3. 8. 2016

July favourites

Srpen. Pro někoho konec léta. Pro lidi jako já to spíš znamená začátek podzimu. Tím si povoluju svíčky, jakmile se trochu ochladí vařím si čaj a honba za dýněmi pomalu začíná. Možná trochu přeháním, ale léto zrovna nemusím, a i když musím uznat, že zatím nebylo zas takové vedro, podzim je prostě moje období a já se na něj už neskutečně těším. Což nezamená že chci, aby skončily prázdniny, to zase ne. Každopádně červenec je za námi a nastal tak čas na monthly favourite článek. (Nikoho by to nenapadlo, jde o velmi originální nápad, já vím.)

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Musím začít touhle svíčkou. Prostě musím. Bety mi ji dovezla ze Skandinávie a je to ta nejvoňavější svíčka jakou znám. Voní jako čistě vyprané prádlo, a právě proto, že se mi tak zalíbila, jsem ji ještě nezapálila. Raději k ní budu ještě chvíli pouze čichat. (Ať to zní divně jak chce).


Vzhledem k tomu, že mi poslední dobou přijde, že v žádných obchodech nic nemají, jsem se rozhodla, že si nějak vyzdobím tričko sama. Tak jsem si v sekáči koupila za stovku obyčejné bílé tričko a vrhla jsem se do vyšívání. A na to, že nejsem zrovna nejzručnější člověk a vyšívala jsem poprvé po asi osmi letech, jsem na sebe hrdá.


Ne že bych jindy levanduli ráda neměla, ale toto léto je extrém. Už si ani nepamatuju, kolik limonád s příchutí levandule jsem minulý měsíc vypila. (Ano měla jsem jednu i dneska, děkuji za optání.)


Náhrdelník s ametytem mám už sice dost dlouho, ale pořád mě neomrzelo ho nosit. A nedávno jsem mezi náramky a prstýnky objevila přívěšek se sluncem. Tak jsem si řekla, že by nebylo špatné kamínek pro jednou nahradit něčím jiným a od té doby jsem sluníčko měla už několikrát.


Před pár dny jsme se vrátily z tábora a věřte že neexistuje lepší pocit, než sedět u ohně a být zabalená do téhle mikiny. (To, že když si nasadím kapuci, vypadám, jako citrón už nekomentuju).

Co jste si poslední dobou oblíbili vy? Byli jste na nějakém táboře? (Všechny tři jsme letos jely jako praktikantky... A přežily jsme...Kupodivu). Jakou limonádu máte nejraději? Jste spíš letní nebo podzimní člověk?
Užívejte si srpen, co nejvíc to jde. Doufám, že se máte dobře a nezapomínáte se usmívat. :)
T.

10 komentářů:

  1. Já tedy léto miluju, ale podzim tím rozhodně nesnižuji a pečlivě zalívám dýně za zahradě :-) Už vidím ty horké polévky v sychravých dnech :-) ... S tou svíčkou vůbec divná nejsi, loni jsem si dovezla svíčku z Primarku (ano, z Primarku a navíc za 1 euro :-D ) ve šroubovací skleničce a ještě jsem ji nezapálila. Je mi to prostě líto :-D .. Tuhle bych asi nikdy nezapálila :-D Mějte se pěkně! :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Něco si vyšít na tričko je skvělý nápad! :) Sama mám teď problém si cokoliv v obchodech vybrat a tohle zní jako skvělý nápad :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš to tričko je super, jsi moc šikovná! Také jsem dnes vydala July favourites, tak můžeš nakouknout :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko je supeeer!! Ja som skôr tiež ten jesenný typ. Neviem sa už jesene dočkať. Keď vidím v obchodoch všetku tú jesennú dekoráciu. Aww!! Musím šetriť :D

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. S podzimem to mám stejně, už koukám na nové dýňové recepty a když jsem viděla tu svíčku, musím si nějaké nové "nevyčuchané" taky pořídit :)

    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  6. S podzimem to mám stejně, už koukám na nové dýňové recepty a když jsem viděla tu svíčku, musím si nějaké nové "nevyčuchané" taky pořídit :)

    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  7. krásný článek :D a to tričko je fakt nádherné :D musím říct, že já opravdu netuším, jestli mám radši léto, podzim, jaro nebo zimu, protože si myslím, že každé roční období je jiné a na každém mám ráda něco jiného, takže se prostě těším pokaždé na něco jiného :D ale pravdou je, že na podzim jsou krásné fotky a tu podzimní atmosféru miluju :D užívej si prázdnin, už se těším na další článek :D

    OdpovědětVymazat
  8. To tričko vypadá fakt jako z obchodu :).
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat