14. 9. 2015

What keeps me going

Škola ještě ani pořádně nezačala a já už zase trčím doma. Jsem totiž nemocná. Ale jsem vlastně ráda, že do školy nemusím. Můžu se dívat na seriály (zrovna sleduji Jane The Virgin a je to jeden z nejlepších seriálu, co jsem kdy viděla! Boží!), jíst, pít litry medem přeslazeného čaje a spát. Co víc si přát? Budu toho sice muset hrozně moc dopisovat, ale mě ten první měsíc ve škole stejně neskutečně nebaví. Nesnáším když se nic neděje. Ale až se potom všechno rozjede a já se budu muset učit na milion testu, začnu si stěžovat, že je toho na mě naopak moc. To sem prostě já. Ale je pár věcí, které mě zaručeně dokáží povzbudit a udržet mě při životě v situacích, kdy už ani káva nezabírá (a to je lék na skoro všechny hrůzy světa). 



Tuhle knížku jsem si koupila nedávnou a hned jsem si ji zamilovala. Napsala ji youtuberka Tanya Burr. Je je o jejím životě, kosmetice, módě a o takových těch různých holčičích věcech. Jsou tam krásné fotky a překvapivě, i když je napsaná v angličtině, tomu rozumím. 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more


Jednou z nejdůležitějších věcí je pro mě pohodlí. Chci se prostě cítit dobře a pokud možno sebevědomě. A v tom mi napomáhá oblečení. Ráda se hezky obleču, protože se potom cítím spokojená. Nedělám to kvůli klukům nebo ostatním lidem (teda ne vždycky). Dělám to pro sebe. Když mám na sobě něco, o čem nejsem stoprocentně přesvědčená, mám potom špatnou náladu, ale když si obleču něco pěkného, hned jsem veselejší.


 Hodně mi pomáhá určit si nějaké cíle a potom se je snažit splnit. Ne vždy se to povede, ale když se do toho opravdu dáte a uděláte pro to všechno, většinou cíle dosáhnete. Nejspíš to nebude hned, ale je třeba vytrvat. Já třeba toužím potom jet znovu do New Yorku. A snažím si na to našetřit peníze. O prázdninách jsem si něco vydělala a chtěla bych si to schovat právě na New York. Sice jsem si zatím nevydělala ani na taxík na letiště, ale musím věřit. To je nejdůležitější. Po tom se může splnit cokoliv.


Zaručenou věcí jsou pro mě knížky. Hlavně ty inspirativní. Stačí si jich pár prolistovat a hned bych si všechno organizovala a plánovala. Bohužel mi tahle nálada často nevydrží dlouho, takže mám v pokoji (a v životě) za chvíli zase nepořádek (často ještě větší než tam byl předtím).

  
Zatím co káva mě nabudí, čaj mě dokáže uklidnit. Třeba před důležitým testem a proto si ho nosím skoro každý den ráno do školy. Obzvlášť na podzim mám ráda černý čaj s hodně citrónem a medem. Mňam!


Učení je děs. To je všeobecně známa věc. Ale musíme si tím projít všichni. Tak proč si to něčím nezpříjemnit? Třeba mně se mnohem lépe učí ze sešitu, který se mi líbí a sama jsem si ho vyrobila.


Jak jsem se naučila v biologii, člověk je tvor heterotrofní. Teda alespoň myslím. A aby jsme měli dostatek energie, musíme jíst. A energie je k učení nezbytná. Takže když si mezi učením udělám přestávku a dám si něco zdravého (nebo taky nezdravého), mám potom mnohem lepší náladu a lehčeji se mi učí.

Doufám, že se vám článek líbil a inspiroval vás. Poslední věcí, která mě jednoznačně nakopne je blog. Kdykoliv vidím nový komentář nebo dalšího nového čtenáře, mám hroznou radost a věci se mi hned dělají lépe. A za to můžete vy, jenom vy. Moc vám děkuji.
B.

15 komentářů:

  1. To, že sa pekne obliekam robím takisto hlavne pre seba, aby som sa cítila dobre a nie pre iných :D Knižku od Tanye zvažujem aj ja, pretože som totálne závislá na jej videách takisto ako na Zoellinych a ostatných :) S knižkami to máme rovnako. Milujem tie inšpiratívne, ale aj normálne s príbehom. Lahodne s Ellou si takisto plánujem kúpiť, veľmi ma oslovila. Abecedu módy som ešte nikdy nevidela, ale asi ju musím mať ! :D Keď mám mnoho učenia, takisto si robím prestávky na jedlo. Skoro stále ! :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, hezké fotky :) Brzo se uzdrav :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek! Já si dávám zelený čaj ráno právě proto, že mě probudí :D
    Brzo se uzdrav! ;)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, napsala bych delší komentář, ale jsem úplně vyšťavená z učení! :D

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspoot.cz
    narablog54@gmail.com

    Jestli máte rádi keramické cupcaky, pojďte se zapojit do GA!:
    natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji co nejrychlejší uzdravení! :( Jinak New York ti moc přeju, byla jsem tam loni a je to prostě nádhera, to se musí aspoň jednou za život zažít :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek a super fotky :) Přeju ať se brzo uzdravíš, já jsem nemocná necelý týden a už mě to strašně doma nebaví, zkoukla jsem všechny možné filmy a seriály, na knížky nějak nemám náladu a na nic jiného nemám energii .. :D

    Me Adelaida

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny článok♥ Milujem takéto pohodové články..je to super! Rýchlo sa uzdrav♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  8. nevěděla jsem že krom zoella má knihu i tanya burr ,určitě bude chytlavá .a brzo se uzdrav!mimochodem,taky ležím doma s čajem :-D
    xoxo
    http://nathalidaisy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekný článok :) Tiež sa obliekam kvôi sebe, lebo sa v tom potom cítim dobre :) A na USA tiež začínam šetriť :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta knížka vypadá velice zajímavě. Já mám moc ráda knihy o bydlení a interiéru, které si nejraději prohlížím zachumlaná v posteli s šálkem oblíbeného čaje. Brzy se uzdrav.
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  11. Knížka Lahodně s Ellou mne úplně nezaujala, ale tuo té youtuberce bych si ráda přečetla a ten čaj má hrozně hezký obal!

    OdpovědětVymazat
  12. New York je úžasné energické město, také se tam toužím jednou podívat :)
    a s tím oblečením máš pravdu, když se v něčem necítím - tak mám rovnou špatný den i špatný pocit ze sebe, že se cítím jako
    blbec a nesebevědomě, takže se snažím oblékat pro sebe a jen to, v čem se cítím naopak příjemně a věřím si :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, musim si ji také pořídit :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat