17. 9. 2015

Don't be afraid to express yourself

Myslíme, že každý kdo má k módě blízko, to ví. Že nejde jenom o to, vypadat hezky, módně a pokud možno i inspirativně. Jde také o to, vyjádřit sami sebe. Spousta lidí se toho bojí, protože je zastraší strach z kritiky. Ale i tak se najde pár výjimek. To jsou pak ti, po kterých koukáme, jak jim to dneska sluší. Zkuste experimentovat nebo si prostě oblečte něco nového, odvážného. Stačí jen malé věci. Jak totiž rády říkáme - i na maličkostech záleží.
P.S. ne vážně, buďte prosím tou výjimkou, budeme na vás pyšné
P.P.S. prostě buďte young, wild and free
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more



Napřed vám vysvětlíme o co jde. Dostaly jsme email s výzvou, abychom použily jakékoli podprsenky jako hlavní bod v nějakém námi vymyšleném outfitu. Jde o to, zkusit něco nového a podpořit trend bralette, který se šíří rychlostí blesku. A protože se nám tenhle nápad zalíbil (už díky tomu, co jsme psaly v úvodu), připravily jsme pro vás tenhle článek.

První outfit vybrala Bett. Jak asi víte, tak bez sukně pomalu nevyjde z domu a tak ji prostě musela zapojit i do tohohle outfitu. Navíc miluje starorůžovou barvu, a tak je tenhle kontrast jemné barvy s drsnou černou tak perfektní. A boty? Máte hned dvě verze - pohodlně (a černě) nebo elegantně na podpatku. A proč to všechno nedoplnit kloboukem?


Černobílá kombinace prostě nikdy neomrzí. Jeany s dírami na kolenech jsou perfektní, takže v tomhle outfitu nemůžou chybět. A pokud byste měli pocit, že tomu schází elegance, tak prostě přidejte bílou košili a máte vystaráno. To že Nikey jsou dokonalá volba vždycky snad ani nemusíme říkat. A ty bílé vlasy Terka prostě přidat musela.


A poslední dala dohromady Kačka. Protože černé už bylo dost, chtělo to i jinou barvu. Navíc tímhle určitě upoutáte pozornost. Protože se blíží podzim, vybrala přes bralette teplý svetr. Ale počkat, musí být oversized a nejlépe až tak, aby padal přes rameno. Mom jeans jsou perfektní, ale i jakékoli jiné se hodí. Hlavně aby se daly nosit s těmihle botami, které asi spadly z nebe. A co víc se hodí k podzimu než beanie?

Všechny podprsenky jsou od značky Freshpair, která nás také kontaktovala. A co byste si vzali vy? Líbí se vám tenhle trend? A který outfit je nejlepší? Jo a doufáme, že se máte jen nejlíp a že se těšíte na víkend. My rozhodně! 
Blogerky z Young, wild and free

16 komentářů:

  1. Krásne inšpirácie ! Niekedy som sa bála ukázať svoj štýl a nosiť čo chcem, ale teraz mi to nevadí, obliekam sa, ako sa mi páči ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné oufity..niekedy sa bojím obliecť si to čo sa mi páči kvôli kritike..ale pekný článok♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! Mně se tento trend moc líbí, ale sama na něj nemám moc odvahu.. nebo spíš nemám tak hezké podprsenky, abych je jen tak ukazovala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfity! Párkrát už jsem je s tímhle typem podprsenek viděla, ale přijde mi, že jsou to spíš outfity do měst, která jsou u moře. Vzít si to třeba někam tady do města, určitě by lidi hodně zírali. :D Ale jen ať zíraj, taky mají na co! :) Já bych se asi nestyděla si v tom někam vyjít.. :) Hlavně s tím svetříkem a holým ramenem to vypadá skvěle!
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se strašně líbí první varianta, ale na mou postavu by to bohužel nesedělo :/ Druhý outfit je asi nejvíc pro mě, v tom bych nemusela vypadat tlustě jako v outfitu č. 1. A 3....pohodlí nadevše! <3 Miluju oversize svetry....jen jsem ještě na žádný nenarazila :( A vlastně ani na žádnou pěknou podprsenku, kterou bych ukazovala :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se tenhle trend docela líbí, ale přijde mi, že se to k nám moc nehodí. Nebo takhle, hodí, je dobře když někdo zkusí něco nového, a tohle zrovna vypadá skvěle, jenže chodit po Český republice s bralettem chce značnou dávku odvahy, protože i když jde člověk po ulici jen v kraťasech, občas se mu dostane takové pozornosti od různých existencí, o kterou vůbec nestojí. Ale to záleží jak kde. Každopádně bych se odvážila jít do tohohle třeba u moře nebo na dovolené :).

    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  7. opravdu inspirace
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. opravdu inspirace
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto vás miluji! Ty vaše články mě vždycky dostanou, nakopnout, povzbudí, inspirují a motivují! :3 Ty outfity se vám vážně povedly ♥
    Mějte se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak! Přijde mi, že v ČR jsme v módě příliš konzervativní a bojíme se být originální, což je velká škoda. Vámi vytvořené outfity jsou super, moc se mi oba líbí! :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  11. skvělé outfity! moc se mi líbí výběr ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten třetí je famózní, ten chci též do skříně :D


    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Podarený článok. bralety som si veľmi obľúbila a najviac sa mi páči práve ten prvý :)
    The Noela

    OdpovědětVymazat
  14. posledný nápad sa mi páči najviac :) môj štýl ;) pekný nápad, ale neviem neviem, do školy by som napr takto nešla :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. krásné outfity, holky máte skvělý styl a vkus! :)

    OdpovědětVymazat