5. 12. 2015

Get ready for Christmas

Nejde jenom o všechno to voňavé jídlo (nebo jo?), přeplácané ozdoby a dárky, kvůli čemu milujeme Vánoce. Alespoň doufám, že většina lidí to tak má. Že jde o něco víc, než jen o přecpané bříško (no od tebe to sedí) a nové věci. Věřím v to, že právě atmosféra a pocity tu hrají hlavní roli. To by bylo hezké, že. Ale vzhledem k tomu, že emoce se nedají tak lehce vyfotit, radši jsem si pro vás přichystala ten přesný opak - jídlo, dárky a kýčovitosti. Takže na chvíli zapomeňme na to, proč Vánoce tak zbožňujeme a pojďme si je jednoduše užít.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Začneme tím kýčem, haha. Tenhle květináček jsem si vyrobila ve škole (ano, chodím do druháku, prosím). A i když jsem si předtím klepala na čelo, nakonec se mi to moc líbí!


Další věc je takový malý tip na dárek. Budu se tady chlubit cizím peřím, protože jsem ho nevymyslela já, ale dostala jsem ho. Od ségry k svátku a hrozně se mi líbí, jak ona mě zná! Vytiskla mi všechny mé fotky z Instagramu (a že jich je), vystřihla je jako polaroidy a nalepila do černého (jak jinak) deníčku. Zkuste to taky!


V mém článku jídlo chybět nesmí! Ráno jsem si procházela knížku holek z A Cup of Style a jak jsem koukala na tu jejich ovesnou kaši, dostala jsem na ni děsnou chuť. Ale když jsou ty Vánoce, musí být taky řádně přizpůsobena! Napadl vás kokos, skořice a oříšky? Přesně tak!


Taky vás z téhle fotky chytá vánoční nálada za srdce? Mě teda jo. Já vím, že je to prostě normální nápoj, akorát je v červeném kelímku a že je zbytečně předražený. Ale je mi to jedno. Navíc jsem neměla jen tak něco obyčejného ale Gingerbread latté, takže! To jsou výmluvy.


Tohle a předešlý květináček je tak moje jediná výzdoba v pokoji. A asi mi to tak stačí, protože přece jenom, co je moc, to je moc. Jo vlastně, ještě mám adventní kalendář. S medvídkama. Hele, to vypadám hodně dospěle, co? Pojídám čokoládky a vyrábím dárky ve škole. Těší mě.


A ještě malé DIY. Letos jsem vymyslela, že si kromě normálních dárků, dáme i ty zbytečné. Tedy malé, roztomilé, bezúčelné, nejlépe jedlé... a do čeho jiného by měly patřit než do krásné malé červené ponožky?




Myslím, že z obrázků jde postup docela lehce pochopit - vystřihněte si látku do příslušného tvaru, obraťte ji na ''vnitřní'' stranu, sešijte, obraťte naruby, otočte horní okraje, přilepte poutko a ozdobte!

Tenhle článek byl fakt extra vánoční, ale myslím, že to ničemu nevadí. Já sama jsem na ně tak natěšená, že bych takových dokázala napsat nespočet! Užijte si zbytek víkendu a přežijte ty poslední dny ve škole!
K.

8 komentářů:

  1. Tak ta červená ponožka je fakt skvělá! Vždycky takové věci obdivuji ve filmech,ale nikdy mě nenapadlo si ji doma vyrobit :D :) Moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. tiež si do ovsenej kaše dávam oriešky a kokos, a škoricu vždy! :) je super na trávenie ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, tá kaša vyzerá vážne super!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu si pomoct ale zatím mě vůbec vánoční nálada nechytá... Nicméně ten nápad s fotkami je úplně boží ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :) ovsená kaša mi nesmie chýbať ani v jeden deň, najlepšie teplá na raňajky, keď idem do toho chladného počasia von. A ten nápad s tými fotkami je super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký a milý članek, ten nápad s květináčem se mi líbí :))

    OdpovědětVymazat
  7. ja už som dosť vianočne naladená :D ja som si včera zdobila izbu :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem hrozná, ale mě ten kýč zrovna o Vánocích vážně baví :)

    OdpovědětVymazat