11. 9. 2016

Dear Autumn, I'm waiting.

Nevím, jaké počasí je u vás, ale v Brně je strašné vedro. A to už jsem se radovala, že letos bylo léto ještě v pohodě. Opravdu se divím, že se to tu ještě nezměnilo v poušť. Připadá mi, že jsem se ocitla v druhém dílu Maze Runners: Spáleniště. Radši ani nebudu myslet na školu, která se proměnila v neproniknutelný skleník.
Každopádně... Vzhledem k tomu jak moc miluju podzim (hrozné překvapení, vůbec to z článků nejde poznat... ehm), jsem si našla pár způsobů, jak tohle počasí přežít. Přece jen si nenechám zkazit náladu jen tak.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Jedna z mých nejoblíbenějších věcí na podzimu je čaj. Jsem schopna ho vypít až neuvěřitelné množství, zvlášť když prší. (Ano jsme zase u čajů, knih, huňatých dek a křesel). V tomhle počasí je tohle trochu nereálné. Řešení: Ledový čaj. (Koho by to napadlo.) Jednoduché, ale účinné.


Díky internetu za stránky jako WeHeartIt a Pinterest. Aspoň tam to vypadá, že je podzim a já se můžu kochat nekonečnými kolekcemi podzimních fotek.


Obklopit se barvami podzimu také pomáhá. Bohužel nevlastním moc oblečení těchto barev, ale nějaká drobnost se vždycky najde. (Na malých věcech záleží nejvíc.)


Znovu budu muset poděkovat internetu. Lépe řečeno Spotify. Podzimní playlisty dokáží krásně naladit tu pravou atmosféru, a i když je venku vedro, máte pocit, že cítíte podzimní vzduch a slyšítě šustit listí.


No, alespoň si potrénuji trpělivost. Nechci si počasím nechat zkazit polovinu září a aspoň si ještě chvíli užiju zmrzlinu a ledovou kávu.

Jaké počasí je u vás? Chcete zpátky léto nebo už jste také podzimně naladění? Jak zvládáte začátek školy?
T.

13 komentářů:

  1. Čaj je proste top vec na jeseni a zime! :) Skvelý článok :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda, že je naštěstí pořád teplo. Nesnáším podzim a zimu, i když musím uznat, že podzim vypadá nádherně a navíc je Halloween!

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  3. Z tohohle článku úplně sálá ta podzimní atmosféra, na kterou se taky hrozně těším!

    OdpovědětVymazat
  4. Aj u nás je stále teplo, ale narozdiel od teba si to celkom užívam :). Konečne mi skončila brigáda, tak chodím ráno so psom, bicyklovať a tak :). Ale až začne škola, bude to hrozné, ráno zima, poobede hic :D takže vtedy by už mohla jeseň naozaj nastúpiť :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem celkem ráda, že se léto vrátilo zpátky :) I když podzim, čaje, svíčky a nekonečné čtení knížek má taky něco do sebe :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. u nás je teplo a neprekáža mi to, ani náhodou, leto mám radšej ako jeseň. mne proste dážď a vietor nesedí až tak ako slnko, hlavne nie, keď mám chodiť do školy a sústrediť sa na učenie v celodennom šere a chlade.

    OdpovědětVymazat
  7. Já třeba podzim vůbec nemám ráda. Místo barev se mi vybaví spíš hnusné počasí a šero. Kdybych mohla prodloužit léto a pak skočit rovnou do zimy, neváhala bych. :)

    BY CORRA

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám podzim moc ráda a už se na něj hrozně těším, ačkoliv za 2.týdny letím na rok do Španělska a tam bude pořád velké vedro! Jinak také zbožňuji Pinterest a dívání se na ty podzimní fotečky. Já mám naopak podzimních barev a kousků ve svém šatníku nejvíce :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Podzim moc nemusim, akorát mi to kazí náladu hahah :D Ale jo ty čaje a knihy a spotify to jjj :) Tady v holandsku je vedro jak něco. Ale ne na dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mne už toto teplo lezie poriadne na nervy a neviem sa dočkať už na jeseň, ktorú taktiež milujem ♥ A spríjemňujem si to čakanie aspoň pinterestom a jesenným playlistom na spotify, ktorý už pár dní mám vytvorený :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jeseň mám rada, ale september veľmi nie. Ten prechod zo slniečkova do ponurých dní je depresívny, ale zatiaľ sa nekonal, takže to zvládam... (:


    Daniela

    OdpovědětVymazat
  12. U nás je stále dosť teplo ale že vraj by sa malo už začať ochladzovať DÚFAM!!! Chcela som si izbu trošku ozdobiť do nejakej jesennej tematiky ale nejak u nás v obchodoch nič pekné nemajú takže som skončila s dvoma keramickými tekvicami, ale aspoň že sú sviečky!

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Joo, Brna se to teplo ne a ne pustit, i když to asi všude :-), ale už to vypadá, že se konečně ochladí, sama se toho podzimu a "čajíčkování" nemůžu dočkat :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat