6. 2. 2017

My Makeup Routine.

Jak už jste si asi všimli, články o kosmetice nejsou našim šálkem kávy (černé, jak jinak). Jsou k tomu hned dva důvody. První je ten, že kosmetice ani jedna moc nerozumíme.  A druhý... takové články nás zkrátka nebaví. Mám radši články o módě, cestování nebo o jídle. Ale sto lidí, sto chutí. Spousta z vás má určitě kosmetické články ráda, takže jsem se rozhodla jeden takový napsat. Ukážu vám moji každodenní make up rutinu.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more

Hned po probuzení zamířím do koupelny a vyčistím si obličej touhle micelární vodou od Vichy. Je skvělá, obličej mi hezky pročistí a rozzáří. Potom přichází čas na hydrataci. Na to nejraději používám tenhle krém o Benefitu. Ale když je velká zima nebo mám hodně suchou pleť, sahám i po klasické Nivee. Aby mi pleť vydržela hezká a matná celý den, používám podkladovou bázi Poporefessional. Tohle je vážně zázrak. Zatáhne vám póry a udělá sametovou pleť. Za ty peníze rozhodně stojí. 



Potom už začínám s klasickým makeupem. Používám tenhle od Urban Decay. Konečně jsem našla makeup, který mi sedí jak odstínem, tak výdrží (celý den bez úplně problémů). Na makeup ani korektor štětce nepoužívám, připadá mi to zbytečné. Přijde, mi že prsty se makeup mnohem lépe zapracuje a vypadá přirozeněji. Celý obličej zapudrujiu pudrem od Clinique a nejchlupatějším štětcem od Make up for ever.



Dále přichází na řadu oči a obočí. Dřív jsem si obočí neupravovala, ale teď se divím, jak jsem mohla vůbec vylézt z domu. Používám tužku nebo gel, podle toho jak se mi chce. Tužku mám od Anastasia Beverly Hills a gel od Benefitu. 
Oční stíny moc nepožívám, spíš na nějaké akce nebo do divadla. V normální den požívám jenom řasenku. Teď jsem si koupila novou od Too Faced. Ráda taky požívám primer pod řasenku od Benefitu. Řasenka pak mnohem déle vydrží a řasy mají větší objem. 



Nakonec přidám ještě rtěnku. Ty často střídám, zkouším nové odstíny a textury. Poslední dobou jsem se zamilovala to matných rtěnek. A obzvlášť do této od Urban Decay v odstínu Hitch Hike, který sluší snad úplně každému. 

Doufám, že se vám dnešní trošku netradiční článek líbil. Jenom bych vám chtěla říct, že absolutně nejsem žádný kosmetický expert. Neumím si ani udělat linky. Ale říkala jsem si, že vám ukážu produkty, které ráda používám a myslím si, že jsou kvalitní a někomu by taky mohly vyhovovat. A ne, není to žádná spolupráce. I když bych nějakou takovou klidně brala...(protože, při koupi téhle kosmetiky, moje peněženka pláče).

Jaké kosmetické produkty požíváte nejradši vy? Malujete se každý den, nebo pro vás není make up nutností? 

B.

8 komentářů:

  1. obočí je to jediné, co si upravím vždy :)
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  2. I tried the Total Moisture from Benefit a long time ago but I did not like it very much, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpovědětVymazat
  3. Na Benefit jako pečující kosmetiku jsem jednu dobu nedala dopustit, takže chápu ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Mými nejoblíbenějšími produkty snad všech dob jsou řasenka Better Than Sex a tekutá rtěnka Melted: Child Star, oboje od Too Faced. Jinak moc nemám zkušenosti s "luxusnější" kosmetikou, spíše pak používám produkty z drogerie. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek, ta rtěnka je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  6. i když se nemaluju, tak tenhle článek byl krásný i zajímavý. miluju tento blog, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  7. ja som sa už dávnejšie zaľúbila do matných rúžov :) inak sa nelíčim každý deň, a keď aj, tak vačšinou jemne..potom si to viac vybúrim na blogu,alebo na špeciálne príležitosti :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Na ten makeup jsem slyšela jen samé dobré ohlasy, takže taky uvažuji nad tím, že si ho koupím :) a matné rtěnky? absolutně je miluju :)

    OdpovědětVymazat