31. 10. 2016

My October

Ještě jeden. Ještě jeden podzimní článek. Nechte mě ho napsat. Prosím. Protože jakmile skončí Halloween, většina lidí vymění dýně za vánoční baňky, jablečné koláče za cukroví a tmavě červenou, hnědou a oranžovou vystřídá zlatá, zelená a červená. Samozřejmě se na Vánoce taky těším, ale ještě nejsem úplně připravena, říct podzimu sbohem. Takže jsem se rozhodla dneska zavzpomínat na říjen a podělit se o to s vámi.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Hned na začátek se přiznám, že jeden náznak blížících se Vánoc mi nevadí. A to jsou perníčky, které včera upekla ségra. Dneska jsem si je do školy zabalila do halloweenského sáčku a hned mi v tom ústavu bylo líp.

Naši návštěvu Ikey už jsme zmiňovaly a já se k ním ještě jednou vrátím, protože kromě vánočních ozdob (ehm) jsme obohatily naši kuchyň ještě o úžasné hrníčky na svařák.


Od mámy jsem k svátku dostala tuhle knížku a zamilovala jsem si ji během prvních několika řádků. Je vtipná, dobrodružná a navíc obsahuje i spoustu věcí, nad kterými bychom se měli zamyslet. (Ještě jsem přečetla Something wicked this way comes od Bradburyho a je to snad nejpodzimnější kniha jakou znám.)


Co by to bylo za říjen bez vyřezávání dýní? Myslím, že se nám celkem povedla a v obyváku se hezky vyjímá.

Jsem taky ráda, že se mi letos podařilo si podzimně vyzdobit pokoj. Obrázky nad stolem, podzimní listí, dýně a tapeta v barvách tohoto ročního období - jsem na sebe hrdá.


Další maličkost, kterou jsem dostala k svátku a okamžitě si ji zamilovala. Tento deníček. Krásně zapadá do mé sbírky a je jednoduše perfektní.

O prázdninách jsme se zašly podívat do kina na nejnovější dílo Marvel studia Doctor Strange. A stálo to za to. Je to jiné než většina filmů od Marvelu, herci se na role opravdu hodí (zejména Benedict C. se zase předvedl), hudba je úžasná, stejně tak kostýmy a klidně bych o tomto filmu mohla básnit celý den.

Na co z října vzpomínáte vy? Bude vám podzim chybět nebo si už povolujete vánoční náladu? Jak jste oslavili Halloween? Jaké je vaše nejoblíbenější období v roce?
 T. 

18 komentářů:

  1. Mě hrozne vadí jak se podzim zkracuje na úkor Vánoc. Na jednu stranu chci aby tady už byly a nemůžu se jich dočkat, ale zároveň jsem ještě nestihla vyfotit dost listí a nakoupit hnědé svetry ve všech odstínech!
    Tvoje dýně je vážně povedená (Já se s tou moji nikde moc nechlubím).
    Doufám, že tohle není poslední podzimní článek 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Tá kniha vyzerá super :) Krásne fotky ako vždy :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny článok a nie nech nie je posledný jesenný. Síce už aj ja pomaly chytám vianočnú náladu ale snažím sa vždy radšej myslieť na jeseň pretože zase budem musieť čakať celý rok kým opäť príde. Môj Halloween vyzeral tak že som celý deň sedela zabalená v deke, pozerala všetky strašidelné diely Simpsonovcov a pila čaj. A poviem ti, bola som spokojná. Moc moc :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě více podzimních článků, pěkně prosím! ♥
    U mě už panuje vánoční nálada, teď o víkendu jsem už začala s posloucháním koled :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. tiež akurát plánujem spraviť článok o mojom októbri :) tento mesiac strašne rýchlo prešiel a ja nechápem že už zachvíľu sú vianocee :O ... Halloween som si užila na jednej párty a max som si spravila nejakú výzdobu :) ale inak asi veľmi nič :) ... ale jeseň ešte neskončila a do vianočnej nálady sa budem dávať až od 1 decembra :D

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj krásny článok <3 Veľmi sa mi páči Váš dizajn blogu ;)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  7. Tento október bol pre mňa veľmi hektický. Mali sme premiéru v našom divadle, preto sme mali často skúšky a venovala som tomu veľa času, okrem toho som bola 3krát v Bratislave, čo je tiež celkom náročné, keďže bývam na opačnom konci republiky :D
    ale ako mesiac hodnotím október vydarený, som s ním spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. No podzim opravdu miluju, ale už se i docela těším na Vánoce :) A jinak moc hezký článek !
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super článok ako vždy, veľmi rada sa na Váš blog vraciam, z fotiek, slov aj celkovo blogu vyžaruje taká super atmosféra :)
    pieces of me

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám raději teplé léto :D Ale na druhou stranu podzim není špatný, protože mám narozky, mám ráda barevné listí, horké čaje, čas na knížku a poprvé jsme letos dlabali dýni.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta knížka vypadá strašně dobře! Je k sehnání i v češtině? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem si tento rok zkoušela poprvé vyřezávat dýni :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tá tekvička sa riadne podarila! :) Ja som tento rok nestihla vyrezať tekvicu čo ma celkom aj štve :/ :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám nejraději zimu, ale když byly teď ty krásné podzimní dny, svítilo sluníčko, my jsme cítili vůni listí, to bylo prostě super. Podzim je asi druhé mé nejoblíbenější období. Jinak halloween jsem slavila u kamarádky v Karlových Varech, kde jsme šli na Halloweenskou párty:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ty fotky jsou krásné. Úplně vystihují podzimní náladu

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem tento rok skoro žádnou podzimní výzdobu nestihla a tak se nemůžu dočkat Vánoc, kdy to určit napravím :-)

    OdpovědětVymazat