16. 10. 2015

I have coffee in my veins

Káva je součástí mého každého dne. Jsem si jistá, že tenhle fakt už jste pochopili. A proto se nesmíte divit, že když se v Brně opět konal Týden kávy, nemohla jsem se ho nezúčastnit. No a protože jsem milovnice kávy, fotografka a ještě k tomu blogerka, tak je jasné, že vás článek o tomhle zážitku prostě nemine. Sice už je trochu později (akce probíhala od 1.10. - 7.10.) ale snad to nevadí. Byla jsem v několika nových kavárnách a pokud je tu i někdo z Brna, určitě bude rád za nějaké ty tipy, kam zajít na horký hrnek kávy nebo kus výborného dortíku. Já jsem v tomhle ohledu hrozná, nejradši bych nedělala nic jiného, než si naplno užívala podzimu, pila kafe za kafem a ujídala něco sladkého. Nejlépe dýňového. Ale jsou tu i jiné věci - škola, povinnosti...
Ale víte co?
To je detail.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more


První místo vlastně ani nebyla kavárna. Spíš by se dalo říct palačinkárna. Jmenuje se Panksy a je to neskutečně útulné místo. Nachází se kousek od centra, je to tam zařízené kapku retro a židličky se jenom netváří jako hipster ale doopravdy už mají něco za sebou. A proto to má to kouzlo.



Jedna z mnoha palačinek. Nutellová. Ale mají tam i slané a já třeba měla kávovou!


Další kavárna se nachází hned naproti a je pomalu ještě roztomilejší. Jmenuje se po vajíčku (Humpty Dumpty) z Alenky v říši divů. Je to tam stylizované do anglického stylu - prodávají tam třeba i Full English Breakfast nebo scones. A ke kávě nám dali malé cukroví ve tvaru vajíčka. Dokonalé.




Pak jsme jenom zaskočili do malé cukrárny Tutti Frutti. Kávový cupcake a makrónka s příchutí javorový sirup. Upřímně nad tím slintám ještě teď.


Kavárna U Raka je docela nová a nachází se vedle lékárny. Je více moderní a já radši ty útulné, malé ale nevadilo to. V ten den tam totiž měli na programu latté art. Takže jsem se mohli dívat, jak se taková mňamka vytváří.

Byla jsem ještě v dalších kavárnách - Park Lane, Café Momenta a Placzek. Ale bohužel jsem zapomněla, že ve foťáku nemám kartu, takže z toho nic nebylo. Také se omlouvám za kvalitu, ale do kaváren jsem netahala svůj obří foťák, takže to tak možná i vypadá. Doufám, že se vám článek líbil. A jaký typ kaváren milujete vy? Taky tak zbožňujete kávu? A je tu vůbec někdo z Brna?
K.

12 komentářů:

  1. Ja kávu milujem :D. V poslednom čase si do nej dávam škoricu a je to super. Týždeň kávy by som v našom meste privítala aj ja, ale tu v zapadákove na východe Slovenska nemáme ani len peknú kaviareň :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta palačinka, cupcake a makrónka vypadají lákavě :))
    Mňam, kávu já miluji!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tie miesta sú krásne ! :) milujem kávu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že nejsem y Brna, ikdyž ono je to možná dobře, jinak bych byla v těhlech kavárnách asi neustále :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, kávu bohužel také zbožňuji, ale snažím se ji co nejvíce omezovat :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, mňam, mňam nemám co víc říct :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá to ako veľmi príjemné miesta :) je super, že máte v Brne takýto týždeň :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  8. Články o tom kam zajít na dobré jídlo a pití má ráda :) Pěkné§

    OdpovědětVymazat
  9. I can definitely relate to your love of coffee. That cupcake looks absolutely devine! Great post. Xx
    The Style Icon

    OdpovědětVymazat
  10. Great pics - I often wonder how people function without coffee, I don't think I could

    ARABELLA

    OdpovědětVymazat