7. 8. 2016

Books I love

K létu neodmyslitelně patří čtení. Alespoň já mám takovou zkušenost. Nejen, že mám víc času, ale zároveň mě k tomu vlastně nutí samo léto - slabý větřík, sluníčko a studené pití. Kdo by odolal, když se mu nabízí takové dokonalé podmínky? A navíc, buďme k sobě upřímní - není únik od reality to, co každý čas od času potřebujeme?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Začnu (pro mě) tím nejlepším. Už jsem se o tomhle kousku umění zmiňovala ve svém Insta článku. Myslím, že o ní slyšel, nebo ji viděl, každý. Já jsem se rozhodla, že ji nutně potřebuji ve chvíli, kdy jsem poprvé uviděla obálku. A nezklamala mě. Nejen, že je napsaná vtipně a nadneseně - během četby vás provází i skvělé fotografie. Dozvíte se vše, co potřebujete vědět, abyste mohli i po našich ulicích chodit jako Pařížanky. A ještě něco víc.


Poznámka - omluvte můj hennou pomalovaný palec, prosím!
A teď ke knížce. Řekla bych, že v tomhle případě u mě obálka zafungovala přesně naopak. Odrazovala mě vážně docela dlouho. Ale když mi kamarádka nabídla, že mi knihu půjčí, řekla jsem si, proč ne. A nelitovala jsem. Jedna z nejlepších knížek od Greena - vtipná, zároveň napínavá a plná dobrých myšlenek. Pokud máte tohohle spisovatele rádi, rozhodně ji nevynechejte.


Poslední knížka, která mě v poslední době ohromila, je asi nejsmutnější. Když mi ji Betty doporučovala, zmiňovala to, ale já si řekla, smutná nesmutná, přečtu si ji. A udělala jsem dobře, protože smutek není to jediné, co tahle knížka nabízí. Je plná lásky, pravdy, ostrých výstižných vět a pochopení. Vypráví o přesně takové lásce, která vydrží i smrt...

Opravdu doufám, že jsem vás nalákala na alespoň jednu z těchhle knížek, protože jsou všechny hodně dobře napsané a určitě si z nich něco odnesete. A jaké knihy dělaly poslední měsíc společnost vám? Šup, šup - tipy sem!
K.

8 komentářů:

  1. Poslední knížka mě hodně zaujala, tu bych si moc ráda přečetla :) Will Grayson, Will Grayson mám v plánu si taky přečíst, sice Greena moc nemusím, ale chci mu dát ještě další šanci :) Já zrovna čtu Nekonečnou lásku a mám z ní takové rozporuplné pocity, nedávno jsem viděla film, který mě naprosto nadchnul, a tak jsem si chtěla přečíst i knížku, jen je knížka úplně jiná jak film a jsem z toho docela zklamaná.. Ale knížka sama o sobě konečně je celkem fajn, stále jsem zvědavá, co se z toho nakonec vyklube..

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že jsem na tom s Greenem stejně. Hvězdy nám nepřály byly hezký a smutný zároveň a fakt se mi ta kniha líbila, ale pak jsem četla Příliš mnoho Kateřin a vůbec jsem nechápala, co na tý knížce všichni mají...Já teď dočetla Dokonalého cizince a chystám se na druhý díl Sirotčince slečny Peregrinové :-)

      Vymazat
  2. How to be Parisian si plánujem kúpiť už naozaj dlho, ale stále som sa nejako nepohla. Knihy od Greena milujem, ale musím povedať, že každou ďalšou knihou ktorú som od neho prečítala sa mi zdá, že je slabšia a slabšia... Na Willa Graysona sa však plánujem určite vrhnúť :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu knížku jsem neznala, děkuji za skvělé tipy!

    OdpovědětVymazat
  4. Will Grayson sa ani mne nezdala, ale teraz som rozhodnutá že si ju kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy, snad to ještě do konce prázdnin stihnu :)
    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první kniha mě hodně zaujala :)
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě tedy lákají všechny. Greena si na 100% přečtu! :)
    http://blognazabiti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat