2. 10. 2015

Leťs be a lady


Snad žádné slovo nedokáže popsat, jak moc miluju podzim. Je to proste moje období. Na podzim mužů děla všechny věci, které mam rada. Zachumlat se do teplé deky, uvařit si čaj a dívat se na film nebo si číst (nebo se bohužel učit, fuj). Hrozně ráda chodím na podzim po městě a objevuju nové kavárny. Právě teď u nás v Brně probíhá Týden kávy. Je to skvělá akce a jestli jste z Brna, určitě zkuste do nějaké kavárny, která je zapojená do Týdnu kávy, zajít. Já už jsem objevila pár skvělých kaváren, ve kterých budu trávit asi hodně času (a taky utrácet hodně peněz).
Dneska mám pro vás takový můj typický podzimní outfit. Hlavně kvůli barvě šatů. Miluju na podzim tuhle burgundy (to slovo nesnáším!). Mohla bych ji nosit pořád. Mám dokonce i pyžamo v téhle barvě. A taky jsem si asi po roce vzala náušnice. Chtěla jsem si na ně zvyknout, protože mi za týden začínají taneční (moje smrt) a tam se musí jít jakože za dámu a dáma má přece náušnice, jak jsem se dozvěděla od své babičky. Tak ze mě bude dáma, no.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more

Hrozně si mi líbí tyhle šaty. Prostě křičí "Podzim!". Taky se skvěle kombinují. Stačí přes ně přehodit svetr a vypadá to dobře. 



Poslední dobou jsme si tohle sako hrozně oblíbila, protože se dá skvěle kombinovat a hodí se jak do školy, tak třeba i do divadla.


Miluju tyhle boty! Jsou sice trošku nepohodlný, ale chodit se v nich dá.


Doufám, že se vám článek líbil. Držte mi palce, abych ty taneční nějak zvládla. A pokud neumřu na trapnost, mohla bych udělat nějaký článek o tom, co si třeba beru na taneční na sebe nebo něco na ten způsob. Uvidíme. Užívejte si podzim!
B.

15 komentářů:

  1. Bože ty jsi nádherná! �� Hodně štěstí v tanečních ��.

    tynkasabado.blogspot.cz ← začínající blogger in heree ����

    OdpovědětVymazat
  2. Taneční jsou super, určitě si to moc užiješ! Hodně štěstí :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  3. obravdu nádherné šaty,jednoduché ale ne nudné!!!a miluju podzim:-)
    http://nathalidaisy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten článok by bol super! Inak veľmi pekné šaty, mám rada tú farbu♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi ti to pristane ! :) Krásna farba šiat :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi moc krásná :). Zaneční určo zvládneš s přehledem a nikdo z tebe nebude moct spustit oči :).

    OdpovědětVymazat
  7. Burgundy barvička ti moc sluší! :)) A neboj, taneční zvládneš a ještě se ti po nich bude stískat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Tie boty sú úžasné! ♥ Nečudujem sa, že ich nosíš, aj keď sú nepohodlnejšie.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé, ty jsi tak krásná, Bettko ♥ Ten tvůj pohled, tak roztomilý! :) Máš nádherné šaty, ta krajka se mi moc líbí :)

    Měj se v lásce,
    Janet (http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    Zvu tě na Giveaway u mě na blogu :) Budu ráda, když se přidáš :) > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html

    OdpovědětVymazat
  10. Já tu barvu úplně miluju!:))) Na náušnice si zvykneš;)

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  11. Fialová a burgundy teď nejvíc frčíííí :) Musim si také něco v této barvě pořídit.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,

    pozývam ťa na jesennú giveaway na mojom blogu!
    Súťaží sa o super ceny, tak príď a skús šťastie!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/10/giveaway-brazilsky-keratin-exclusive.html

    PS.: Ta fialová ti veľmi pristane ;) .. Krásny outfit♥

    OdpovědětVymazat
  13. Šaty majú veľmi peknú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já se letos na podzim moc těšila, protože mě ty vedra šíleně unavovaly. Teď si užívám ranní prazíky a odpoledních příjemných 20°C:) Ty šaty jsou vážně krásné a foty také!

    OdpovědětVymazat