5. 10. 2015

Do it (for) yourself

Myslím, že je ta nejlepší doba na to, psát tenhle článek. Nestíhám vůbec nic. Každý den musím mít nos zabořený do sešitů a do deníčku zapisovat další a další testy. Ale! Naštěstí jsem si na začátku roku stihla sešity ozdobit, diář polepit a tak mi to hned jde trochu líp. Neříkám, že by mi obrázky na sešitu poradily, jak vypočítat moment setrvačnosti prstence (neřešte, prostě deal with it) ale dokážou mi zvednout náladu nebo vyvolat úsměv. A stejně je nejlepší něco vyrábět a uplatňovat svoji kreativitu, takže kdo chce tvořit, čtěte dál.
P.S. moje drahá kreativito, proč nefunguješ taky na fyziku?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more

Deníček jsem koupila, ale na přední stranu jsem si takhle jednoduše nalepila obrázek New Yorku. Hned to vypadá o dost lépe a nemusela jsem utrácet stovky za určitě ošklivější diář! :)


Tohle se školou nesouvisí, i když nějaká spojitost by se našla. Co děláte, když už v jedenáct večer opravdu umíráte, ale musíte zůstat vzhůru, abyste se naučili? Uděláte si kafe čaj. A kam jinam by se měl hrníček té horké lahodné tekutiny posadit, než na tenhle kouzelný podtácek? Vezměte lepící pásku, štětec, barvu a je to.


Tohle je citace z knížky Work in progress. A i když je to jen pár slov, pro mě je v nich neuvěřitelně moc. Použijte svoji kreativitu a zkuste své oblíbené citáty psát nějak jinak! Stačí jen starý časopis (ale nikdy ne Vogue, můj bože!).


Tady vidíte dva z mých sešitů. Je to jednoduché, všichni už to známe, ale stejně se to dá pokaždé udělat trochu jinak!


Tuhle obálku jsem si nalepila zezadu své obří složky, ve které mám vše. A schovávám si tam to důležité! Ale teď mě napadá, že by se tam daly dát třeba i žvýkačky, hihi. Achjo, kdo tady zase myslí jen na jídlo? Já.


Nemusíte si kupovat tucty nových dekorací, hrajte si s tím, co máte. Já jsem si postavila tuhle malou pyramidku na poličce a hrozně se mi to líbí!


A ještě jeden sešit! Tentokrát se vším, co musím dokázat nebo udělat. Ano, je tam i položka pretend I am Beyonce.

Toť vše a teď běžte, tvořte a udělejte svět hezčím. Haha, to jsem ale poetická, co. To víte, já už jsem tak unavená, že vlastně unavená nejsem. A s tím přichází i nějaký ten sarkasmus. A to jsem pak k nezastavení. Doufám, že není moc pozdě na školní diy, ale přeci jenom, sešity se dají ozdobit vždy, ne? :)
K.

9 komentářů:

  1. Na stole sa mi povaľuje prázdny rámček a neviem čo s ním. Ten citát sa tam určite hodí a aspoň ma vždy nakopne začať makať. Ďakujem za tip. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké nápady :) Drobnosti, které udělají všechno hezčím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Jako malá jsem vždycky potřebovala mít ty nejstylovejší sešity (který samozřejmě stály majlant), ale až postupem času mě napadlo si kupovat ty obyčejně a zkrášlovat si je sama. Dělá mi to mnohem větší radost, ikdyž teď jediný sešit, který jsem si teda už ozdobila, je můj "vylejvák" .. Prostě něco jako deník, kam si většinou jen vylejvám zlost, nebo naopak radost.
    Vidíš, ten podtácek mě nikdy nenapadl! A to si furt stěžuju, že mám po stole nacintáno. :D Super nápady, hezký článek! :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné věci sis vytvořila! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásná inspirace :). Opravdu kreativní, taky mě baví vytvářet různé koláže a sešítky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný článek plný inspirace ♥ Přesně tohle jsem potřebovala k nakopnutí jak k učení tak k přemýšlení nad zvelebováním mého pokoje a školních pomůcek:)

    OdpovědětVymazat