdo oznamujem že som váš 300tí pravidelní čítateľ !!! je mi cťou!!!

    OdpovědětVymazat
  13. to je super článok a skvelé obrázky! :) tiež je môj BookWishlist nekonečný :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkný článek. Máme toho hodně společného:))

    Natálie

    OdpovědětVymazat