9. 12. 2015

My Christmas Wishes

Vánoce, Vánoce, Vánoce. Všude jsou Vánoce. Mně to ale samozřejmě vůbec nevadí. Tohle období naprosto miluju. A s radostí vám můžu oznámit, že už mě popadla ta správná vánoční nálada. Takže můžete očekávat, že budoucí  články se budou týkat výhradně Vánoc. Stejně jako ten dnešní. Dneska budu psát o přáních. Ta k tomuto období neodmyslitelně patří. Každý si na Vánoce něco přeje. Ať už je to mobil, nějaká maličkost nebo štěstí a zdraví. Málo kdo by si dokázal Vánoce představit bez dárků. Já tedy rozhodně ne. A proto taky píšu tento článek. Sice už nějaký ten pátek nepíšu za okno seznam přání pro Ježíška, ale vám svoje vánoční přání rozhodně ukázat můžu.

Jelikož jsem minulý rok omylem rozbila hodně vánočních ozdob (neptejte se jak), potřebovala bych nějaké hezké nové. Jenom se nemůžu rozhodnout pro barvu. Nejvíc se mi asi líbí kombinace fialové a šedé/stříbrné.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Nedávno jsem byla v Německu a viděla jsem tam tohle nádherné vydání Harryho Pottera. Je to první díl a je celý krásně ilustrovaný. Hned jsem tuhle úžasnou knížku chtěla koupit, ale byla jenom v němčině ( a ta mi zrovna moc nejde).


Hrozně se mi líbí záměr těchto hodinek. Možná jste už o nich slyšeli. Jmenují se one face watch. Když si tyto hodinky koupíte, přispějete tím na nějaký světový problém (třeba hlad, aids, vzdělání, rakovina). Hodinky mají různé barvy podle toho, který problém znázorňují. Připadá mi to jako skvělý nápad. Hodinky jsou hezké a zároveň tím pomůžete dobré věci.


Snad každá holka si přeje na Vánoce obleční. Já bych si přála třeba nějaké roztrhané kalhoty a hezkou černou sukni. A jelikož jdu v lednu na ples, hodily by se mi nějaké slavnostnější šaty.
Další věcí, kterou s přeji je obal na mobil. Nikdy žádný  hezký nemůžu sehnat!


Untitled #47
Určitě by se mi líbila i nějaká hezká rtěnka ( moc bych si přála nějakou od Macu) a taky lak na nehty od Essie. Naprosto miluju věci od Victoria's Secret, hlavně jejich tělové spreje a chtěla bych vyzkoušet i nějakou jejich voňavku. Taky by se mi hodila nějaká menší paletka na cesty. Tohle je Basics od Urban Decay. Já už mám od nich Naked 3 a nemám ji naprosto co vytknout.
A jako poslední tady mám kosmetickou taštičku od Zoelly. Myslím, že Zoellu nemusím představovat. A asi všichni víte, že má svoji vlastní značku, kde prodává tyhle dokonalé taštičky.

Doufám, že se vám článek líbil. I když bych nedostala žádnou z těchto věcí, nebude mi to  moc vadit. Vlastně ani něpotřebuju žádné dahé dárky. Stačí i maličkost. Už tím člověku dokážete, že jste si na něj vzpomněli a uděláte mu tím radost. A o tom přece Vánoce jsou, o radosti.
B.

5 komentářů:

  1. Super wishlist ! nové ozdoby sme kúpili minulý rok a našťastie som ešte ani jednu nerozbila, tak dúfam, že vydržia dosť dlho :D super článok ! :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, super wishlist! Přeju ti, aby jsi z něj co nejvíce věcí našla pod stromečkem a kdyby ne, nevadí.. o dárcích Vánoce přeci nejsou ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. to obleceni co mas ve wishlistu bych teda jako brala taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ilustrované vydání HP je i v češtině :) Moc se mi líbila ta barva laku od Essie, kterou jsi vybrala (nevím, zda záměrně, ale je opravdu krásná).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu černou sukni si přeju taky. A Naked paletka by mi taky nevadila :D A ilustrovaný HP?? <3

    OdpovědětVymazat