28. 9. 2015

People that inspire me

Podzim miluju. Barevné listí, déšť a dýně na každém rohu. Měli bychom si sice užívat každé počasí a každé roční období, ale já se stejně většinu roku těším na to, až si budu moct obléct huňatý svetřík a koukat z okna na zamračenou oblohu. I přes to si nemůžu pomoc a pokaždé na mě spadne taková ta ponurá nálada. Ne že bych byla smutná, to ne. Spíš se mi nic nechce dělat a všechna energie, jako by se vypařila do neznáma. Naštěstí, ale přesně vím, co udělat. Teplý čaj, tlustá deka, čerstvá cookies od ségry a někdo, kdo mi dodá ztracenou inspiraci a energii (to, že jde většinou o lidi, kteří žijí na druhém konci světa a netuší, že existuju vynecháme).


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more


Po většinu času mi pomáhají youtubeři a ze všeho nejvíc Connor Franta. Není den, kdy by mi sledování jeho videí nebo čtení jeho knihy Work in progress nezvedlo náladu a nedodalo nějakou tu ztracenou inspiraci. (Což mi připomíná, že dneska by měl přidat video yeey).


Další youtuber, bez kterého bych nejspíš jinak nepřežila, je Troye Sivan. Nejvíc mám ráda jeho video Becoming you. Ještě se mi nestalo, že bych po shlédnutí tohoto videa ještě pořád postrádala motivaci. Navíc je Troye i zpěvák a nedávno vydal nové album Wild, takže si pustím pár písniček a hned je mi líp. (Pokud teda nezačnu brečet nad tím, jak jsou ty písničky úžasný).


Poslední z řad youtuberů je angličanka ThisbeDottie. Má sice celkem krátká videa, ale pokaždé je v nich nějaká myšlenka a samozřejmě i kousek inspirace.


Ještě víc než na Youtube trávím čas na WeHeartIt. Vlastně pokaždé, když mám špatnou náladu zamířím prvně sem. Doopravdy nevím, co bych si bez této stránky počala, ale bez opravdových lidí by WeHeartIt neexistovalo a inspiraci čerpám právě od nich.
♥ KarsmyrAutumn_loverRomane Ruffin a Azure03


A když už jsme u WeHeartIt, tak musím zmínit i Tumblr. Jak jinak.
Tumblr favourite: Wnq writersKatherine StarUnabletogiveafuck a Fitpinguin


Rozhodně ale nemůžeme zapomínat na lidi, které mám kolem sebe doopravdy. A to právě ty dvě další osoby, které píšou tenhle blog. Nikdo na světě mě nedokáže motivovat a zlepšit mi náladu, tak jako Kate a Bety. (A nejde jen o to, že na rozdíl ode mě mají kuchařský talent a dávají mi jídlo).

Kdo dokáže zvednout náladu vám? Jaký je váš nejoblíbenější Youtuber/ka? Jak jste si užili ten den volna navíc? 
Doufám, že na vás takové podzimní ponuré nálady nepadají. :)
Terka

15 komentářů:

  1. Jéé tak to je krásny článok ! :) Na Tumblr a na We♥It som stále závislá, takže som veľmi rada, za to, že si mi dala nových ľudí na sledovanie. Ja inak na youtube sledujem aj Zoellu veľmi rada alebo Niomi, ale to už ani nie je tak na inšpiráciu, ako na zlepšenie nálady :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :) Já zas sjíždím fotky na instagramu a youtuberky sleduju spíše české, ale je to fajn relax :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý výber :) Ja mam na yt rada kanály: Will Darbyshire a Wengie. Will je strašné zlatíčko a navyše je z Londýna <3

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok :) Moja obľúbená youtuberka je Zoella, ale to je tak že od každého youtubera/youtuberky ma baví niečo iné :) A náladu mi zlepší čaj+deka+kniha/seriál alebo prechádzka vonku s foťákom :)
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek! :) Mně vždy zvedne náladu Joe Sugg a Caspar Lee. A ještě lepší je, když jsou oba dva v jednom videu, to se pak válím smíchy po zemi! :D
    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za inspiraci, nové youtubery jsem potřebovala už dlouho! A weheart it je klasika, kterou si projíždím před spaním :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Connora miluju a jeho knížku si chci koupit už vážně hodně dlouho, ale vždycky si nakonec koupím něco jiného... Jinak mi z youtuberů ještě dokáží zvednout náladu Norman a Cyprien, oba jsou strašně vtipní a vždycky se u jejich videí hodně nasměju :).

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé typy, na youtubery se určitě kouknu.

    OdpovědětVymazat
  9. tumblr je najviac, zo začiatku som na tom bola stále, teraz je to už len najlepšia aplikácia do mobilu :D <3

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek! Já moc ráda sleduju zahraniční youtubery, asi nejlépe mi vždy zvedne náladu Alfie z Pointlessblog, z jeho videí úplně srší pozitivní energie :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Jůů, to je zase krásně sepsaný článek! Ani jednoho z youtuberů neznám, ale díky tvým slovům chvály to budu muset co nejdřív napravit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som prechadzala podobnymi stadiami, youtube, tumblr, weheartit, momentalne asi najviac instagram, pretoze tam vidim realnych ludi a ich pribehy :))
    http://7bluedots.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat