20. 9. 2015

Beyond the filters

Dokonalé outfity, nádherně ozdobená káva a neustálé západy slunce. Tak nějak by vypadal instagramový svět. Perfektní. Pokud se vám něco nelíbí, tak přes to prostě dáte filtr a hned vypadá všechno líp. Ale vážně. Jestli vás focení aspoň trochu baví, není lepší místo, kde se s fotkami pochlubit než Instagram. Protože přesně na to tahle aplikace je. Na sdílení fotek (a stalkování celebrit a youtuberů). Sice jsem si Instagram založila celkem nedávno - nebo aspoň oproti ostatním, ale už se mi tam pár fotek nahromadilo, tak proč vám je neukázat, že? 


Poslední dobou jsou západy slunce čím dál hezčí. A nevyfotit alespoň jeden by byla prostě neodpustitelná chyba.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more



 Strop v bratislavské kavárně Foxford. Existuje snad něco lepšího než pít kafe a být přitom obklopená knížkami?


Další fotka z Bratislavy. Ten nápis nešlo přehlédnout a celý ten dům jako by volal: Vyfoť mě nebo budeš litovat... (Ano, jsem úplně normální, jen na mě občas mluví domy.)


Díkybohu za sestru, která mě i při naprostém záchvatu smíchu dokáže vyfotit tak, aby to vypadalo pěkně a umělecky.



Skoro se mi začíná stýskat po létě. Ale opravdu jen trochu. Přece jen jsem člověk, který se cítí nejlíp s čajem v ruce a deštěm za oknem.


Fotografičtější knihu neznám, takže na mém Instagramu prostě chybět nemůže. Navíc je naprosto dokonale napsaná.


Patřím mezi lidi, co dokážou zkazit i míchaná vajíčka, takže když se mi povede uvařit něco, co vypadá dobře a dá se to i jíst, někde se s tím pochlubit prostě musím.

Jaký je váš názor na Instagram? Jaký typ fotek se vám líbí nejvíc? Máte založený Instagram? Jestli ano, tak nám ho napište do komentářů :)
Taky moc děkujeme za krásné komentáře. Ani sebevíc liků na Instagramu tak moc nepotěší. 

23 komentářů:

  1. Instagram mám veľmi rada. Inšpiruje ma a všetky fotky, ktoré si myslím, že celkom stoja za uverejnenie, tam môžem dať :) A s tým dážďom za oknom a čajom v ruke sme si podobné :) takisto to milujem.
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo...taky pálim i vajíčka :D Závidim schopnost fotografování tvé sestry, moje je absolutně nešikovná a když konečně něco vyfotí vypadám tam jako velký růžový jednorožec trpící obezitou :D Máš moc pěkné fotky :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Instagram milujem. Som na ňom jednoducho závislá!♥ Milujem, keď si ho otvorím a vyskočí na mňa xy inšpiratívnych obrázkov. Hneď sa mi zlepší nálada a cítim sa byť taká motivovaná. Najradšej mám fotky jedál (samozrejme len toho zdravého) kedy po ich pozretí mám na to jedlo neskutočnú chuť a najradšej by som ho vtedy aj vyskúšala pripraviť. Samozrejme mám ešte rada fotky outiftov,random fotky a mnoho ďalšieho. :)
    IG: https://instagram.com/_sweetielou/

    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrásne fotky!:) .. a s tými západmi slnka máš úplnu pravdu!♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za tip na knihu, práve som nejakú hľadala :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi sa mi páči tento článok. Taký pohodový a s fotkami. Super♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  7. všechny ty fotky působí krásně umělecky, jsou úžasný <3. moje nejoblíbenější fotky jsou asi takový ty klasický přírodní scenérie s horama v pozadí a nebo mořem, ale rozhodně to není to jediný, protože na insta se dají najít někdy fakt nadaní fotografové :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  8. Na Instagramu jsem totálně závislá! Pro mě je Instagram nejlepší appka :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj holky, krásný článek! Hlavně ta momentka smíchu je skvělá :D u mě na blogu je giveaway, ráda bych vás pozvala :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super random fotky :) Také jsem instagramová. www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem na Instagramu ¨naprosto závislá... :-) Jinak krásné fotky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, skvělé fotky zajímavých míst :) Já na instagram nedám dopustit už několik let ...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky! :) Já sice instagram mám, ale spíš se koukám na fotky ostatních, než abych sama nějaké přidávala.. :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. ten záchvat smíchu je skvěle vyfocenej, šikovná ségra :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky z Bratislavy jsou fajn (obojí pěkná místa), ale jinak jsem dost odpůrce instagramu. Učí lidi přesně to, že jakákoliv nedokonalost nebo nezajímavost se schová barevným filtrem, nikolik, že by se člověk měl snažit už ve fázi fotící.

    OdpovědětVymazat
  16. Instagram mám a naprosto ho miluji,kdyztak se muzes mrknout.
    https://instagram.com/ter_ka__/
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Instagram mám a naprosto ho miluji,kdyztak se muzes mrknout.
    https://instagram.com/ter_ka__/
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Instgram mám dlouho. Máš krásné, umělecké fotky:-) paráda, jen tak dál!

    PŘIDEJTE SE DO MOJÍ GIVEAWAY!!! http://eli-rou.blogspot.cz/2015/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasné fotky! Naprosto chápu, proč jsi musela vyfotit ten barák :D A úplně si dokáži představit atmosféru v té kavárně... Prostě dokonalost :)
    Já instagram mám a sem tam přidám i nějakou fotku, na kterou jsem hrdá :D Zdaleka to ale není nic takového jako tady :D

    instagram: Mare_di_fragole

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. krásné fotky, snad jak z tumblru :D oh miluji mojito <3

    OdpovědětVymazat