18. 9. 2016

Industra Street Food Festival

Divím se, že jsem si vůbec vybrala povolání, které se zabývá psaním. A ne jídlem. Protože je to jedna z věcí, kterých nebudu mít nikdy dost. A jsem do něj prostě blázen. Chcete důkaz? Tak to jste měli být minulý týden na food festivalu v Industře. Jak byste mě našli? Stačilo jít přímo za tím nadšeným výskotem a šťastným pomlaskáváním. Tadá, máte mě.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Když jsem se dozvěděla, že v Brně bude podobná akce, zajásala jsem. A proč taky ne? Jak jinak strávit víkend, než objevováním nových jídel? Tyhle nanuky přicestovaly až z Prahy a byly jak hrozně dobré, tak zvláštní. Třeba v jedné byl pražený kokos a v druhé včelí pyl.


Vůbec jsem netušila, že po Brně jezdí malé autíčko, které prodává domácí a čerstvé těstoviny. Takže jsme se se ségrou hned musely přesvědčit, jak moc dobré je mají. Výsledek? Mají je hodně dobré.


Na tuhle pochoutku se vrhla ségra, protože prostě ona a Japonsko. Neříkala bych tomu úplně sushi, každopádně to chutnalo úplně stejné, možná i líp.


Kamarádka vyzkoušela indickou placičku, bohužel jsem zapomněla název. Ale ať se to jmenovalo jak chtělo, dávám tomu oba palce nahoru!




Potkali jsme i známou, která si nedávno otevřela podnik - bude s přítelem vyrábět a následně dovážet všem hladovým bříškům svačiny! Takže kdo jste z Brna, určitě si je zapamatujte, sice teprve začínají, ale bude to stát za to! Mrkněte na jejich stránky sem. Mají to totiž výborné a najdete u nich jak sladké, tak slané.




Během dne byla možnost navštívit i spoustu workshopů, na ty jsme se ale tentokrát neodvážily.




A nějaké ty fotky kouzelného interiéru Industry. Pro ty, co neznají - jedná se o prostory staré mrazírny, kde se dnes pořádají různé akce a je i možnost navštívit krásnou kavárnu.

Doufám, že jste stejní nadšenci do jídla jako já, takže vám tenhle článek třeba i něco přinesl. Myslím kromě hladu! Já bych ráda psala víc takových článků, no jen nesmím být líná a musím sebrat foťák a najít si akci, kam jít. Přijde mi totiž, že o Brnu nikdo nepíše. A to by se mělo napravit, ne? :)
K.

11 komentářů:

  1. krásné fotky i celý článek :D jste super

    OdpovědětVymazat
  2. wau muselo to byť super , z too by som si vedela povyberať :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé :) Aj ja som teraz nedávno bola prvýkrát na festivale jedla a bola som nadšená ! :)
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Mmmm all this great food.
    It leaves me hungry even though I'm still full :)

    Kisses
    Celien | The Losing Struggle

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Asi som sa zamilovala do tvojho blogu! Po dlhom čase vidím niekoho, kto miluje jedlo rovnako ako ja. Mimochodom krásne fotky. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Asi som sa zamilovala do tvojho blogu! Po dlhom čase vidím niekoho, kto miluje jedlo rovnako ako ja. Mimochodom krásne fotky. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. wau, tu se někdo měl! úžasná fotodokumentace! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak tady tak hezky popisuješ to jídlo, úplně jsem dostala hlad. :)Jinak moc nádherný článek.
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jedlo vyzerá neskutočne dobre. ♥ Tie nanuky a placku by som si naozaj dala, ešteže som po obede a nie som hladná.

    OdpovědětVymazat