24. 11. 2015

Words.

Slova. Jedna z nejmocnějších věcí na světě. Dokáží motivovat, rozesmát i rozplakat. Pokud je dáte do správného pořadí, jdou s nimi vytvářet nové světy a konat zázraky. Ať už je to část knihy, která vás vždy dojme, citát, který vystihuje přesně to, co cítíte, ale sami nejste schopni vyjádřit nebo článek, na který jste nejvíc hrdí. Slova, věty, texty... To vše je kolem vás. A vzhledem k tomu, že 1. neskutečně ráda čtu a 2. jsem (mírně řečeno) posedlá citáty - což pro vás musí být naprostá novinka a vůbec o tom nepíšu v každém třetím článku (ehm) - není překvapivé, že mám nejrůznější nápisy a citáty všude kolem sebe.


 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Jedna z mála DIY věcí, ke kterým jsem se kdy dokopala je, že jsem si pod poličkou, kterou mám u stolu, zavěsila šňůrku, a na tu jsem připevnila nejrůznější obrázky a citáty. Takže pokaždé, když zvednu hlavu od počítače nebo domácího úkolu (haha) mám před sebou  povzbuzujících citátů hned několik.


Na tenhle školní rok se mi podařil sehnat naprosto úžasný bloček na úkoly, testy a nekonečné wishlisty. A co zabírá v deníčku nejvíc místa? Rozhodně ne matika, seznamy nebo poznámky. Citáty? Správně.
(Víte jak težké je najít v tom deníčku něco, co doopravdy potřebuju?)


Moje sklenička new day=new quote aneb další věc, kterou zmiňuji pořád dokola. Dostala jsem ji, ale jako dárek. A je perfektní. Takže zákaz stížností.


Znáte takové ty knihy, které vypadají, jako že je jsou plné dokonalých vět a citátů? (Ano, třeba cokoli od Johna Greena). Pro mě je to kniha The perks of being a wallflower. Na každé stránce je tam snad něco, co stojí za to si zapamatovat do konce života.


Nástěnka, na kterou můžu něco napsat, smazat to a nahradit to něčím jiným? Jak, že se tomu říká? Už vím. Dokonalost.

Jak jste na tom vy s citáty? Co jste naposledy četli? Jak vypadá váš deníček na poznámky (jestli nějaký máte)?
Terka

9 komentářů:

  1. Aj ja práve čítam Perks v angličtine a je to úplne dokonalá kniha, hoci fakt smutná :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. The Perks of Being a Wallflower jsem četla o prázdninách také v angličtině- nemůžu se dočkat, až se tak nějak prokoušu maturitní četbou a budu se k ní moc zase vrátit :) Skleničku mám podobnou, mám v ní ale náramky z různých akcí a plesů, lístky do kina.. ve zkratce vše co mi připomene moje přátele a všechno co jsem ten večer s nimi zažila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherne napísané a krásne fotky !! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. To je strašně krásně napsaný článek! ♥ Já jsem stejně jako ty naprosto posedlá citáty.. no fakt! ..v notebooku jich mám stáhnutou pěknou zásobu, některé mám vytištěné v rámečcích, jiné zas jen tak nalepené na zdi a zapisuju si je kamkoliv, kde je zrovna místo :D
    Ten, kdo stojí v koutě je nádherná knížka, už jsem ji přečetla několikrát a naprosto s tebou souhlasím.. co stránka, to další neuvěřitelné spokojení slov! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou skleničku jsem taky měla, každý den jsem tam házela jeden citát, ale nějak jsem s tím p očase sekla :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  6. Opět článek, který mi vyrazil dech! Já citáty taky miluju! Dokážu je "lajkovat" na WeHertIt i hodinu denně takže tam čerpám nejvíce:) Potom samozřejmě knihy a filmy:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zbožňujem takéto typy príspevkov, aj minulý sa mi veľmi páčil! A čítanie a citáty mám tiež veľmi rada! ♥
    Passion of Life

    OdpovědětVymazat