2. 2. 2017

Don't forget

Někdy je až zvláští jak moc jsme schopni zapomínat na věci, které jindy vnímáme jako samozřejmost. Na druhou stranu, jsme jen lidi a nějaké té zapomnětlivosti se někdy prostě nevyhneme. Některé věci bychom se ale měli naučit tak dobře, že je budeme vždy brát automaticky na vědomí. Teď nemluvím o faktech, které do vás hustí ve škole. Mluvím o věcech, jenž se během života naučíte od ostatních lídí, z knížek, od rodiny nebo na ně svým způsobem (a někdy i s menší pomocí) přijdete sami. Já si vytvořila kratší seznam (jaké to překvapení na tomto blogu) věcí, které by se podle mě zapomínat prostě neměly.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
1. Něco, co slyšíte v jednom kuse a vlastně to vůbec není překvapující: buďte sami sebou. Vlastně si ani nemusíte být na 100% jistí kdo jste a co chcete dělat. Dejte tomu čas. Buďte trpěliví. Jednoho dne narazíte na něco, co vás nasměruje na tu správnou cestu. Prostě dělejte co vás baví. zkoušejte nové věci a ono to přijde samo.


2. Nebojte se změny. Ne vždycky je změna to nejlepší, ale pokaždé vás posune v životě dál. Když se to tak vezme, měníme se neustále, a tím pádem máme každou vteřinu možnost být někým jiným, lepším než před tím.


3. Být sám a být osamělý neznamená vždy to samé. Ano, někdy je lepší mít kolem sebe ostatní lidi. Ale když jste o samotě, můžete poznat člověka, který vás nikdy neopustí - sami sebe. A jakmile se s tímto člověkem naučíte žít, být alespoň chvíli bez lidí se najednou nebude zdát tak hrozné. (A to říkám jako obecný fakt, který podle mě platí pro každého, ne jako introvert, který má raději kočky než lidi a jako společnost mu stačí horká voňavá káva.)


4. Na tohle podle mě zapomíná opravdu hodně lidí. Být milý vás nic nestojí. Nesuďte lidi podle prvního dojmu, v každém je vždycky něco víc, každý si něco zažil a každý má v životě něco špatné. Někdy i pouhý úsměv dělá divy. Na druhou stranu říct co si myslíte nebo upozornit lidi na jejich chyby je občas taky nutné. Jde jen o to, rozlišit kdy se to hodí a kdy ne. Ale i kritika se dá vždy zaobalit alespoň trošku hezky.

Doufám, že nevadí, že je článek tentokrát trochu vážnější. Ale nápad na článek, který dostanete ve dvě ráno, když nemůžete usnout, se prostě využít musí .
Napadají vás nějaké věci, které byste přidali k tomuto seznamu? Máte nějaké zásady, kterými se snažíte řídit?
T.

7 komentářů:

  1. krásně napsané.Jsou to tak prosté věci,které potkáváme denně a zároveň na ně denně zapomínáme.Pamatovat a vážit si těchto vlastností,jenž člověk umí použít je velmi důležité.
    xoxo
    N.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že téma je skvělé. Poslední bod je moje "novoroční předsevzetí" :-)
    My cozy corner

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek :) svatá pravda :) nemám k tomu co dodat..

    OdpovědětVymazat
  4. krásný nápad a úžasné fotky a prostě, dokonalé jako vždy. až mě udivuje, jak moc výstižně napsaný je.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento článek se mi moc líbí a zase jsem si potvrdila nějaké věci v hlavě, které jsou pro mě důležité v životě. Možná i nezapomenout, že každé nové ráno není samozřejmost, nebo že bychom nikdy neměli zapomínat na sebe a mít se rádi, přes to jací jsme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek. Mně docela dlouho trvalo než jsme začala být úplně sama sebou a teď mám kolem sebe tak skvělý lidi, že jsem nemohla udělat nic lepšího.:)

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak krásný článek! :) Musela jsem si ho přečíst dvakrát, abych všechny myšlenky z něj pobrala a děkuju za něj :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat