13. 6. 2016

If you can't stop thinking about it, buy it.

Po dlouhé době trocha volna. A jak toto volno nejlépe využít? Nakupováním! A že už to bylo potřeba. Navíc: 1. jsem nebyla nakupovat už hodně dlouho 2. můj šatník postrádal i základní letní oblečení a 3. když mám možnost jít nakupovat, tak jdu. Kupodivu jsem tentokrát nebyla tak vybíravá a nerozhodná jako normálně, takže jsem svoji skřín přece jen o něco obohatila. Ale stejně je mi jasné, že za pár dní si zase budu říkat, že nemám co na sebe.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Nejvíc ze všeho jsem postrádala tílka, takže jsem se v obchodech koukala hlavně po nich. Z H&M jsem si odnesla dvě a to proužkované jsem objevila v RESERVED. Poslední mi asi udělalo největší radost, protože po nějakém kousku s proužky jsem toužila už dlouho.


Roztrhané džíny mám už sice trochu déle, ale protože jsme je měli na soutěž, tak jsem je nemohla normálně nosit. Teď už se nemusím bát, že je zničím a jejich nošení si užívám.


Tyhle dvě mikiny byly původně koupeny na vodu, ale hrozně jsem si je oblíbila a nejraději bych je nosila pořád (u nás je navíc právě teď dost chladno). Jediná nevýhoda je ta, že když si je vezmu do školy, mám chuť se do nich zachumlat a spát.


Nejlepší. Tričko. Ever. Kdybych měla zvolit něco, co mě nejvíc vystihuje, zvolila bych právě Pusheenu, takže si to tričko už asi nikdy nesundám. Nedivila bych se, kdyby mě v něm pohřbili.

No, myslím že až na poslední tričko, jde jasně vidět, jak moc se vyžívám v nejrůznějších barvách. Ehm...
Jak jste na tom vy? Byli jste v poslední době nakupovat? Co je na vašem wishlistu?
Doufám, že se vám všem daří dobře a užívejte si začátek léta.
T.

5 komentářů:

  1. Super věci :) To tričko je moc super! Já si chci teď hlavně koupit nějaké nové džínové šortky, když bude to léto :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci jsi si koupila! :) Zítra, nebo pozítří se také chystám na nákupy a pokud si tentokrát něco vyberu, jsem si jistá, že to bude v podobných barvách, jako jsi si nakoupila ty ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. krásne vecičky až si mi narobila chúťky tiež sa vybrať do obchodov :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko s pusheenami je TOP!!! :3
    Ja som si teraz vo Varšave kúpila tiež pár kúskov, takže asi spravím haul :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední triko je super! Mimochodem, ráda bych tě pozvala na svůj blog www.jojovictus.blogspot.com , kde najdeš články především o modelingu, zdravém životním stylu, cestování a samozřejmě i něco fashion. :-)

    OdpovědětVymazat