29. 11. 2015

Time is priceless.

Proč takový ponurý (ale pravdivý) nadpis? Jednoduše proto, že zrovna tyhle slova mě v tuto chvíli vystihují. Nejen proto, že jsem včera měla prodlouženou a vím, že už se to nikdy nebude opakovat ale taky díky tomu, že nic nestíhám, ale přesto se snažím se netrápit, nemyslet moc do budoucnosti. Ani do minulosti. Ale teď si to ještě dovolím a podělím se s vámi o fotky za poslední měsíce. Pojďme se na chvíli podívat zpátky.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Podzim nám s adventem sice už končí ale nevadí. Bude mi chybět? To ano, ale těším se na své kamarády sobíky, sníh  hordy cukroví.


Ano, takhle moc já miluji podzim.


Už jsem vám říkala kolik koláčů jsme pekli?


Nebo sušenek??


Já prostě miluji západy slunce. Ať už v létě, na podzim nebo kdykoli jindy. Ta atmosféra je k nezaplacení. A ještě lepší jsou západy slunce na mých fotkách. Ne?



Taky jsem byla ve Vídni, takže vám tu pár fotek z tohohle výletu ukážu!





Navštívili jsme Hundertwasserhaus a tohle místo jsem si zamilovala, ta atmosféra je tam krásná.





Ano, ano, ano! Nejlepší, nejmastnější a nejslanější!


Když podzim tolik miluji, tak ho také musím pořádně nafotit, no ne?




Poslední fotka je taky nejaktuálnější. Já a Bett! Asi uhádnete, která je která. :) Prodlouženou jsem si moc užila a na chvíli se cítila jako doopravdická princezna.

Omlouvám se, že poslední dobou je málo článků, taky za to, že fotky na výšku jsou v tomhle článku trošku větší, ale opravdu to nestíhám předělávat. Snad nám někdo brzy daruje čas a zase se to zlepší!
P.S. píšete nádherné komentáře, děkujeme!
K.

9 komentářů:

  1. Krásné fotky! Hlavně ty západu slunce, nádhera. :)

    V žádném případě

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky !! Určite mi bude chýbať jeseň, ale teším sa na zimu, advent a hlavne na vianočné trhy !! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek jde super podzimní atmosféra. Teď už se člověk venku opravdu cítí jako v zimě.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Mám hroznou chuť na ty sušenky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vědci zkoumali, proč nejsme v dospělosti tak šťastní jako v dětství. Prý protože moc přemýšlíme nad budoucností a trápíme se minulostí. V úvodním odstavci jsi to potvrdila. Fotky bezva. Vídeň, jablíčka, západy slunce a princezny. Fakt nevím která z fotek je The best of.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, tak toto sú vážne krásne fotky! Hlavne ten záber počas západu slnka sa ti nesmierne vydaril! A obom Vám to na poslednej fotke fakt pristane :) Super šaty!
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  7. Tie fotky sú nádherne prenádherné ♥ máš talent :3

    OdpovědětVymazat