13. 3. 2017

mornings

Přestože mám prázdniny a můžu klidně vyspávat až do dvanácti v 7:30 mi zazvoní budík. Párkrát ho odložím (protože jinak bych to nebyla já), ale kolem 8:00 jsem vzhůru, sbíhám schody a mířím přímo do kuchyně, ze které se už line vůně kávy. Se snídaní si dávám načas. Otevřu jeden z mnoha deníčků a začnu sepisovat svůj denní to do list. Do zad mě hřejí první ránní paprsky a já pomalu dopíjím poslední doušek kávy a začínám přemýšlet, jestli už je čas na kafe číslo 2.
Proč ale vůbec někdo jako já, kdo je schopen prospat i oběd a odkládat budík klidně hodinu, vstává tak brzo, když (poprvé po třech měsících) nemusí?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

1. Sice až tak brzo nevstávám, ale vidět východ slunce, není nikdy na škodu. Když je hezky, tak krásně dokáže zvednou náladu i během normálního týdne po cestě do školy.

2. Ráno mám čas, si v pokoji alespoň trochu poklidit, což mi hned dává pocit produktivity. Navíc když si k tomu pustím nějakou pěknou hudbu. Netvrdím ovšem, že tento pořádek vydrží nějak obzvlášť dlouho.


3. Co je lepšího, než si ráno pořádně vychutnat šálek kávy nebo čaje? A teď nemyslím nalít do sebe kafe během desti minut, protože nestíhám. Správná odpověď: nic. Ledaže byste připojili křupavý croissant.

4. Stejně tak je to i se snídaní. Pořádně a pomalu se ráno najíst, je taky ohromně důležité. (Navíc pokud ségra dělá lívance).


5. Pokud vstanete ráno dřív, máte možnost si den hezky a v klidu naplánovat, a občas dokonce stihnete splnit některé věci už před obědem.

6. Plus, pokud se někam chystáte, máte spoustu času se připravit, udělat si krásné linky a dokonale vyladit outfit. V případě, že jste já, máte aspoň čas na výběr toho správného odstínu černé.


7. Ranní sprcha. Musím něco dodávat? Podle mě tato maličkost prostě dělá ráno víc ranní. Jestli to teda dává smysl.

8. Pokud všechny tyto drobnosti spojíte dohromady (a případně ignorujete rozlité kafe a další ranní neštěstí) hned máte lepší náladu. A začít den pořádně je přece jen důležité.

Vstáváte radši brzo, nebo si spíš přispíte? Co máte na ránech nejradši? Probouzíte se sami od sebe, nebo potřebujete tři budíky jako já?
T. 

6 komentářů:

  1. Já když uklízím a pustím si k tomu hudbu, tak to vždycky dopadne tak, že jen zpívám a vůbec neuklízím :D Takže raději volím songy, kde se nezpívá.
    Ono je někdy těžké vybrat správný odstín černé, co Terko?! Znám to. :D
    Dlouho spím jenom o víkendu, i když v poslední době ani to ne. Přes týden ráno vstávám v 5:15, ale jsem vždycky vzhůru už o hodinu dřív, asi vnitřní strach z toho, abych nezaspala :D Stejně vždycky usnu pět minut před budíkem, ale pokaždé se dvě předním zase vzbudím :D

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som taký spachtoš, rada si pospím dlhšie. No keď vstávam do školy je to hrôza, radšej mám letné ranné vstávanie, vtedy to ide oveľa ľahšie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem schopná vstávat i ve 2 odpoledne takže u mě něco vidět východ slunce nepřipadá v úvahu :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám teraz školu len raz do týždňa a je to pre mňa úplne zlééé, pretože sa mi potom ostatné dni nič nechce a neviem sa prinútiť niečo robiť. Snažím sa vstávať okolo ôsmej, ale potom aj tak ešte ležím v posteli, vstanem pred deviatou, dokiaľ sa dám dokopy, pôjdem so psom, naraňajkujem sa... tak je obed :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. mám rada kľudné rána, kedy stíham spraviť viac než zvyčajne a predĺžiť si deň o pár hodín, ale nie vždy sa mi podarí vstať o tej 8. skôr sa z postele vyhrabem okolo 9, čo tiež nie je úplne najhoršie, aspoň podľa mňa. :D ranná sprcha je super, ale podarí sa mi dopriať si ju len fakt raz za čas, o to je pre mňa ráno so sprchou výnimočnejšie, haha.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si ani cez víkendy budík nastavovať nemusím, pretože sama od seba vstanem. Samozrejme záleží, koľkej som v piatok šla spať, ale napríklad dnes som hore od pol siedmej. Som skutočne ranný človek. Milujem rána. Milujem na nich všetko. Keď sú krásne slnečné aj krásne upršané (ako to dnešné). Ten ranný pokoj. Denné svetlo.Väčšinou ako otvorím oči, veľmi rýchlo vstanem, lebo sa neskutočne teším, ako si sadnem s kávou, raňajkami a čítam si knihu. Keď dojem, zvyčajne začnem pracovať, písať články, veci do školy a popritom už popíjam čajík.

    OdpovědětVymazat