2. 12. 2015

Winter Wishlist

 Začala zima (navíc mám svůj adventní kalendář s čokoládkami, takže nejde nic popírat). A buďme upřímní, s prosincem si skoro každý začne klást otázku Co si vlastně přeju? Takže po dlouhé době zase nadešel čas na to, otevřít Weheartit a Pinterest a začít pátrat po perfektním oblečení. Protože jak všichni víme, i se skříní nacpanou k prasknutí budeme pořád tvrdit, že nemáme co na sebe.




http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Nejdéle ze všeho se na mém seznamu drží černé jeany. Prostě jsem se pořád nedokopala k tomu, abych se po nějakých pořádně poohlédla a navíc najít ty perfektní je pro mě většinou velmi těžké. (Jsem hrozně vybíravý člověk, takže i když už mám peníze - haha - tak si stejně skoro nikdy nic nekoupím) 


 Za tohle se skoro stydím, ale i tak to přiznám: Nemám doma ani jednu flanelovou košili (dumdumdum). A to beru tenhle kus oblečení za naprostý základ. Měla bych se nad sebou zamyslet.
(...)
  Ne, že bych už černé boty neměla. Ale prostě chci/potřebuju další. Existuje na světě vůbec někdo, kdo má dostatek bot?


 
Ano, a taky mi schází jednoduchá jednobarevná trika. Za což si ale můžu sama, vzhledem k tomu, že si pokaždé koupím tričko s nápisem.


Batoh kupodivu opravdu potřebuji a nejde jen o to, že bych si ho přála. Když už se musím tahat s vším tím učením, chci mít na zádech něco hezkého.

Co si přejete vy? Máte už vánoční náladu? Máte vymyšlené dárky? (já vůbec)
Terka 

8 komentářů:

  1. Presne si sa mi trafila do vkusu! Podobné kúsky by sa hodili aj mne...

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Černé kalhoty a boty potřebuju i já! :D ..jen jsem kalhoty líná zkoušet a výběr boty mi taky zrovna moc nejde :D ..a buď v klidu, flanelovou košili taky nemám ani jednu a přitom to je podle mě naprostý must have :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja potrebujem čierne rifle :D A tým košeliam sa proste nedá odolať ♥
    Passion of Life

    OdpovědětVymazat
  4. Čierne nohavice sú mast have v mojom šatníku. A nepohŕdnem ani flanelkami. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máme dost stejnej styl :D:D
    Já už si druhým rokem nic nepřeju, takže už mě Vánoce míjejí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci, ten černo bílý batuzek bych taky hned brala!:)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt super veci, sme na tom podobne, heh :D
    http://blogofmyfavs.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. ten batoh Fuck off je dokonalý, len neviem, či by bol vhodný do školy, haha
    taktiež by sa mi hodila nejaká flanelka, hoci nie nutne, ale hodila :-D

    OdpovědětVymazat