14. 4. 2016

Travel Diary: Italy, Campania

Tak jsem zpátky. Ano, divím se tomu i já. Jak asi víte, byla jsem se školou v Itálii. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby jsem tam nejela právě s naší školou, která je...jak to říct...lehce zvláštní. A upřímně, když jsem přijela domu, docela se mi ulevilo a byla jsem ráda, že jsem to přežila. Nechápejte mě špatně. Výlet jsem si hrozně užila a byl to jeden z nejlepších týdnu v mém životě, ale... Učitelé, kteří tam s námi jeli, byli v této části Itálie před dvaceti lety a nebo tam pro jistotu nebyli vůbec. Takže jsme neustále bloudili v kruzích, vraceli se pořád na ta stejná místa a tak. Vylezli jsem neskutečné množství schodu a uchodili tolik kilometrů, kolik má Dubajské metro (jak mi řekla chytrá aplikace, kterou jsem si stáhla). Ale přes to všechno to byl opravdu skvělý týden, který jsem si hrozně užila a budu na něj vzpomínat ještě hodně dlouho.


 Nejdřív bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek, která je docela děsná. Protože jsme opravdu hodně chodili a navíc jsem se pohybovali ve městech a oblastech, kde se dost krade, nebrala jsem si většinou foťák, ale fotila jsem na mobil. Ty fotky sice nejsou tak hrozné, ale tím přetahováním z mobilu do počítače se kvalita hodně zhoršila. Ale stejně jsem vám ty fotky chtěla ukázat, tak vám to snad nebude tolik vadit. Aspoň to bude působit víc cestovatelsky!
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Teď něco k místům, které jsme navštívili. První den jsme byli v Bologni, druhý den jsme navštívili Paestum, Pompeje a vylezli jsme na Vesuv. Další den jsme si prohlédli Neapol a předposlední den jsme z Neapole jeli trajektem na Capri a potom do Sorenta. Poslední den jsme celý strávili ve městě Caserta, kde je obrovský zámek a zahrady.

 Být v Itálii a nedat si zmrzlinu by byl hřích. My jsme si ji koupili hned několikrát (dokonce i několikrát za den).


A to stejné platí i o pizze. Tahle byla naprosto vynikající a dokonce jsem ji snědla celou! (já vím, jsem žrout)


Jak už jsem psala, byl to výlet plný nezapomenutelných zážitků. Jeden z nich se stal při naší návštěvě Bologně. Byla to vlastně obrovská náhoda. Hledali jsme nějaké místo, kde by jsme se najedli a objevili jsme takovou velkou restauraci spojenou s knihkupectvím a obchodem. Všude kolem nás bylo hrozně moc lidí, takže jsem si mysleli, že tam má autogramiádu nějaký italský spisovatel. ALE! Pak jsme viděli že všichni drží v ruce knížku Divergence a tak nějak nám to došlo. Prostě jsem se úplnou náhodou dostali na autogramiádu Veronici Roth, která Divergenci napsala. Takže jsme z Bologně odjížděli s jejím podpisem a fotkou. Ještě teď nemůžu uvěřit, že jsme ji viděli!




Doufám, že se vím dnešní článek líbil. V Itálii bylo opravdu krásně, úplně jako v létě. O to horší byl návrat zpátky do Česka, obzvlášť když jsem hned po příjezdu totálně zmokla. Ale teď máme volno, takže se snad dám nějak do kupy a připravím se na poslední čtvrtletí (konečně! nemůžu uvěřit, jak rychle tenhle rok utekl!). Už se hrozně těším na prázdniny. Mám už několik plánu, takže se určitě můžete těšit na (snad už kvalitnější) fotky.
B.

14 komentářů:

  1. Tak hlavně, že se líbilo! Já v Itálii ještě nikdy nebyla, ale doufám, že se tam jednou podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé fotky! Pizza a zmrzlina musia byť a je jedno, že aj viackrát za deň :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak ten výšlap na Vezuv ti opravdu závidím, vylézt na sopku se nepodaří každý den :D. A podpis od Veronicy Roth, to byla dobrá šťastná náhoda :). Fotky jsou krásné :)
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že sis to užila, i když byly okolnosti, jaké byly. Moc pěkné fotky! ♥

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! Hlavně ty květiny jsou krásné. A zmrzlina vypadá vážně dobře! :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Tak vidíš, že jsi to nakonec přežila :D Podle fotek i popisu (i přes to bloudění však to k cestování patří, ne?) to vypadá na krásný výlet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné fotky :) tiež tam raz plánujem zavítať :)

    Nini

    OdpovědětVymazat
  9. haaa, taky jsem byl teďka v Itálii, jen na Sardinii, fotky se naopak velice povedli, pěknej článek (y)

    me traveller

    OdpovědětVymazat
  10. Ty fotky jsou krásné! A ty malá kaktusky na 1. fotce jsou strašně roztomilý! Jsem ráda, že sis to tam i tak užila:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je hezka nahoda, potkat pri cestovani nekoho tak slavnyho :). P.

    OdpovědětVymazat
  12. Ochhh♥♥♥ Aj ja chcem ísť do Talianksa! Úplne si ma tými fotkami vniesla, do tých všetkých malých talianských uličiek, cítim okolo seba pizzu no a tie kvetiny♥ Závidím!

    OdpovědětVymazat