6. 3. 2016

Coffee? Again?

Myslím si, že zrovna káva je takové poznávací znamení našeho blogu. Něco, co vás napadne, když si na tuhle stránku vzpomenete. A má to hned několik důvodů.
1, meleme o ní v každém druhém článku a každá z nás ji miluje (deeply)
2, jsme spíš blog, co se zaměřuje na lifestyle a přesně tohle pro nás káva je
3, hodí se k nám
Zvlášť to poslední zní divně, ale je to pravda. Protože pro nás kafe není jen tuna kofeinu nebo hezká fotka na Instagram. Je tam ještě něco málo navíc.




Zkuste si něco představit. Máte po obědě, venku je trošku sychravo, což se odráží i na vaší náladě. Sednete si do křesla, s počítačem na klín a prohlížíte si typické fotky na tumblr, zatímco se snažíte ignorovat reklamy, které neustále narušují váš Rainy day playlist na Spotify. Něco tam ale chybí, že? Káva. Je to pro mě něco, co vyvolává určitou atmosféru nebo pocit. 



Další představa. Sedíte v kavárně, s kamarády, všude kolem vás voní káva (a možná i nějaký ten dortík) a vy jste prostě šťastní. Jste tam kde máte být. Se správnými lidmi, ve správný čas. A všechny tyhle momenty spojuje jeden malý hrnek s teplým nápojem uvnitř. Skoro jako přenašeč vzpomínek, že?


Ještě nesmím vynechat fakt, že podporuje kreativitu. Pomáhá mi se dostat do té nálady, kdy mám chuť něco vymýšlet. Jaký má pak smysl psát si to do listy, plánovat něco velkého nebo vlastně cokoli tvořit, když vedle vás neodpovídá hrnek s kávou?


Tímhle jsem vám chtěla naznačit, že pro mě je kofein jen vedlejší účinek něčeho jiného. Chtěla jsem abyste pochopili, proč jsme schopné vypít tři kávy za den nebo proč ji pijeme, když vlastně kofein ani nepotřebujeme. 
P.S. spíš bych ale řekla, že teď vypadám jako ještě větší závislák, že?
K.

4 komentáře:

  1. Já prostě zbožňuju vaše články! Vždycky se těším na další. A káva k tomuto blogu neodmyslitelně patří, takže tento článek tu rozhodně nesměl chybět. Opět neskutecně inspirující a pravdivé. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, je vidět že máte kávu opravdu rády, protože vaše články jsou nadupané energií (a kofeinem). Já jsem na kafe dřív vůbec nebyla, ale postupně mu začínám přicházet na chuť, a jsem po něm navíc strašně hyperaktivní :D.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý článek! :) Mám takový podezření, že díky vašemu blogu a vychvalování kafe snad v každém článku se stávám i já čím dál tím víc závislou na kafi :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. jestli Vy nebudete nějaký moje příbuzný!!

    OdpovědětVymazat