18. 6. 2016

My Travel Bucket List

Každý má nějakou vášeň. Něco, co by mohl dělat pořád a bez čeho by si život nedovedl představit.  A pro mě, jako pro spoustu dalších lidí, je to cestování. Neznám lepší pocit než když přijedete na nové místo a začnete ho objevovat, poznávat nové lidi nebo zkoušet místní jídla. Na světě je spousta krásných míst, kde jsem ještě nebyla a mým snem je se tam jednou dostat. A dneska vám tahle místa ukážu.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Jedním z mých hlavních cílů byl a vždycky bude New York. Sice jsem tam už jednou byla, ale tohle město se vám nikdy neomrzí. New York má opravdu atmosféru, kterou nikde jinde nezažijete.



Moji neoblíbenější zemí je Itálie. Byla jsem tam už několikrát, ale pořád jsou místa, na která bych se chtěla podívat. A jedním z nich se Positano. Já už jsem tam sice jednou byla, ale to jsme jenom projížděli kolem a navíc pršelo. Tohle městečko jsem si zamilovala na první pohled. Je to taková ta pravá Itálie. 



Hrozně ráda bych se chtěla podívat do Řecka. Už jsem jednou byla v Athénách a moc se mi tam líbilo. Příště bych se radši vydala na ostrovy, konkrétně na Santorini. Tenhle ostrov jsem si na fotkách naprosto zamilovala. 



Další místo, kam bych se chtěla podívat je určitě Thajsko. Nejen, že miluju jejich jídlo, ale i jejich kulturu, památky a zvyky. Celkově mě hodně láká Asie, jenom nemám nikoho, kdo by tam se mnou jel. Jendou bych se určitě chtěla podívat třeba do Číny nebo do Japonska. 



Jeden z mých snů se splní už toto léto. Vždycky jsem se chtěla podívat do Santova městečka Napapiiri. A letos o prázdninách plánuju cestu po Skandinávii a na tomhle místě se určitě zastavíme. Je tam dokonce i Santova pošta, takže si můžete poslat domů dopis z polárního kruhu!



Další místo, které chci za svůj život navštívit je určitě Machu Picchu v Peru. Vždycky mě zajímaly civilizace Inků, Mayů nebo Aztéků. Celé tohle místo mi přijde něčím zvláštní a tajemné. Myslím si, že to je jedno z těch míst, jehož návštěva vám změní život. 


Doufám, že se vám dnešní článek líbil a inspiroval k naplánování nějakého dobrodružství na prázdniny. Nemusí to být jenom v cizině. I u nás se toho dá hodně poznat, nacestovat a zažít.
A pamatujte si. Nejde o to kde jste, ale o to s kým tam jste. 
B.

12 komentářů:

  1. Skvelý článok :) Tiež by som sa chcela raz pozrieť na ostrov Santorini :3 :)
    Pozývam vás na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá místa, na všechny bych taky ráda zavítala!:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. do Thajska by som aj ja šla bez mihnutia oka, to je moja top destinácia :) a tiež Srí Lanka alebo Indonézia.. snáď si niektoré z tvojich cestovateľských snov splníš ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou všechno krásná místa a moc ti přeju, aby jsi je všechny navštívila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Machu Picchu je pěkné místo, ale je šíleně komerční - místní na tom fakt dost rejžujou prachy. Skoro nejde udělat fotka bez turistů a taky člověk musí doufat, že mu vyjde počasí. Já jsem z těch lidí byla fakt na mrtvici. V Peru určitě stojí za to navštívit podobná místa, která nejsou tak profláklá. Na druhou stranu ale věřím, že návštěva Peru bez Machu Picchu prostě není ono :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny článok ! Na Machu Picchu by som chcela ísť určite aj ja a do Thajska takisto ! :) Krása krása ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě je nejlepší si sbalit pár švestek a spontánně jet s ruksakem někam do nekomerčních míst ano přesně. Peru musí bejt náááádhera <3

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná místa ty jo :) taky bych se chtěla podívat do New Yorku :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  9. NY a Machu Picchu je mojím snom taktiež. :) Mnoho miest som doteraz nenavštívila, ale dúfam, že v mojej budúcnosti sa to zmení.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  10. opravdu úžasný a inspirující článek :D doufám, že si jednoho krásného dne budu moct odškrtnout poslední fajfku v mém cestovním wishlistu a zároveň doufám v to, že tato chvíle nikdy nenastane. i když vím, že nenastane, jelikož vždycky budeme mít, co objevovat. bez cestování a poznávání si život nedokážu představit, už to k němu nějak patří. doufám, že jsi otevřela oči i ostatním toužících po dobrodružství stejně, jako mně. (mimochodem byla bych moc ráda kdyby ses koukla na můj blog. sice teprve začínám, ale i ty jsi mou velikou inspirací, za což ti velice moc děkuji...
    https://thousands-thoughts-in-one-mind.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Máme skoro podobný bucket list:) New York je můj sen už nevím jak dlouho, takže doufám, že se mi podaří se tam někdy dostat:) Do Itálie jsem moc nebyla zblázněná, ale po tom co jsme měli tento rok na angličtinu italku, jsem se do Itálie docela "propadla" fascinuje mě jak nám povídá o Florencii odkud pochází a tak.. Na Řecku se mi líbí právě to jak to tam vypadá a také bych chtěla navštívit nějaký ostrov v Řecku:) V Thajsku byla moje třídní učitelka ze základky, vyprávěla nám o tom moc hezky.. A potom jak jsem četla u Kačí z My Cooking Diary články jak cestovali s jejím přítelem po Asii, jsem si řekla, že bych to chtěla navštívit jednou taky a projet nějakou část Asie.:) Ve Skandinávii si to užij!:) No a Machu Picchu v Peru je takový sen jako New York. Tak snad se každý koukneme aspoň na den do míst kde chceme.♥
    http://letseatmg.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat