18. 3. 2017

Another day another random

I když tu jde o random, kde mají hlavní roli hrát fotky, připomíná mi tenhle článek i něco jiného. Uplynulý týden. Měla jsem jarní prázdniny a všechny ty dny kolem mě propluly tak rychle, že v podstatě netuším, co jsem dělala. S jistotou vím, že jsem nesplnila všechny položky na mém to-do listu. Na druhou stranu jsem byla po dlouhé době fotit, navštívila jsem svá oblíbená (kávou provoněná) místa, ale co je hlavní - odpočinula jsem si. To stejné přeji také vám. I kdyby mělo jít jen o tyhle dva dny víkendu. Tak si udělejte (černou) kávu, zapomeňte na (každodenní) starosti a zkuste se taky trochu odměnit.
Je to přece tak fajn.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Od té doby, co jsem dostala k narozeninám předplatné Elle, hltám jedno číslo za druhým. Co se týče Vogue... Rozhodně tak rychle nepostupuji. Z části je to tím, že si to číslo šetřím, na druhou stranu jsem lenoch lenošná a nechce se mi soustředit na tu angličtinu, která už je v tomhle časopise maličko těžší.


Co ale čtu jsou knížky. Jak na maturitu, tak pro potěšení. I když se tyhle dva důvody docela prolínají, protože já klasickou literaturu prostě miluju. Nejvíce hrdá jsem na svůj výkon u Anny Kareniny, protože těch osm set stránek chvíli trvalo. Kafka je můj nový oblíbenec (už mám za sebou Proměnu, Proces i Zámek). A konečně jsem se dostala k třetímu dílu série od Zoelly, který mě opět mile překvapil.


Neznám nic lepšího než vaše krásné komentáře a podporu. Děkujeme za 350 čtenářů! ♥


Když už jsme u toho, co mě dokáže potěšit... 


Tenhle úžasný Zoella krém jsem dostala od sestřičky k narozeninám. A řeknu vám, neznám nic lepšího pro milovníka Vánoc, jako jsem já. Můžu být obklopená vůní perníčku a cukroví po celý rok! 


V poslední době se snažím soustředit na své (samo)studium módy. Procházím si svou knížku o návrhářích, vypisuji poznámky a dělám koláže nejslavnějších návrhů. A baví mě to čím dál víc.


Od té doby, co máme doma kávovar na kapsle, se ze mě pomalu ale jistě stává jedno velké cappuccino!


Víte, jak jsem zmiňovala to odměňování se? Tak přesně to jsem nedávno udělala. Už dlouho jsem potřebovala pár maličkostí z drogérie, takže jsem teď konečně spokojená. Nejvíce asi s tím lakem, který má opravdu krásnou barvu, a taky s tím peelingem, díky kterému začínám věřit, že jaro už je tu!


A tady můžete vidět moji čerstvě oblíbenou lásku k focení s bleskem (viz moje poslední fotka na Instagramu).

Tentokrát jsem ráda, že je článek trochu delší, už jen kvůli tomu, že jsme poslední dobou nepřidávaly tak často. Za což se omlouváme, ale snad chápete, že každý máme něco a někdy prostě ten čas není. Teď jsme ale nově motivovány, tak se těšte na nové (a zajímavější) články! 
K.

15 komentářů:

  1. Nádherne si to nafotila, milujem takéto oddychové random články. :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  2. 350 čtenářů už je opravdu něco! Zajímalo by mě, jestli někdy dojdu alespoň k 150 :( :)
    Ten krém musí opravdu nádherně vonět, perníček je skvělý! :)
    Máš tak skvělé fotky, Kači, že mě to někdy až deprimuje, že já takhle fotit neumím! :( :D Ta fotka s kávou (kde mluvíš o cappuccinu) je tak skvělá, že by mi ani nevadilo, že je z kávovaru! :D Já miluji mletou zrnkovou kávu s příchutí belgické pralinky z Oxalisu, fakt stojí za to! ♥
    Už se těším na další články! :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. jeeej,aj ja sa vidím na fotke pri čitateľoch blogu :) gratulujem a prajem ti ich ešte viac a viac :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. To vůbecn nevadí, že jsi nesplnila všechny položky z to-do listu, hlavní je, že jsi si odpočinula a nabrala zas nový síly! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se tě zeptat na tvůj názor na Proces? Rozhodla jsem si ho dát do maturitního seznamu. Kafka mi jako osobnost stejně tak jako díla připadají naprosto úžasná, ale teď přemýšlím, zda jsem neudělala chybu.. A názor od takového znalce by mě velmi potěšil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já teda nevím, jestli jsem zrovna znalec, ale ráda ti řeknu svůj názor! Já si zase do seznamu dala právě ten Zámek, a taky nad tím teď trochu váhám. Přijde mi ale, že ten Proces má takový větší smysl (já měla knížku, kde byla na konci - fakt dobrá - interpretace, a to mi hodně pomohlo), ten děj i hlavní postava se dají líp popsat, a vůbec mi to sedlo prostě víc. Ale je to podle mě určitě těžší, než vyprávět třeba Babičku, že! :D Určitě po tobě ale nebudou chtít u zkoušky zázraky, takže jestli ti to sedne, tak doporučuji. Podle mě v tom seznamu budeme mít pokaždé něco, co pro nás bude těžší, ať si vybereme cokoli! Tak hodně štěstí a snad ti to pomohlo. :)

      Vymazat
  6. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Ja by som ti len chcela oznámiť a dať najavo, že tvoj blog je jeden z tých mojich najobľúbenejších. Dokážem tu stráviť pomerne dosť veľa času, a to vôbec nepreháňam :))

    Môj BLOG-KLIK♡

    OdpovědětVymazat
  7. Mala by som napísať, že ten rúž od MACu je super, ale moju infantilnú dušu dostal oveľa viac ten rozkošný plyšáčik <3
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný random ♥ Rúž má krásny odtieň a ten sprchový peeling od Balea mám tiež ♥

    * Korean Beauty Haul *

    OdpovědětVymazat
  9. Super oddychový článek!:)
    Měj se hezky,
    Tina
    http://tinasmerdova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Po produktoch od Zoe pokukujem už nejakú tú dobu a ešte som sa nedokopala k ich kúpe.:/ Pekné fotky a skvelý článok :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji ke 350 čtěnářům :) předplatné Elle bych taky brala, mám ten časopis ráda, ale přijde mě hodně drahý :D

    OdpovědětVymazat
  12. Náhodou, i tenhle článek je moc fajn! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  13. Mam chut na kafe, jak koukam na ty fotky:))

    OdpovědětVymazat