9. 6. 2016

Me, myself and I

Sice už asi máte nějakou představu o tom, co nás vystihuje. Kafe, cestování, sarkasmus. Ale přece jenom jsme každá jiná a taky ne všechno s vámi sdílíme. Takže dneska vám k sobě otevřu malinko víc dveře a třeba se o mně dozvíte něco nového. Ať už je to úplná maličkost, moje sny a nebo to, co jsem za poslední dobu dělala. Cokoli vás napadne. Abych to shrnula, tenhle článek bude prostě o mně.
Haha, tak teď by mě zajímalo, kolik lidí ještě čte dál...

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

  • Začneme tím hlavním, káva. Tenhle bod ani rozvádět nebudu nebo už po mně fakt někdo něco hodí.
  • Co mě také vystihuje, je láska k jídlu. A teď nemyslím nechutné přežírání ve fastfoodech. Ale jednoduše vaření. Pečení. A nebo dokonce nakupování jídla. Jo a ještě to nejhlavnější - focení jídla. Nejlepší pocit je, když si najdu nějaký recept, ten se mi pak podaří a já si jen můžu s úsměvem užít ten pocit.
  • Vždycky jsem jako malá toužila být spisovatelka. Ale ani ve snu by mě nenapadlo, že mi to vydrží. Sice se mi představy trošku víc rýsují, ale v zásadě se nezměnily. V současnosti sice končím druhák na gymnáziu, ale studium žurnalistiky je můj 100% plán.

  • A teď trochu něco víc o mé povaze. Jsem hrozná puntičkářka. Ale šílená. To do list na každý den mi nechybí. Ale kdyby jenom na úkoly. Mám to do list na filmy, jídlo co chci udělat, jídlo co budu jíst, léto, věci co si chci koupit, plány do budoucnosti... Už mě chápete?
  • Teď nevím, jak popsat svoji další vlastnost. Dám vám na výběr. Buď jsem naivní a nebo snílek. Každopádně mám tendenci stavět si vzdušné zámky. Některé zůstanou, jiné ne. To stejné s lidmi. Některým prostě nikdy nebudu věřit a jiní mě naopak zklamou. Chápu, že tak to má každý, ale já si opravdu hodně beru, když někdo/něco není takový/takové, jak jsem si to vysnila.

  • A teď trošku méně vážněji. A jednodušeji. Nosím brýle! Sice jen na dálku, ale vsadím se, že jste to někteří nevěděli. Tyhle brýle jsou máminy staré, které jsem si nechala předělat. Láska na celý život.
  • Poslední fakt je, že i když jsem vám tady teď o sobě docela dost slov vypsala...pořád ještě nevím, kdo jsem a jaká ještě budu. A mám to tak ráda.
Jací jste vy? Prosím, napište mi to, hrozně mě zajímá, jak se kdo vidí vlastníma očima. Jo a ještě něco. Tenhle článek byl o mně. Udělejte to samé pro sebe. Ať je taky někdy něco podle vás.
Zasloužíte si to.
K.

9 komentářů:

  1. noo vo veľa veciach sa zhodujeme, ja mám tiež veľmi rada kávu, taktiež som puntičkárka, tiež som občas naivná a taktiež nosím brílky na diaľku (cez deň kontaktné šošovky) :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tie vaše fotky milujem ♥ úžasné !! A lásku k jedlu mám takisto aj ja - samozrejme nie prežieranie, ale to pečenie a varenie :) A u mňa hlavne zdravých jedál :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Mě naprosto dostalo, že sis nechala předělat maminčiny brýle... Krásný projev lásky.
    Hezké fotečky! Kdybych měla vystihnout sebe jen v pár heslech - žrout, šprt a smíšek. Asi tak... To musí stačit. :D :) Moc ráda bych tě pozvala na Give Away o Zdravý balíček. ❤️ 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek, určitě je skvělé, že se neotevřeš moc ale něco málo prozradíš, to je na tom podle mě to nejlepší! Studium žurnalistiky ti moc přeju, taky bych tou cestou chtěla jít ale kdo ví ... :)
    annatruksa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! S bodmi 1,2 a 5 som na tom úplne podobne! Dúfam že ti tá spisovateľka raz vide určite si prečítam potom knižku:3

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi milý článok :) vo viacerých veciach sa s tebou stotožňujem, napríklad aj ja si robím kadejaké zoznamy a tiež ma hrozne baví písanie ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. No je super článek. Já jsem naopak strašněj bordelář...vždycky někam pospíchám, takže sem odhodím svetr, sem kabelku. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelý článok mám takéto rada :) no a v to že si snílek, sa určite zhodujeme aj to puntičkárstvo, ale ja len na určité veci :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek! Moc se mi líbí tenhle typ článků, kde nám autorky prozrazují něco o sobě :)
    Na to, jak vnímám samu sebe bych potřebovala asi více prostoru než jen jeden komentář.. Ale asi bych stejně došla k závěru, že ještě pořád nevím kým jsem a už vůbec ne, kým budu a kam mě osud zavane.. Prozatím jsem naivním snílkem, který čím dál tím víc dopadá na zem a bojuje o to svoje místo v životě..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat