15. 9. 2016

Travel Diary: Norway

V našich posledních článcích jsme nepsaly o ničem jiném než o podzimu. To je samozřejmě v pořádku, protože podzim je prostě podzim (a to, na co se hodně z nás těší celý rok). Ale já bych se přece jenom na chvíli vrátila zpátky k prázdninám. Ty jsou už sice nenávratně pryč, ale já vám pořád dlužím článek o mé cestě do Skandinávie. Už jste se mohli podívat na fotky z Finska a dneska vám ukážu, co jsem viděla (a vyfotila) v Norsku.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Jeden den jsme se jeli podívat do městečka Alta, kde se dochovaly skalní malby a rytiny z pravěku. Celý archeologický areál procházíte v břízovém lese po lávkách a je to tam moc hezké. Tohle místo určitě stojí za návštěvu. 



Jedna z mnoha skořicových rolek, které jsem během naší cesty spořádala. Tuhle jsem si spolu s výborným cappuccinem dala na Lofotech v malém městečku Reine. 



Reine bylo vyhlášeno nejhezčím městem v Norsku a to můžu určitě potvrdit. Je tam opravdu krásně.


 Tyhle krásné červené domy bych mohla fotit zkrátka pořád!




Naprosto miluju skandinávský design a jejich obchody s doplňky. 



Nejkrásnější západ slunce v Trondheimu! Je to hrozně pěkné město, jediné co my vadilo bylo to, že všechny obchody byly zavřené! Ale aspoň jsem ušetřila.

 Dalším místem, které jsme v Norsku navštívili byly Lofoty. Jsou to ostrovy na severu Norska a je tam opravdu nádherně. Dojeli jsme až na úplný konec tohohle souostroví do městečka A, jeli na člunu (ze kterého jsem málem spadla) a taky viděli lachtany!


Jedno z nejhezčích míst, které jsme navštívili, byl Nordkapp. Je to (skoro) nejsevernější bod Evropy, takže se mu po právu říká konec světa. My jsme se tam vydali pozorovat půlnoční slunce a počasí bylo skoro dokonalé. Tuhle fotku jsem fotila asi v jednu v noci!




 Na Skandinávii se mi líbí, že mají všude (vážně všude) světýlka. A já světýlka, jak je známo, naprosto zbožňuju!




Ze všech tří zemí, které jsme navštívili se mi v Norsku líbilo asi nejvíc. Je tam podle mě nejhezčí příroda i města. Ale každá země má svoje. Příště se můžete těšit na poslední článek ze Skandinávie. Tentokrát o Švédsku. Zatím se mějte krásně a doufám, že už hlasitě přivoláváte podzim. 


B.

18 komentářů:

  1. Ach, to je taková nádhera <3 Už ráno jsem narazila na jednu dokonalou fotku z Norska a hned jsme se rozhodla, že se tam co nejdřív musím podívat !

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež bola v Nórsku, ale na iných miestach.
    Musím skonštatovať, že to bolo fakt nádherné miesto :) Najviac mi prekážali tie vysoké ceny ( na naše pomery) a asi ani s tou zimou by som sa nevedela úplne zžiť :D
    Ale určite by som sa tam rada znovu pozrela.
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Nedivím se, že se ti tam líbilo, podle fotek to vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera, nádhera! ♥ Fakt nemám slov, tak moc tam chci!

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásně nafocené! :)

    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing and very interesting photos :)

    OdpovědětVymazat
  7. kráásne fotky :) strašne túžim navštíviť nejakú takúto severskú krajinu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že těch fotek není víc, všechny jsou fakt krásný :) Norsko je taky na mém travel listu, ale zatím jsem se tam nedostala.. tak snad příští rok :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Wow tak fotky sú mega! :O
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji Norsko, sice jsem tam nikdy nebyla, ale vypadá to tam nádherně! A působí to tak lidsky a přátelsky a prostě nekonkurenční země! :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá to tam neskutočne krásne!! Nórsko je určite na mojom travel liste. Práve preto sa teraz učím a dúfam že mi to mi to pomôže nájsť si prácu v ktorej by som buď musela cestovať a tieto krásne časti sveta spoznať alebo ktorá bude dobre platená a ísť sa tam pozrieť sama.

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  12. jééj aj my sme boli v norsku super fotky ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné miesto, určite by som ho raz chcela navštíviť :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky a článek. Hrozně se mi líbí norské domečky a příroda, snad se tam taky jednou podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Navštíviť Škandináviu je môj dlhoročný sen. Zatiaľ sa asi len budem musieť kochať takýmito fotkami - tie domčeky a svetielka sú nádherné ♥♥♥
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  16. ááách, taky chci :-( Snad na nějaký workcamp...
    www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat