26. 9. 2015

Let me be myself

Než vám začnu vykládat o tom, jak miluji kožené bundy a ohrnuté nohavice, řeknu vám to nejhlavnější. Kromě toho taky zbožňuji nosit to, co se líbí mně. V jednom z minulých článků jsme psali o tom, že se nemusíte bát nosit něco, jenom kvůli kritice. A hodně z vás do komentářů odepsalo, že přesně to dělá. A já říkám proč? Pokud se cítíte dobře a sami sebou, pak je vše tak, jak má být. Tímhle končím filozofickou chvilku a přesuneme se zase k podzimu, křupavému listí a chladnému vzduchu.
P.S. jo, dokážu být takhle optimistická, i když je za oknem zataženo a prší
P.P.S. jo, nechápu jak

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more



Musíte mě pochválit, že jsem si nevzala černé džíny, protože bych zase vytvořila all black outfit a to už by si lidé v mé blízkosti asi začali myslet, že jsem v depkách nebo tak.


Tuhle koženou bundu naprosto miluji! Není to křivák a právě to se mi tak líbí. Zháněla jsem totiž novou a ano, původně právě křivák, ale když jsem uviděla tuhle, tak to bylo jasné!


Omlouvám se, že jsou tady fotky, kde moc nejde vidět celkový outfit, ale tady aspoň vidíte, co jsem měla pod bundou. Tuhle košili už mám docela dlouho a pořád mě baví ji nosit!


Tenhle batůžek nosím do školy a prostě ho zbožňuji. Už když jsem ho poprvé uviděla, věděla jsem, že prostě jo, ten jde se mnou! Jinak džíny jsou z Manga, bunda z Pull and Bear a batůžek z Reservedu.


A konečně vám můžu ukázat svoje nové (no, mám už je od července, hehe) Nike. Mám je hlavně na běhání, ale skvěle se hodí i k takovýmhle outfitům, kterým dodají trochu barvy.  Abych nevypadala jako depkař.

To bude pro dnešní článek vše, napište mi, jestli se vám outfit líbí nebo ne a taky, co budete dělat o víkendu! Já chci hlavně odpočívat, protože po všech tréninzích, hodinách na sedmou a učení už jsem doopravdy mrtvá! Ale kafe vše spraví, že ano?
K.

15 komentářů:

  1. Moc hezký článek :)
    http://smileluccy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek :)
    http://smileluccy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny článok ako vždy ! :) kožené bundy milujem aj ja ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny článok, ale škoda že nemáš fotku celého otfitu, neviem si nejak predstaviť tie Nike s tým zvyškom. Ale aj tak sa mi to páči, je super že sa nebojíš experimentovať a obliekaš si to, čo sa ti páči a v čom sa cítiš pohodlne :) Ja sa cez víkend budem učiť matiku...hrôza.
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek a máš pravdu, ta bundička je úža! :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  6. pekný outfit, ale ja osobne akosi nemôžem prísť na chuť tomu, aby som ja nosila koženú bundu :) tebe sa veľmi hodí
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že batůžek není líp vidět, protože i z boku vypadá nádherně, tak by mě zajímalo, jak vypadá i ze předu :) Jinak souhlasím s tím, co jsi napsala.. Je škoda, že se lidi bojí něco nosit jen kvůli kritice. Já jsem co se týká oblékání celkem extrovert - když se mi to líbí a cítím se v tom dobře, vezmu si snad cokoliv a nezáleží, jestli to je moc průhledné, krajkové, nebo naopak tak oversize, že by se to už za oversize ani nedalo považovat :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. jeej tie tenisky su krasne! aj ja nejake take zhanam ale neviem sa rozhodnut pre farebnu kombinaciu :)

    Pozyvam na GIGALASH giveaway, tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky!
    mojekrutovlada.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádherný úsměv! :) A outfit je super :) O mě by si lidi asi mysleli, že jsem depkař, protože i moje tenisky jsou černé :D (popravdě jsem depkař) Ta bunda je skvělá a džíny se mi taky moc líbí :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi ti to pristane :) .. a ta bundička je nádherna!:)

    Pekný deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Super batůžek, sluší ti to :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat