18. 10. 2015

Feels like fall

Někdo nemá tohle podzimní dešťové počasí rád. Má radši teplo, sluníčko a modrou oblohu. Někdo naopak miluje ten nádech zimy, dýně na každém rohu a pocit, který máte, když se po dlouhém studeném dni zahrabete s čajem pod deku. A možná existují i tací, kteří si ani nevšimli, že stromy změnily barvu a člověk s sebou musí neustále pro jistotu nosit deštník. Já samozřejmě patřím k podzimním nadšencům. Každý rok si znovu a znovu uvědomuju, proč mám tuto část roku tak ráda. Kromě počasí jako takového mám navíc s podzimem spojeny i určité věci, které k tomuto období neodmyslitelně patří. Jde o takové ty drobnosti, které dokáži vyvolat naprosto dokonalou podzimní atmosféru a já se bez nich prostě neobejdu.
(Ne, tentokrát kupodivu nemyslím kafe - to patří ke každému ročnímu období, každému dni a každé hodině.)


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/09/people-that-inspire-me.html#more

Když někdo řekne slovo podzim, tak mi jako první v hlavě naskočí knížky. Ne, že bych nečetla i jindy, ale podzim a čtení mám spojeny už do konce života. Ten pocit, když si můžete v klidu číst v křesle, zatímco za oknem prší, se prostě ničemu nevyrovná.


Nemůžu ale zůstat celé měsíce jenom doma pod dekou (i přesto, že by se mi to líbilo, ani nevíte jak), a proto když už opustím útulný domov musím mít na sobě tuhle bundu. Bez tmavě zelené barvy si podzim prostě představit nedokážu.
(Prostě dokonalost sama.)


Z nějakého důvodu mám pocit, že jakmile nastane podzim, tak bych si měla nalakovat nehty. Přitom patřím mezi lidi, co si nehty normálně nelakují skoro vůbec. Ale podzim mě k tomu prostě úplně nutí. (Jenom trošku divný, nic neobvyklého...)


Navíc mi po většinu času přijde, že musím nosit něco zlatého. Prstýnek, náramek, náhrdelník, cokoli. Tenhle prstýnek jsem nedávno dostala od ségry a nejspíš je to ten nejpodzimnější prstýnek ever.


Miluju filmy a mohla bych na ně koukat pořád. A nejlepší je, když vidíte film poprvé v kině, ve velkém sále. Díkybohu je v tomto období většinou spousta premiér a proto bych na podzim nejraději v kině bydlela a žila jenom na popcornu.


Poslední položka na seznamu vlastně ani není věc. Je to spíš pocit. Jde o to, že mě podzimní atmosféra dokáže neuvěřitelně inspirovat a pořád mám náladu něco tvořit (pokud tedy nemám náladu vůbec na nic a chci jen ležet v posteli zahrabaná pod peřinou).

Které věci máte s podzimem spojené vy? Chystáte se teď na něco do kina? Jaké je vaše nejoblíbenější roční období? 
Právě začalo svítit slunko, asi se chystá nějaký zázrak...
Terka

15 komentářů:

  1. Hezký článek :) Ve mě podzim evokuje pálení svíček, čtení knížek, nošení tlustých ponožek :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek , ve mě podzim evokuje pálení svíček , focení podzimních fotek , a dělat si horký čaj :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jeseň milujem aj ja ! Slnečné dni sú síce krásne, ale predsa mám radšej tie upršané dni, keď som doma pod dekou s dobrou knihou :) Inak Hunger Games som čítala asi tak pred viac ako rokom a pol a milujem tie knihy aj filmy ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, moc pěký článek a fotky! :) Je vidět, že podzim máš vášně ráda, narozdíl ode mě, která podzim jen přežívá a čeká na jaro :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny článok ako aj fotky! Jeseň milujem, myslím, že si v príspevku vystihla všetko úplne perfektne :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Asi jsem trochu divná, ale knihy hunger games mi přisly super :) celkem mě bavil i film.

    OdpovědětVymazat
  7. Pekný článok. Hunger Games ľúbila strašne moja bývala spolužiačka, takže sme o tom stále počúvali :D

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám na podzimu nejradši svíčky a horkou čokoládu. A štrůdl! :D A přijde mi, že stejně jako ty najednou začínám víc kupovat laky, které pak ale nestačím nosit. A stejně tak je to i s bižuterií :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mé oblíbené roční období je právě podzim. Nejvíce jsem se těšila na svetříky, horkou čokoládu a voňavé (skořicovo-vanilkové) svíčky. A také se mi líbí halloween i když ho u nás moc neslavíme. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Celej podzim je super, jen kdyby tak nepršelo... Ale zase se člověk o to víc těší na sluníčko a užívá si to. Podzim a nalakovat si nehty?
    Hmmm. zapřemýšlím. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek! Já mám na podzimu nejraději všechno to listí a procházky v lese :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to mame skiro vsechno stejne.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já podzim neodsuzuju, pokud svítí sluníčko a já můžu pozorovat, jak se červené, oranžové a žluté listy stromů krásně třepotají ve větru:) Ale když je celej den zamračeno a prší, to mě přivádí do depresí a absolutní unavenosti:D:(

    OdpovědětVymazat
  14. super článek, jako vždy! také mi podzim dodává hrozně moc inspirace a kreativní náladu :)

    OdpovědětVymazat