5. 9. 2015

OOTW - School again

Jsem neskutečně ráda, že u nás nejsou povinné školní uniformy. Ano, sice bych si připadala jako z Harryho Pottera, ale to tak prvních pět minut. Pak by mě to přešlo. Zvlášť v dnešní době, když můžeme vidět fotky různých úžasných outfitů na každé sociální síti. Ale nešlo by ani o to, že ostatní mají to právo se oblékat jak chtějí. Spíš o to, že se nemůžu vyjádřit a být sama sebou. Protože mi to někdo zakázal. Doufám, že takový pocit nikdy nezažiji. Stačilo mi, když jsme si četli školní řád a dozvěděla jsem se, že se nesmíme oblékat výstředně. Co je výstřední? Kdo to určuje? Mně se líbí snad vše, dokud je to originální. Někomu se to hnusí. A proto to nesmí někdo nosit? Klapka, střih, konec filozofické chvilky. Tohle bylo jen malé co by kdyby. Jdeme zpátky do přítomnosti a k tomu, co jsem měla na sobě.
P.S. a třeba to bude i výstřední
P.P.S. jsem to ale kecka co

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more



První den školy jsem chtěla vypadat tak, že je mi to jedno ale zároveň, že se aspoň trochu snažím. Klasika. Sukni už jste viděli a tričko mám nové. Pokud si někdo vzpomenete na můj wishlist, tak white t-shirt jsem tam rozhodně měla, takže zatím se daří!




Tell them you feel good in N.Y.CITY. Perfektní. Citát. Do. Školy. Mám ještě něco dodávat? Možná jenom to, že počasí se zbláznilo. Ráno se nám rozhodne ukázat, jak bude vypadat další zima a odpoledne nám ukáže throwback léta. Díky, díky.




Všechno, co mám na sobě je nové. Rifle bohužel nemůžete moc vidět, ale mají na kolenách díry a jsou prostě dokonalé, pohodlné a co je hlavní, černé. Šedé oversized tričko je taky nejpohodlnější věc na světě a náhrdelník mám od kamarádky z Anglie (a tímhle ji zdravím, čaukoo!).



Poslední outfit jsem na sobě sice doopravdy neměla, protože jsem fotky fotila napřed, ale vy mi to odpustíte. Na svetr totiž zase bylo moc vedro (hlavně se nenaštvi, počasí). Šaty jsou opět černé, abych taky někdy nosila jinou barvu a šedou jsem na sobě taky neměla, že.

Ještě se chci omluvit za fotky, pokud nejsou úplně nejlepší, je to tím světlem, protože již zmiňovaný miláček počasí má asi blbou náladu. Jak jste přežili první týden školy? Já těžce, ale je zasloužený víkend a kafe. A to stačí. Ne?
K.

20 komentářů:

  1. Super outfity !! :) veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek a krásné outfity, hlavně ten 3. :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé outfity! Úplně k tobě pasujou :))

    OdpovědětVymazat
  4. Si veľmi pekná, a máš pekný štýl :)
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi pěkné outfity! Odkud je ten dokonalý svetr z poslední fotky, který sis nemohla vzít, protože počasí je velmi zákeřné? :O
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. i kdyz píšeš ze jsi ho na sobě neměla tak je super-poslední outfit.takový pohodlně vypadající a elegantní zároveň .Chic!;-)

    http://nathalidaisy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. To pruhované tričko je boží!!! :3 A ten poslední svetr ♥ Zamilovala jsem si ho! :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  8. Najviac sa mi páči posledný outfit, ale všetky sú krásne zladené ♥

    OdpovědětVymazat
  9. krasne fotky! Ten bezovy sveter v poslednom outfite je top!


    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnice :) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tak nejvíc oblíbenej je u mě asi druhej a poslední outfit <33333333333333333 !!!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké outfity! Přesně, také více oceňuji originální a nevšední outfity, bohužel ne vždy člověk najde pochopení :/ The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  12. Druhý a třetí outfit jsou nejlepší <3! Po prázdninách je první týden školy jak mučení, zvlášť když se zase musíme dostat z módu nicnedělání do klasiky "učit se učit se učit se" :D.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  13. všechny ti moc sluší
    pimpleworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Prvý a druhý outfit sú najlepšie, ale každý sa ti hodí. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  15. nejvíc se mi líbí první outfit, do školy jako dělaný

    OdpovědětVymazat
  16. Šedý cardigan je krásný:) nejradši mám pohodové outfity
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné outfity. Mrkni na můj blog, když budeš mít čas :)
    http://btryskova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat