9. 10. 2015

Everyday things are important

Každý den opakujeme pořád stejné činnosti. Někdy protože musíme a někdy protože chceme. Bez určitých věcí se prostě neobejdeme. Jsou to takové ty drobnůstky, které vám dodají energii a zvládnou vám vylepšit den, ať už byl do teď sebehorší. Každý má něco takového: malování očních linek, oblíbenou trasu ze školy nebo voňavou svíčku. Občas je dobré si tyhle věci opravdu uvědomit a nevynechat je ani, když jste kdovíjak zaneprázdnění.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more


Nikoho nejspíš nepřekvapí, že první položka na seznamu je kafe. To je ta věc, která mě dostane ráno z postele a pomáhá mi přežít dlouhých sedm hodin školy. Prostě ať už je den sebehorší nikdy nemůže být tak hrozný, jako kdybych neměla svoji ranní kávu.
P. S.  Myslím, že bychom měly předělat název blogu na Young, Wild and Coffee. Nebylo by to dokonalý?


Další věc, která mi dokáže zpestřit každý den je tenhle kalendář. Na každý den nový citát. A protože jsem člověk, který je citáty naprosto posedlý (víc než polovina mých triček má na sobě nápis), dokážu tuto maličkost patřičně ocenit.


I když mám tunu učení, nebo někam spěchám, vždycky si najdu čas na hudbu. Někdy jsou to sice jen dvě písničky, které si zvládnu poslechnout cestou na tramvaj, ale vždycky mi to pomůže se trochu odreagovat a odpočinout si.


Neexistuje den, kdy bych na sobě neměla alespoň jeden prstýnek, náramek nebo náušnice. Doopravdy nejhorší jsou ty dny, kdy si třeba zapomenu dát náušnice a zjistím to až ve škole. Nechápu, že jsem něco takového schopna přežít. (Proto si je už radši nesundávám vůbec a jen je průběžně obměňuji. Moc chytrá jsem, já vím.)


Poslední věcí jsou seznamy. Nezáleží na tom, jestli je to obyčejný todolist, wishlist, soupis plánovaných článků nebo seznam knížek, které si chci přečíst. Skoro každý den napíšu aspoň jeden. Mám na seznamy i deníček (překvapivě). Pomáhá mi to uspořádat si věci i myšlenky a když se mi navíc podaří napsat to taky hezky, mám i dobrý pocit z toho, že to nevypadá jako by to přežvýkala kočka.

Bez jakých věcí se neobejdete vy? Mátě nějaké jídlo/nápoj, bez kterého nedokážete žít? Co poslední dobou posloucháte? 
Terka

19 komentářů:

  1. Pěkný článek! Poslední dobou se neobejdu bez pilníku na nehty (ano, ano, ano :D) A hrozně jsem si oblíbila Jamese Baye! Doporučuju! :)
    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  2. To je úplně krásný článek! :) Já se neobejdu bez hudby, ať už mám jakýkoliv den, tak bez písniček bych ho snad ani nepřežila.. a poslední dobou se neobejdu ani bez kafe, aneb vysokoškolský life je náročný :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý článek :-) Já se koukám na své oblíbené seriály od začátku, každé ráno si vařím "ranní čaj" s citronem nebo každý víkend si dělám královské snídaně! :D

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kalendář je parádní! :-) Já nejsem moc typ člověka, který nemůže být bez sluchátek v uších, takže hudbu poslouchám akorát když řídím.. Jinak v autobusu radši sleduji okolí (popř. ostatní (divno)lidi :D) a nebo si čtu.. Pokud je co.. Ráno v metru noviny, zpátky spíš koukám kolem, krémuji si ruce a už moc nečtu, protože jsem unavená ze školy.. Jinak rituál mám asi jen takový, že když se probudím, tak si musím na chvilku otevřít okno a nadýchat se čerstvého vzduchu.. O víkendu si jdu po snídani většinou uklízet a tím se také hodně odreaguji.. Hlavně potom ten pocit čistoty, když dojde i na aromalampu a všechno se provoní.. To je k nezaplacení! :-) Hezký článek :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny kalendár a úžasné šperky :3 Aj keď zvačajne nosím strieborné, tie tvoje sú dokonalé :) A mám to celkom podobne. Zoznamy, hudba a šperky mi dokážu skoro vždy zdvihnúť náladu :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak milý článek:). Já miluju, když po hodinách ve škole (kde mě to ale často i baví), sednu s grankem a oříškama a semínkama buď za sestrou nebo k počítači. A když mám čas, tak si užívám tichý rána-já snídaně a knížka a výhled ven na sychravý podzim^^. A písničky samozřejmě! Nebo rádio (relaci o někom/o něčem). No a je toho určitě víc. Ale tyhle lenošný věci převládají:D.

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky se těším na každý váš nový článek a když už vyjde, hned se na něj vrhám a najdu tu pokaždé nádherné fotky i myšlenky, které pohladí mojí duši! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekný článok. Tiež zbožňujem kávu a šálok dobrej horúcej kávy mi vie vyčarovať úsmev na tvári :D

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek! Já se ráno rozhodně neobejdu bez (obvykle) teplé snídaně! To je spolu s čajem můj základ dne, přes to vlak nejede :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Super článok ! :) Ja mám taký istý kalendárik ale mám ho v prevedení 365 šťastných dní :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. skvelý článok, bez hudby a spievania (falošného ofc) by môj deň nebol kompletný, haha
    ten kalendár s citátmi vyzerá úžasne, nakoľko som dosť optimistický človek a milujem takéto motivačné veci, milujem vytvoriť ľuďom úsmev na tvári a celkovo sa strašne rada smejem, veľmi by ma zaujímalo, odkiaľ je tento kalendár?

    OdpovědětVymazat
  12. Bez Eda aj ja, aj ja! <3 Takže v hudbe sa zhodneme, a v káve tiež :D Kalendár nemám, mám však ako správny nerd Star Wars diár a ten nosím so sebou všade a kontrolujem ho miliónkrát denne takže bez neho by to tiež nešlo. A mobil. A všetky sociálne siete. Lebo som obsesed, haha. :D -A.

    OdpovědětVymazat
  13. Káva, tak to je i můj oblíbenec každý den!

    OdpovědětVymazat
  14. krásny článok :) vo veľa veciach sa s tebou stotožňujem ;) inak som nový follower, máš veľmi pekný blog :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Ty seznamy jsou moc fajn nápad:) Asi s tím taky začnu:D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš pravdu, i když je sebehorší den, nikdy bysme neměli zapomínat na tyto věci, které nám mohou den udělat krásnější. Já osobně jsem se dříve neodešla bez hudby, ale teď už si po většinu času pouštím ipod jen v posilce, takže momentálně pro mě je můj stříbrný prstýnek a náušnice, neboť tyto věci mi vždy připomínají mého přítele a to mi vždy vykouzlí úsměv :))

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký článek Tery, já po ránu potřebuju klid, žadnou tv ani hudbu, takže s tim máme s přitelem problem :D

    OdpovědětVymazat