13. 10. 2015

Fall New In

Neznám snad jedinou holku, který by neměla ráda nakupování. Já rozhodně patřím k těm, které nakupování zbožňují. Přímo miluju koupit si něco nového. Nemusí to být nic drahého, i maličkost mi udělá radost.  A na podzim nakupuji ještě o něco raději. Asi to bude tím, že podzim je moje nejoblíbenější roční období. Nejradši bych domů každý den tahala tašky a tašky plné huňatých svetrů, svíček a dýní. Ale protože nejsem (bohužel) miliardář (nebo alespoň jeho manželka), musím se trošku krotit. Většinou se mi to sice moc nedaří, ale nikdo není přece dokonalý. Takže vám ukážu za co jsem za poslední dobu utratila peníze já.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more



Na podzim a v zimě nosím do školy každý den čaj nebo kávu a proto jsem si konečně koupila kvalitní termohrnek ze Starbucks. Mám jich doma několik, ale všechny tečou. Tenhle zatím drží a čaj je v něm teplý ještě odpoledne.


V kosmetice jsem se poslední dobou celkem rozšoupla. Už hrozně dlouho jsem chtěla nějakou opravdu kvalitní paletku očních stínů. A když jsem pak v Sephoře viděla Naked paletky, začala jsem přemlouvat mamku a ona mi ji nakonec koupila. Máme ji jakože na půl, ale stejně ji používám jenom já. Je naprosto skvělá a už chápu co na Naked všichni vidí. Potom jsem si pořídila různé věci na čištění pleti a taky štětec na pudr (ten štětec je ta nejjemnější věc na světě!).


Sice mám doma šatů a sukní opravdu hodně, ale jak už víte, chodím do tanečních a chtělo to něco víc slavnostního. A proto jsme si koupila tuhle úžasnou sukni z Mohita.


Asi po pěti letech jsem mamku přemluvila, aby mi koupila novou žehličku na vlasy. Ta moje stará měla už nejlepší léta za sebou a už nesloužila tak, jak by měla. Takže jsme si objednala tuhle. Je, tuším, od značky Remington a je vážně super. Vlasy hezky vyžehlí a moc je neničí. 


Tak tohle jsou prosím pěkně šaty, kdyby to někdo náhodou nepoznal. Vážně neumím fotit obleční. Jsou z H&M, byly docela drahé, ale jsou neuvěřitelně pohodlné a myslím, že mi i sluší. A hlavně jsou na nich králíčci (nebo zajíčci, nevím - biologie není zrovna moje nejsilnější stránka) a naprosto z nich křičí podzim!


Konečně jsem si pořídila nový objektiv! Z poloviny jsem si ho zaplatila svými těžce vydělanými penězi z brigády. A proto si ho vážím a cením ještě o něco víc. Tohle sice není on, ale je to jím foceno. Kdyby to někoho zajímalo tak mám Nikon 18-105mm a jsem z něho naprosto nadšená!


Jelikož mám právě teď taneční, potřebovala jsem nějaké boty, které by byly na podpatku, ale zároveň se v nich dalo chodit. No chodit se v nich dá, ale maximálně tak 2 hodiny. Potom už se to prostě nedá vydržet. Takže jestli jste z Brna a potkali jste blázna co chodí bosky, byla jsem to nejspíš já! Dáma se zkrátka nezapře!


Od nepohodlných bot k těm nejpohodlnějším. Už hrozně dlouho jsem si přála celočerné Conversky. A jelikož v poslední době byly všude slevy, našla jsem tyhle v Hervisu asi za 900 Kč. Jsou děsně pohodlné, hezké a na jaro jako stvořené.


Nevím proč, ale poslední dobou se mi hrozně zhoršily vlasy. Začaly mi děsně padat. Takže jsem se rozhodla, že o ně budu více pečovat. Takže si na hlavu patlám tisíce olejíčku a různých vodiček. Doufám, že se to spraví, protože vážně nechci skončit plešatá.


Když jsem s touto kabelkou přišla do školy, kamarádky se mi smály, že jsem si koupila lodní kufr. Uznávám, že je trošku větší, ale někam ty hromady učení nacpat prostě musím. A taky spousty dalších naprosto nepodstatných věcí, třeba 3 voňavky, 4 deodoranty a 2 sluneční brýle (hodí se říct, že slunce jsme v Brně neviděli hodně dlouho). Jak říká mamka - čím větší taška, tím větší bordel...


Ten nejhuňatější a nejměkčí svetr na světě z Tchiba!


Jak už asi víte, jsem naprosto posedlá podzimem. A musím mít dýně, svíčky, světýlka a listí úplně všude po pokoji. Proto jsem si udělala výlet do Ikeii a nakoupila spoustu podzimních věcí, které sice vůbec nepotřebuji, ale rozhodně mi zlepší den.


Největší (a nejlepší) novinkou je u mě nový pes. Jmenuje se Pipa. Jméno neřešte - já jsem ho nevybírala. Ale kupodivu na ní sedí, protože neustále štěká a pípá. Je to prostě zlato. I když mi rozkousala a počůrala všechno, co se dalo (nějak se mi to rýmuje co?).


Love, Tanya jste už v nějakém z předchozích článku určitě viděli. Jsem z ní pořád stejně nadšená. Taky jsem si koupila knížku Celebrity pro Afriku. Je od spisovatelky, která napsala Bridget Jonesovou. Knížka byla vážně skvělá a určitě ji můžu doporučit.


Tyhle naprosto dokonalé rámečky jsem si koupila v Kika. Stály sice hodně peněz, ale já jsem je tam prostě nemohla nechat!

Doufám, že se vám článek líbil. Uznávám, asi bych se s tím nakupování měla začít krotit. Za chvíli jsou tady Vánoce a nakupování dárků, takže musím začít šetřit, abych svým milovaným měla vůbec za co ty dárky koupit. Ale musím přece udělat radost i sobě, ne?
B.

11 komentářů:

  1. Skvělé new in! Celé černé conversky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, Tvoj nový objektív fotí vážne krásne! O kúpe nejakého nového uvažujem už dlhšiu dobu aj ja a tento vyzerá vážne skvelo, takže ďakujem za tip! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka vypadá moc pěkně!
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne veci a super článok! ☺
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  6. super nákup :) ja sa teraz prekvapene krotím s nakupovaním :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. samé skvělé věci, já bych rozhodně měla největší radost asi z Naked paletky a objektivu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak pro ten termohrneček si budu muset asi také skočit :-)! Doma má právě jeden z Tesca a i když je báječný, prostě a jednoduše teče, takže děkuji za tip!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. T rámečky jsou naprosto krásný! Sakra, taky bych se měla dokopat k new in:D

    OdpovědětVymazat