23. 9. 2015

Food Wishlist

Je jenom pár věcí, které na světě miluji a nepřežila bych bez nich jediný den. A jednou z nich je jídlo. Kdo bych ho neměl rád? Neznám snad nikoho, kdo by jim opovrhoval. Na jídle mě nejvíc baví zkoušení nových chutí a receptů. Miluji, když jsem v nějaké cizí zemi a můžu ochutnat jejich místní jídla a potom doma třeba zkusit nějaký podobný recept. Hrozně ráda vařím nebo peču. Ani to potom nemusím jíst. Stačí mi, když se mi jídlo povede a ostatním chutná. Nejsem sice kdovíjaká kuchařka, ale snažím se jak jen můžu. Občas moje výtvory skončí menší katastrofou, ale nějak začít musím, no ne? Každý přece někdy zapomněl v troubě koláč a všiml si toho až mu skoro hořela kuchyně, že? Nebo omylem položil utěrku na sporák a ta začala hořet (prosím, řekněte, že se vám to taky stalo). Takových příhod mám ještě spoustu, ale o tom třeba zase jindy. Dneska pro vás mám  takový food wishlist. Uznávám, že to zní poněkud divně, ale v mé hlavě to smysl dávalo (a to už něco znamená). Jde zkrátka o takový seznam jídel, receptů a všech věcí točících se kolem jídla, které bych v nejbližší době chtěla zkusit. Jak už jsem psala, hrozně ráda zkouším nové chutě a recepty. A to hlavně na podzim protože jsou všude dýně, skořice, hrušky, čaj a svíčky (to je teda důvod). Že by už na mě (konečně) přicházela podzimní nálada?


Je mi jasné, že makronky co upeču, nebudou nikdy vypadat takhle perfektně. Ale žádný z mých 3 pokusů se jim ani z daleka nepřiblížil a to bych chtěla v nejbližší době rozhodně napravit!



Cheesecake jsem zkoušela upéct už několikrát, ale snad nikdy to nedopadlo podle mých představ. Kdykoliv jdu do nějaké cukrárny, dávám si právě tenhle dort (protože je přece zdravější- je tam sýr!) (a kopa cukru). Mám ho hrozně ráda a proto bych se ho ráda naučila dělat doma. To bych ale nesměla být taková patla a nešika!


Všichni už jste asi slyšeli o chia semínkách. Já jsem si je bezmyšlenkovitě koupila (protože všichni říkali jak je to děsně zdravý) a teď jaksi nevím co s tím. Asi zkusím nějakou kaši, ale kdybyste měli jakýkoliv tip, určitě mi ho napište do komentářů. Ráda se nechám inspirovat.


Inspirace je důležitá všude. A v jídle obzvlášť. Kdykoliv chci něco kuchtit, jdu se inspirovat do své vařící poličky. Tam mám všechny kuchařky a časopisy o vaření. Mým rozhodně nejoblíbenějším je časopis Apetit. Zkoušela jsem z něj už desítky receptů a snad nikdy jsem nebyla zklamaná. Navíc jsou tam krásné fotky a super nápady do kuchyně. 
A další perfektní inspirací je samozřejmě Instagram, ale ten nemusím snad ani zmiňovat!


Taky bych si chtěla koupit nějakou hezkou formu na koláče. Máme doma jenom takovou starou škaredou, ještě po babičce, takže nová by se mi určitě hodila. A takhle je nejroztomilejší na světě!


Jako naprostý milovník dýně chci, hlavně teď na podzim, jíst s dýní skoro všechno. Tento víkend plánuju péct dýňový koláč, tak mi držte palce abych ho nespálila!


Když se nudím, hrozně ráda si prohlížím kuchařky. Tyhle dvě jsou moje nejoblíbenější. Ta druhá, Love, Tanya, není sice moc kuchařka, ale recepty jsou v ní skvělé. A o Lahodně s Ellou jsem psala už v nějakém z předchozích článku. Je to úžasná inspirativní kuchařka.
Mám několik krásných kuchařek vyhlídnutých, takže si plánuji nějakou co nejdříve pořídit.

Doufám, že se vám článek líbil. Uznávám, že nebyl nic moc, ale snad mě omluvíte. Jsem taky jenom člověk. Mám tolik učení, že z toho až šilhám. Takže se jdu radši pořádně najíst, abych vám neumřela.
B.

19 komentářů:

  1. Tak to s tím nešikou nejsi sama! :D Makronky jsou nádherné, ale taky se mi nikdy nepovedou a radši si je koupím. Cheesecake mám taky strašně ráda, ale ještě jsem ho nezkoušela udělat doma, tak doufám, že to brzy napravím! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky :-) můj úrvní pokus o makrónky kupodivu nedopadl blbě, zkus to podle receptu, který mám napsaný tady http://ditabloguje.blogspot.cz/2015/07/jak-jsem-upekla-sve-prvni-makronky.html , já dodržela přesně krok po kroku, písmenko po písmenku a dopadlo to takhle :-) ....jinak moc pěkný wishlist...a teda promin, ale ne, zatííím (podotýkám zatím) jsem utěrku na sporáku fakt nenechala ( a doufám že se nikdy ani nestane :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek!! Makrónky jsem nikdy nejedla, ale plánuji je upéct.. Asi o Vánocích se do nich pustím :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  4. Jídlo naprosto miluju! :) Jsem hrozný žroutík a každý mi závidí, že to na mě neni vidět.. :D Vaření mě tolik nebaví, ale jakmile najdu recept, který mě fakt zaujme, tak se i do té kuchyně celkem hrnu. :) Moc ráda vařím nějaká zdravější a modernější jídla (né žádné guláše a kuře na paprice..). Ale nikdy se mi to nepodaří tak hezky naservírovat, jako to vidím všude v těch magazínech, na insta a podobně.. :D
    Ta forma na koláče je moc roztomilá! :) Tak ráda bych pekla.. jenže to u nás nikdo kromě mě nejí a pak se zbytečně půlka toho vyhazuje :/
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek! Makronky úplně zbožňuji :) Cheesecaku se vůbec neboj, nedávno jsem přidávala na blog článek na takovou zdravější verzi a je to opravdu ultra jednoduché, to určitě zvládneš!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, ty makronky :) Chia jsou super, dají se přidávat do ovesných kaší, klidně jen tak do jogurtu a nebo si zkus vygooglit chia puding :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. jéé super wishlist ! :) Všetky tri vecičky - makrónky (myslím, že sa mi celkom vydarili), oreo cheesecake a chia puding som už robila :) Chia puding si robím dosť často, milujem ho ! :) super článok :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Makronky a chia puding sú moja slabosť :) A tiež mi ešte nikdy nevyšli, no dalo sa to jesť :D
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce s dýňovým koláčem.. My ho dělali s přítelem před dvěma lety a prostě nic moc.. mě ta dýně prostě přijde taková moučná a nějak ji nemohu přijít na chuť... Jinak chia puding jsem dělala jednou a nedopadl špatně, ale dala jsem jich tam asi málo a nebyl moc hustý.. Snad to příště vyjde lépe. :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. Haha, určitě si chci přečíst víc zážitků z kuchyně, ať vím, že v tom nejsem sama :D Držím palce, ať se ti povede dýňový koláč :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné foodie fotky :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  12. ja som mala makrónky prvýkrát v Anglicku a ako som ich teraz uvidela, tak som na neho dostala chuť :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  13. Já makronky nikdy neměla, takže až je ochutnám, uvidím, jestli je budu chtít i vyzkoušet - ale věřím, že i takovéhle se dají udělat doma, s trochou praxí :) Jinak ta forma na koláš vypadá skvěle - já žádnou nemám, ale pouze zatím - tahle vypadá super roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekný a celkom vtipný nápad na článok. Je super že máš takúto zaľúbu k vareniu a pečeniu, a ja ti v tom prajem veľa šťastia!♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam, udělala jsi mi chutě.
    Úplně mi s tím vařením, mluvíš z duše a to snad skoro každou větou :).

    OdpovědětVymazat
  16. dýně je na vaření skvělá!ja vždy vařím na podzim dýňovou polévku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já chia semínka si dávám ráno normálně do jogurtu, přidám třeba ještě nějaké ovoce nebo ovesné vločky :)
    Jinak je můžeš dát i do nápojů :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    Zvu vás holky na Giveaway ke mě na blog :) Budu ráda, když se přidáte :) > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html

    OdpovědětVymazat
  18. muj pokus o makaronky taky nedopadl nejlepe:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash produkt, budu rada kdyz se zucastnis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat