6. 11. 2016

Travel Diary: Vienna

Vídeň. Vídeň. Vídeň. Do tohohle úžasného města bych mohla jezdit zkrátka pořád. Nejkrásnější je na podzim a v zimě, takže jsem se tam rozhodla vypravit o podzimních prázdninách. Spolu se svým foťákem, samozřejmě. A tak z téhle mojí malé jednodenní výpravy vznikl další cestovatelský článek.


 Naprosto miluju Vídeňskou architekturu. Tohle je třeba nádherná vídeňská opera.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more




Nejlepší rakouské pití!




Touhle snídaní bych mohla začínat den pořád!


Ano, dýně jsou i ve Vídni!


Pokud máte rádi staré věci a kavárny určitě musíte zajít do café Hawelka. Má to tam neuvěřitelnou atmosféru a kávu mají taky skvělou.


Miluju Vídeňské trhy! Mají tam snad všechny druhy ovoce, zeleniny a koření. A hlavně hromady úžasného jídla!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Do Vídně plánuju jet i v zimě na vánoční trhy a už teď se strašně těším. Jak už jsem psala, Vídeň miluju a jednou bych tam chtěla možná i žít (pokud se teda naučím německy...hm..). Taky tam rádi jezdíte? A už se těšíte na Vánoce?
B.

6 komentářů:

  1. Vídeň miluju, to město má neuvěřitelnou atmosféru i architekturu:) A Vánoční trhy mám v plánu taky, už jsem si dokonce sepsala seznam těch menších, tak snad se zadaří :D

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekné fotky, Viedeň je krásna :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Viedeň je nádherná, stále si hovorím, že tam už zájdem a stále nič, ale musím sa už odhodlať :) A porobiť fotky! :D

    Desire fashion blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ta tvá snídanè! :3 Hezký článek, krásnè fotky! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Vídeň mám hrozně moc ráda a jednou bych si přála tam žít. Bohužel jsem ale ještě nezačala s němčinou (takže ji mam ještě rada 😂) takže to asi nikdy nedopadne...

    OdpovědětVymazat